eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzczonówLepsze Jutro - program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych w gminie Krzczonów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Krzczonów: Lepsze Jutro - program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych w gminie Krzczonów
Numer ogłoszenia: 271888 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzczonowie , ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, woj. lubelskie, tel. 81 5664023, faks 81 5664023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lepsze Jutro - program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych w gminie Krzczonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego: Lepsze Jutro - program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych w gminie Krzczonów. Projekt realizowany jest przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzczonowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Pod działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zakres zamówienia obejmuje usługi polegające na prowadzeniu szkoleń dla osób bezrobotnych, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, skierowanych na szkolenia przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzczonowie w zakresie: Zadanie nr 1 - kurs Warsztaty w zakresie podniesienia kompetencji życiowych dla 15 osób, Zadanie nr 2 Indywidualne doradztwo zawodowe dla 15 osób, Zadanie nr 3 - kurs nauki prawa jazdy kat. B dla 13 osób, Zadanie nr 4 - kurs florystyki z bukieciarstwem dla 7 osób, Zadanie nr 5 - kurs operator koparko - ładowarki dla 2 osób, Zadanie nr 6 - kurs profesjonalnego makijażu z elementami stylizacji paznokci dla 6 osoby, Szczegółowy zakres usługi: Zadanie 1 - Warsztaty w zakresie podniesienia kompetencji życiowych dla 15 osób 20 godzin w tym: Trening w zakresie podniesienia kompetencji i umiejętności społecznych. Ilość godzin szkolenia - 20 godzin lekcyjnych, Miejsce Szkolenia: Krzczonów, sala udostępniona nieodpłatnie przez Urząd Gminy Krzczonów. Liczba wydanych certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu kursu: Cel szkolenia: dostarczenie wiedzy w zakresie: komunikacji interpersonalnej, asertywności, powstawania konfliktów i sposobów ich rozwiązywania, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w życiu osobistym i pracy; nauczenie umiejętności dobrej komunikacji interpersonalnej; umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach; bycia asertywnym i innych umiejętności społecznych; zainicjowanie tworzenia postawy asertywnej, postawy współpracy i otwartości wobec drugiego człowieka; Zwiększenie świadomości uczestników w obszarze postaw jakie prezentują w życiu osobistym i przyszłej pracy. Możliwości zmian z tych, które przeszkadzają na te, które wspierają funkcjonowanie i współistnienie w grupie ludzi. Zakres tematyczny: funkcjonowanie w społeczeństwie, kompetencje społeczne: etapy wejścia w środowisko ludzi pracy, kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej, rozumienie organizacji, kontaktu i kariery; rozwój osobisty: budowanie celów życiowych, znaczenie siły pozytywnego myślenia, kim ja jestem a kim chcę być?, jak poprawić zachowanie psychiczne, rozpoznawanie złych wyobrażeń o samym sobie - proces zmian; komunikacja społeczna: równowaga wewnętrzna oparta na dobrej komunikacji, budowanie własnego wizerunku poprzez komunikacje, komunikacja wyznacznikiem kompetencji umiejętności społecznych, budowanie dobrych stosunków międzyludzkich, asertywność - uczenie się odpowiedzi na trudne pytania; umiejętności społeczne: sztuka panowania nad stresem, zachowania w trudnych sytuacjach manipulacja, ośmieszanie, stygmatyzacja. Zadanie nr 2 Indywidualne doradztwo zawodowe po 2 godz. (po 60 minut) dla każdego uczestnika, razem 30 godz. obejmujące tematykę: przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), określeniu predyspozycji i preferencji zawodowych w celu zmiany lub podwyższenia kwalifikacji zawodowych, tworzenia indywidualnego planu działania. Kursy w zakresie rozwoju osobistego muszą być realizowane na terenie Krzczonowa, sala udostępniona nieodpłatnie przez Urząd Gminy Krzczonów. Realizacja kursu w zakresie zajęć powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienny wymiar zajęć teoretycznych nie powinien przekroczyć 7 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 7 godzin lekcyjnych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 15:00. Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie. Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia. Zadanie nr 3 - kurs nauki prawa jazdy kat. B dla 13 osób. Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania zawodu: przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B. Miejsce Szkolenia: teoria Krzczonów, sala udostępniona nieodpłatnie przez Urząd Gminy Krzczonów, praktyka miasto Lublin. Ilość godzin - 60 godzin. Organizację i realizację kursu na prawo jazdy kategorii B - dla uczestników wraz z badaniami lekarskimi oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy. Cel szkolenia: Prawo jazdy kat. B - Program kursu obejmuje: 30 godz. zajęć teoretycznych (45 minut), 30 godz. zajęć praktycznych osobę obejmujące zajęcia prowadzone na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym (60 minut), wraz z badaniami lekarskimi oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy Zgłoszenie i przystąpienie do egzaminu państwowego na prawo jazdy, powinno nastąpić po zakończeniu szkolenia. Uczestnik powinien przystąpić do egzaminu państwowego na prawo jazdy najpóźniej do dnia 30 listopada 2012 r. Realizacja kursu w zakresie zajęć powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienny wymiar zajęć teoretycznych nie powinien przekroczyć 7 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 7 godzin lekcyjnych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 15:00. Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin, w tym 30 godzin lekcyjnych szkolenia dydaktycznego i 30 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Miejsce realizacji szkolenia teoretycznego - sala konferencyjna Urzędu Gminy Krzczonów. Miejsce realizacji szkolenia praktycznego - miasto Lublin. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być oznakowane logotypami. Wykonawca szkolenie praktyczne dla każdego uczestnika skierowanego przez Zamawiającego zrealizuje na pojeździe samochodowym o marce zgodnej z marką pojazdu, na którym będzie realizowany egzamin państwowy na prawo jazdy kategorii B. Szkolenia Wykonawca zrealizuje na zasadach i w miejscach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 4 listopada 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U z 2009 r. Nr 78, poz. 653).Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe oznakowane logotypami Projektu (w tym: podręcznik kierowcy, płytę CD z komputerową bazą danych pytań, testy z pytaniami egzaminacyjnymi, materiały biurowe i piśmiennicze); badania lekarskie i psychologiczne, samochody do nauki jazdy sprawne technicznie i spełniające wymogi prawem przewidziane w tym w zakresie BHP i p. poż.; egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgłoszenie i opłatę za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Lublinie; Zajęcia szkoleniowe w ramach kursu zrealizuje wykwalifikowana kadra Wykonawcy, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia. Zadanie nr 4 - kurs florystyki z bukieciarstwem dla 7 osób. Celem szkolenia przygotowanie praktyczne i teoretyczne do wykonywania zawodu florysty i do układania bukietów, Miejsce Szkolenia: miasto Lublin Ilość godzin - 80, w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 50 godzin praktyki zawodowej Liczba wydanych certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu kursu: Szkolenie powinno obejmować zagadnienia z zakresu: wprowadzenie do bukieciarstwa i florystyki, teoria barw i kompozycji, florystyczne zasady kompozycyjne, narzędzia florystyczne - materiałoznawstwo, botanika - wprowadzenie, materiał roślinny, florystyka okolicznościowa, sztuka układania kwiatów w naczyniach, dekoracja kwiatów doniczkowych, artystyczne pakowanie prezentów, dekoracje stołów, florystyka ślubna, florystyka żałobna. Realizacja kursu w zakresie zajęć powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienny wymiar zajęć teoretycznych nie powinien przekroczyć 7 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 7 godzin lekcyjnych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 15:00. Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie. Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia oraz badanie lekarskie w zakresie medycyny pracy o zdolności do wykonywania zawodu. Zadanie nr 5 - kurs operator koparko - ładowarki dla 2 osób. Celem szkolenia jest przygotowanie do uzyskania uprawnień państwowych. Miejsce Szkolenia: miasto Lublin Ilość godzin - 200 w tym: 116 godzin zajęć teoretycznych i 84 godzin zajęć praktycznych. Liczba wydanych certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu kursu. Zakres przedmiotowy szkolenia winien być zgodny z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu operator sprzętu do robót ziemnych (kod zawodu 833204). Szkolenie powinno obejmować zagadnienia z zakresu: ogólnych zasad organizacji robót zmechanizowanych dokumentacji technicznej, ogólnych zasady BHP i PPOŻ, podstaw elektrotechniki, silników spalinowych - ogólna charakterystyka i zasady działania, elementów hydrauliki - napędy hydrauliczne, rodzaje, charakterystyka, budowy sprzętu - budowa i eksploatacja maszyn budowlanych, ogólna charakterystyka, konserwacja, technologii robót ziemnych, zajęcia praktyczne, egzamin państwowy. Realizacja kursu w zakresie zajęć powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienny wymiar zajęć teoretycznych nie powinien przekroczyć 7 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 7 godzin lekcyjnych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 15:00. Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie. Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia oraz badanie lekarskie w zakresie medycyny pracy o zdolności do wykonywania zawodu. Zadanie nr 6 - kurs profesjonalnego makijażu z elementami stylizacji paznokci dla 6 osób. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności do wykonywania profesjonalnego makijażu na różne okazje, wykonywania zabiegów kosmetycznych oraz zdobienia paznokci. Miejsce Szkolenia: miasto Lublin Ilość godzin - Program szkolenia obejmie minimum 80 zajęć lekcyjnych. Liczba wydanych certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz badania lekarskie w zakresie medycyny pracy o zdolności do wykonywania zawodu. Minimalny zakres szkolenia będzie obejmować następujące tematy: Część 1 szkolenia profesjonalny makijaż: teoria i praktyka, przygotowanie do profesjonalnego wykonywania makijażu, podział kolorów na ciepłe i zimne, praca ze światłem i cieniem jako podstawowa zasada, podział twarzy, podstawy korekty i techniki kamuflażu, kształty i korekta twarzy, kształty i korekta brwi, kształty i korekta nosa, kształty i korekta oczu, kształty i korekta ust, rodzaje cieni i sposoby ich użycia, róż - wyznaczenie punktu centralnego różu, techniki nakładania rożu, dobieranie kolorystyki makijażu odpowiednio do koloru oczu, włosów, makijaż dzienny i makijaż wieczorowy, makijaż dla osób noszących okulary, makijaż ślubny. Część 2 szkolenia stylizacja paznokci: teoria i praktyka, higiena i bezpieczeństwo pracy w gabinecie, paznokcie żelowe przedłużanie, rekonstrukcja paznokci, utwardzanie naturalnej płytki, frencz naturalny, klasyczny, okazjonalny, paznokcie naturalne, malowanie lakierem, nanoszenie ozdób na paznokcie, dobór barw. Realizacja kursu w zakresie zajęć powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienny wymiar zajęć teoretycznych nie powinien przekroczyć 7 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 7 godzin lekcyjnych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 15:00. Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie. Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie program szkolenia. Wymagania ogólne: Każde szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Miejsce realizacji szkolenia teoretycznego - sale szkoleniowe na terenie miasta Lublin oraz sala konferencyjna Urzędu Gminy Krzczonów. Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca. Zajęcia praktyczne i teoretyczne odbywać się będą na terenie miasta Lublin gminy Krzczonów (sala udostępniona nieodpłatnie przez Urząd Gminy Krzczonów). Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia: notes, długopis, ołówek, materiały szkoleniowe w formie papierowej, fartuchy i odzież ochronna jeśli wymaga tego specyfika szkolenia. Materiały dydaktyczne muszą być nowe i oznakowane logotypami POKL. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być oznakowane logotypami POKL. Zajęcia szkolenia teoretycznego i praktycznego w ramach kursu zrealizują szkoleniowcy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego, tj. kawy, herbaty, ciastka oraz jednego ciepłego posiłku (po 4 godzinach zajęć lekcyjnych), którego stawka żywieniowa wyniesie od 15,00 do 17,00 złotych brutto. Uczestnicy zajęć każdorazowo potwierdzać będą odbiór ciepłego posiłku na odpowiedniej imiennej liście prowadzonej przez Wykonawcę systematycznie przez cały czas trwania zajęć. Wykonawca zapewnia także: ubranie robocze, podstawowe narzędzia pracy, materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze), ubezpieczenie od NNW na okres kursu, egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Osoby, które ukończą szkolenie z wynikiem pozytywnym muszą otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu zawodowego oraz zdjęcia - fotografie z przeprowadzonego kursu w ilości minimum 15 zdjęć na płycie CD z każdego szkolenia dydaktycznego i praktycznego. Całość tej dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu poszczególnych szkoleń. Miejscem organizacji szkoleń jest teren Miasta Lublin oraz gminy Krzczonów przy czym Wykonawca zapewni zwrot kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do Lublina (max 40 km), a także komunikacją miejską na terenie Lublina. W takim przypadku wykonawca na własny koszt zapewnia transport w obie strony wszystkich uczestników szkolenia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wszelkie dane osobowe uczestników szkolenia są zbierane i przetwarzane przez Wykonawcę wyłącznie dla potrzeb dokumentowania szkoleń i nie mogą być wykorzystane do innych celów. Zasady przetwarzania przez Wykonawcę danych osobowych uczestników szkoleń określone zostaną na etapie podpisywania umowy o realizacje niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w myśl art. 44 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy:

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie którzy: wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie minimum dwu szkoleń lub kursów lub warsztatów, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi szkolenia w danym zadaniu przyjętym do wykonania przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują salą szkoleniową spełniającą wszystkie wymogi przewidziane przepisami prawa w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobą/ osobami, z których każda musi posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia, w postaci przeprowadzonych co najmniej dwóch szkoleń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzających, prawo do dysponowania salą szkoleniową (umowy najmu, zobowiązania innych podmiotów, oświadczenia)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień i umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w pkt. 12.2 - 12.8 Rozdziału I SIWZ oraz w przypadku gdy: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej w szczególności w zakresie sprawozdawczości, d) rozbieżności i niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/krzczonow, www.opskrzczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzczonowie, 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 11:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzczonowie, 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego: Lepsze Jutro - program aktywizacji społeczno - zawodowej osób bezrobotnych w gminie Krzczonów. Projekt realizowany jest przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzczonowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.