To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Toruń: Badanie sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz sprawozdań finansowych wojewódzkich osób prawnych za 2013 rok
Numer ogłoszenia: 271879 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229711 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 18 248, faks 56 62 18 455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz sprawozdań finansowych wojewódzkich osób prawnych za 2013 rok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Badanie sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz sprawozdań finansowych wojewódzkich osób prawnych za 2013 rok, zgodnie z SIWZ i jej załacznikami w zakresie części I - badania sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-TAX Sp. z o.o., ul. Bora Komorowskiego 56 C lok. 91, 03-982 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20323,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14268,00
Oferta z najniższą ceną: 14268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACI KOTŁOWNI GAZOWYCH WRAZ Z POMPAMI CIEPŁA I INSTALACJĄ FOTOWOLTAICZNĄ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. W LUBICZU DOLNYM
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.