eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MochowoSzkolenia i usługi rozwoju osobistego w projekcie pt. Okno na świat w Gminie Mochowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Mochowo: Szkolenia i usługi rozwoju osobistego w projekcie pt. Okno na świat w Gminie Mochowo
Numer ogłoszenia: 271820 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Mochowo 20, 09-214 Mochowo, woj. mazowieckie, tel. 24 276 31 91, faks 24 276 31 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia i usługi rozwoju osobistego w projekcie pt. Okno na świat w Gminie Mochowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja szkoleń i usług rozwoju osobistego dla uczestników projektu systemowego Okno na świat w Gminie Mochowo dla 15 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej (uczestników projektu) zagrożonych wykluczeniem społecznym w wieku aktywności zawodowej w roku 2012. Zamówienie składa się z pięciu działań (instrumentów aktywnej integracji): Działanie 1: Trening kompetencji i umiejętności społecznych Tematyka szkolenia obejmuje warsztaty, na które składają się: nauka umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz treningu asertywności i umiejętności społecznych oraz dodatkowo, z uwagi na specyfikę grupy - nauka technik aktywnego poszukiwania pracy, zajęcia grupowe przygotowujące do wejścia w środowisko, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę, zajęcia z zakresu zarządzania budżetem domowym. Usługa szkoleniowa obejmuje 5 dni szkoleniowych. Zamawiający przewiduje ok. 40 godzin dydaktycznych dla grupy szkoleniowej składającej się z 15 uczestników. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się na terenie gminy Mochowo w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w przedziale czasowym między 8:00 a 16:00. Realizacja szkolenia musi zakończyć się do 31.08.2012 r. w jednym cyklu (40 h dydaktycznych) w systemie stacjonarnym. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie jednego ciepłego posiłku każdego dnia szkolenia (zupa, drugie danie i napój - 200 ml) dla wszystkich uczestnika oraz serwisu kawowego (kawa, mleko do kawy, herbata, woda mineralna, suche ciastka) dwa razy w każdym dniu szkolenia, - Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, materiały szkoleniowe dla uczestników, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Działanie 2: Indywidualne spotkania rozwojowe z elementami coachingu Tematyka działania obejmuje zajęcia indywidualne z elementami couchingu przygotowujące do budowy samodzielności życiowej, zmiany postaw i realizacji celów. Usługa doradcza obejmuje łącznie 30 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 min.). Realizacja zadania: w dwóch cyklach w miesiącu sierpniu 2012 r. w układzie 2 spotkania po 45 min. dla każdej osoby. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się na terenie gminy Mochowo w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w przedziale czasowym między 8:00 a 16:00. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem dla uczestników (kawa, mleko do kawy, herbata, woda mineralna, suche ciastka) podczas każdego spotkania; - Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram zajęć, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Działanie 3: Kursy zawodowe Działanie obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych: 1. Kucharz - barman dla 15 osób w wymiarze ok. 80 godzin, 2. Kosmetyczka dla 13 osób w wymiarze ok. 80 godzin, 3. Sprzedawca z obsługa kas fiskalnych dla 13 osób w wymiarze ok. 80 godzin, 4. Bukieciarstwo dla 13 osób w wymiarze ok. 60 godzin, 5. Operator wózków widłowych dla 2 osób w wymiarze ok. 70 godzin. Forma przeprowadzonych szkoleń - część praktyczna (warsztaty) i część teoretyczna (wykład). Realizacja kursów w okresie wrzesień - listopad 2012 r. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się na terenie gminy Mochowo lub na terenie powiatu sierpeckiego, lub powiatu płockiego pod warunkiem pokrycia kosztów dojazdu lub zapewnienia transportu dla uczestników projektu do i z miejsca szkolenia wraz z wyżywieniem (ciepły posiłek - zupa, drugie danie i napój - 200 ml dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo kawa, mleko do kawy, herbata, woda mineralna, suche ciastka). Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione materiały dydaktyczne oraz kompletnie wyposażone samodzielne stanowisko do zajęć praktycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kursu na inny, rezygnacji lub ograniczenia liczby Uczestników Projektu. Wykonawca przygotuje szczegółowy program zajęć oraz harmonogram dla każdego kursu, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla uczestników. Działanie 4: Zorganizowanie zajęć szkolnych na podbudowie gimnazjum lub zasadniczej szkoły zawodowej dla 1 Uczestnika Projektu (UP) W ramach działania Wykonawca zobowiązany jest wybrać odpowiednią do potrzeb UP szkołę, złożyć kompletne dokumenty rekrutacyjne, dokonać opłaty ubezpieczenia i czesnego w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby, pokrycia kosztów dojazdu w okresie wrzesień - grudzień 2012 r. Działanie 5: Wizyta u fryzjera i kosmetyczki dla 5 osób wraz pokryciem kosztów dojazdu lub zapewnienia transportu dla uczestników projektu. Inne obowiązki Wykonawcy (wspólne dla wszystkich działań): - Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów/podwykonawców z kompetencjami do prowadzenia szkoleń, warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. - Wykonawca zapewni salę szkoleniową dla potrzeb realizowanych szkoleń odpowiednią dla pomieszczenia 15 uczestników projektu z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażoną w odpowiednie do charakteru sali nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów oraz flipcharty z kartkami papieru i kompletem markerów na terenie gminy Mochowo lub na terenie powiatu sierpeckiego, lub powiatu płockiego pod warunkiem pokrycia kosztów dojazdu lub zapewnienia transportu w obie strony dla uczestników projektu. - Wykonawca zapewni dwie 15-minutowe przerwy kawowe w trakcie każdego dnia szkolenia oraz jedną przynajmniej półgodzinną przerwę obiadową w trakcie każdego dnia szkoleniowego. - Wykonawca przygotuje materiały szkoleniowe i dydaktyczne, w tym materiały pomocnicze i piśmienne (zeszyt, długopis, teczka) w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie i wyda je każdemu z uczestników Projektu. Przekazane materiały szkoleniowe muszą być opatrzone logotypem Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; Wykonawca przekarze Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. - Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom Projektu kosztów dojazdu lub zapewni własny transport w obie strony w przypadku realizacji kursów poza terenem gminy Mochowo. - Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i związanych z nimi szczegółach na stroniewww.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. - Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin. - Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. - Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz badaniami lekarskimi w zależności od wymogów określonych programem danego szkolenia/kursu. - Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej wraz z dokumentacją fotograficzną oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych (w wersji papierowej i elektronicznej).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej po 2 usługi dla co najmniej 10 osób każda o tematyce zbieżnej z przedmiotem niniejszego zamówienia określonej w pkt. 1.2 niniejszej SIWZ, tj. w każdym z wymienionych poniżej zakresów: - rozwoju kompetencji społecznych, - rozwoju kompetencji życiowych, - realizacji kursu zawodowego kucharz - barman, kosmetyczka, sprzedawca z obsługa kas fiskalnych, bukieciarstwo, operator wózków widłowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami (trenerami), które posiadają wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w postaci przeprowadzonych co najmniej 2 szkoleń dla co najmniej 5 osób każda, o tematyce zbieżnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. w zakresie rozwoju kompetencji społecznych, rozwoju kompetencji życiowych, realizacji kursu zawodowego kucharz - barman i/lub kosmetyczka, i/lub sprzedawca z obsługa kas fiskalnych, i/lub bukieciarstwo, i/lub operator wózków widłowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokumenty wymienione w punkcie IV niniejszej pecyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 70

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 3. konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności w zakresie zmiany terminów realizacji szkoleń (zadań), o których mowa w OPZ, 4. konieczna będzie zmiana osób wskazanych w ofercie, przy udziale których Wykonawca zobowiązał się zrealizować przedmiot umowy pod warunkiem, że Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym niż odpowiednie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mochowie, 09 - 214 Mochowo pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 07:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mochowie, 09 - 214 Mochowo pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Okno na świat w Gminie Mochowo jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.