Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Turek: Dostawa fabrycznie nowego samochodu użytkowego o nadwoziu typu furgon w wersji krótkie-niskie dla Miejskiego Domu Kultury w Turku
Numer ogłoszenia: 271889 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury , ul. Tadeusza Kościuszki 13, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2800021, 2785447, fax. 0-63 2800022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.turek.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu użytkowego o nadwoziu typu furgon w wersji krótkie-niskie dla Miejskiego Domu Kultury w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu silnikowego o nadwoziu typu furgon w wersji krótkie-niskie, przystosowanego do przewozu 6 osób w układzie: kierowca + 5 pasażerów (1 + 2 + 3) Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące minimalne warunki z zakresu parametrów technicznych i wyposażenia: 1.napęd na jedną oś, silnik wysokoprężny o maksymalnej pojemności do 1999 cm3 i minimalnej mocy 110 KM, spełniający wymagania normy emisji spalin EURO 4; 2.skrzynia biegów mechaniczna - co najmniej 5-cio biegowa ; 3.podwójne drzwi tylne (dwuskrzydłowe) bez szyby otwierające się pod kątem 180 stopni + przesuwne drzwi boczne z prawej strony z szybą otwieraną + ściana nadwozia po lewej stronie naprzeciw drzwi przesuwnych z szybą otwieraną; 4.hamulce tarczowe na wszystkich kołach, 5.wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa czynnego: system ABS z układem wspomagania nagłego hamowania 6.poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera z przodu; 7.układ kierowniczy ze wspomaganiem; 8.regulowana na wysokość kolumna kierownicy oraz fotel kierowcy z regulacją położenia co najmnie w dwóch płaszczyznach; 9.podwójna kanapa dla pasażerów z przodu obok fotela kierowcy + 3 osobowa kanapa w drugim rzędzie 10.klimatyzacja przednia; 11.tapicerka zmywalna w kolorze ciemnym; 12.centralny zamek ze zdalnym sterowaniem; 13.komputer pokładowy 14.elektrycznie otwierane szyby w drzwiach przednich + podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka 15.elektroniczna blokada zapłonu + autoalarm; 16.radioodtwarzacz z odtwarzaczem CD + przyciski sterowania radiem na kole kierownicy + 2 głośniki i 2 tweetery; 17.możliwość składania oraz beznarzędziowego demontażu drugiego rzędu siedzeń; 18.gumowa wykładzina podłogi + panelowe obicie ścian bocznych z tworzywa do połowy wysokości 19.siatka zabezpieczająca pomiędzy częścią ładunkową a częścią pasażerską z możliwością przesuwania i demontażu; 20.felgi stalowe z oponami zimowymi z pełnowymiarowymi kołpakami (zamontowane) 21.dodatkowy komplet felg stalowych z oponami letnimi + pełnowymiarowe koło zapasowe 22.fartuchy przeciwbłotne 23.zalecany lakier nadwozia: metaliczny w odcieniu szarości (inne kolory dopuszczalne są po uprzednim zaakceptowaniu przez zamawiającego). Wskazane przez wykonawcę w ofercie miejsce wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego musi znajdować się w promieniu nie większym niż 60 kilometrów od siedziby zamawiającego. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd objęty był następującymi minimalnymi okresami gwarancji producenta udzielonymi na następujące okresy: mechanika pojazdu: 2 lata bez limitu przejechanych kilometrów perforacja blach nadwozia: 10 lat powłoka lakiernicza: 2 lata.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium przetargowego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki: określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć dokumenty wskazane w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2006 r. Nr 87, poz. 605), z zastrzeżeniem wynikającym z § 2 ww. rozporządzenia oraz oświadczenie w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Dom Kultury
ul. Tadeusza Kościuszki 13
62-700 Turek.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Dom Kultury ul. Tadeusza Kościuszki 13 62-700 Turek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- "Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci o młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego" WARSZTATY GRUPOWE
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SZKOLENIA GRUPOWE
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.