Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-12-27
Pińczów: Modernizacja Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 271943 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3573871 do 75 w. 47, faks 041 3572645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pińczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty będą wykonywane na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pińczowie. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę wraz z rozbudową Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pińczowie. Inwestycja ma na celu uzupełnienie i wzbogacenie dotychczasowego użytkowania terenu oraz podniesienie standardów wypoczynku i rekreacji w Ośrodku. Budowlane obejmować będą: Rozbiórkę istniejącego amfiteatru i budowę nowego wraz z widownią oraz pomieszczeniami sanitarnymi. Budowany obiekt zostanie wzniesiony po uprzednim wyburzeniu istniejącego w tym miejscu obiektu. Budowany budynek ma posiadać widownię oraz zaplecze sanitarne. Obiekt budowany będzie jako wolnostojący budynek niepodpiwniczony na kolumnach betonowych, parterowy, przekryty jednospadowym dachem o kącie nachylenia 5 stopni. Główne wejście do budynku amfiteatru zlokalizowano od strony północnej. Na parterze znajdują się pomieszczenia przebieralni z węzłami sanitarnymi oraz pomieszczenie techniczne. Sanitariat budowany będzie pod trybunami żelbetowymi - wejścia do nich znajdować się ma od strony południowej. Dodatkowo pod trybunami należy wybudować magazyny pomocnicze Rozbudowa i przebudowa trybuny przy stadionie głównym posadowionych na kolumnach betonowych. Trybuny należy zrobić dla 900 widzów, w tym pod zadaszeniem powinno znajdować się 312 miejsc siedzących. Trybuny dodatkowo powinny być dostosowane dla osób niepełnosprawnych.(Przy wycenie należy uwzględnić 450 szt. istniejących siedzisk do wykorzystania z zachowaniem bieżącej kolorystyki). Budowa aquaparku z placem zabaw. Basen i pomieszczenie techniczne posadowione na kolumnach betonowych. Budowa i przebudowa boisk sportowych wielofunkcyjnych i boisk plażowych wraz z remontem trybun. Ukształtowanie terenu na tor crossowo-rowerowy wraz z przebudową zaplecza sanitarno- szatniowego. Istniejący obiekt jest budynkiem wolnostojącym parterowym, niepodpiwniczonym, przekrytym dachem jednospadowym o kacie nachylenia połaci 1,5 stopnia. Po przebudowie obiekt posiadać ma dwie części sanitarno -damską oraz sanitarno-męską, w skład których wejdą takie pomieszczenia jak: natryski z ubikacjami oraz szatnie. Tor crossowo-rowerowy powinien składać się z wzgórza startowego, przeszkody(hopki) oraz łuków. Przebudowa budynków letniskowych wraz z remontem zaplecza sanitarnego oraz administracyjno- sanitarnego. Przedmiotowe obiekty należy przebudować w obrysie istniejących fundamentów (ze względu na bardzo zły stan techniczny ścian i dachu). Obiekty zostały zaprojektowane jako niepodpiwniczone budynki parterowe. Budynki należy przekryć dachem dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 25 stopni. W budynkach należy umieścić umywalkę w kącie sanitarnym (wydzielonym ścianką). Pozostałe budynki podlegać będą remontowi Adaptacja terenu na pole namiotowe wraz z przebudową wiaty rekreacyjnej. Wiata rekreacyjna zostanie przebudowana w obrysie istniejących fundamentów. Obiekt zostanie wykonany jako budynek niepodpiwniczony, parterowy, przekryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 25stopni. Teren przeznaczony do adaptacji na pole namiotowe ma powierzchnie 168,02m2 i znajduje się południowo-zachodniej części przedmiotowej inwestycji. Przeznaczona jest dla około 40 stanowisk namiotowych. Rozbudowa i przebudowa dróg dojazdowych i ciągów pieszych z infrastrukturą techniczną (oświetlenie, odwodnienie terenu, ogrodzenie terenu). Budowa sieci i przyłącza wodno-kanalizacyjnego do budynków socjalno-sanitarnych, remont instalacji wewnętrznych w projektowanych i przebudowywanych obiektach. Montaż monitoringu. Teren przeznaczony na inwestycję jest z niewielkim spadkiem w kierunku północnym. Działki położone są przy ul. Pałęki (droga publiczna kategorii gminnej) - część tej drogi mieści się w granicach opracowania inwestycji -odbywa się z niej obsługa komunikacyjna terenu. Od strony południowo-zachodniej przedmiotowy teren graniczy z Zalewem Pińczowskim - dz. nr 41/1, od strony północno-zachodniej z dz. Nr 21/1, od strony wschodniej z dz. nr 320/2 i ul. Republiki Pińczowskiej, od strony północnej z dz. nr 26/10. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie zagospodarowanym budynkami, urządzeniami i infrastrukturą Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Całość terenu jest w stanie obecnym ogrodzona. Łączna powierzchnia działki na jakiej będą odbywać się budowy to 7,3183ha..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150 000,00 PLN ( sto pięćdziesiąt tysięcy zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej cztery roboty budowlane; pierwsza w ramach jednej umowy o wartości minimum 1 500 000,00 PLN robota związana z budową/przebudową amfiteatru lub budową/przebudową innego obiektu budowlanego w którym wykonano scenę z miejscami dla widowni o wartości minimum 1 500 000,00 PLN ( do wartości tej poza sceną i widownią można zaliczyć tylko garderoby i pomieszczenia techniczne związane z obsługą sceny), Obiekty wykazane muszą być przekazane do użytkowania, druga w ramach jednej umowy o wartości robót minimum 2 000 000,00 PLN związana z budową/przebudową dowolnego obiektu sportowego z trybunami, trzecia w ramach jednej umowy robota związana z budową/rozbudową dowolnego obiektu budowlanego posadowionego na palach wartości robót związanych tylko posadowieniem palowania wynosiła minimum 200 000,00 PLN czwarta w ramach jednej umowy robota związana z rewitalizacją terenu w zakresie, której wykonano drogi, ciągi piesze, parkingi, oświetlenie terenu oraz małą architekturę. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokument PLN potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: - dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; - dysponuje Kierownikiem robót sanitarnych posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych; - dysponuje Kierownikiem robót elektrycznych posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; - dysponuje Kierownikiem robót drogowych posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie Dróg; Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na tę osobę nakłada Prawo budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż 4 000 000,00- zł własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5 000 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
na zasadach opisanych w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Pińczów ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów pokój nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: umowa o dofinansowanie z EFRR w ramach działania 5.3 Inwestycje w sferę dziedzictwa kulturowego, turystyki i sportu oś 5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dzidzictwo kulturowe, turystykę i sport Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa świętokrzyskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- " Dostawa żywności do Przedszkola Nr 2 w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 9, 28-400 Pińczów w 2025 roku "
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pińczowie, ul. 7 Źródeł 7, 28-400 Pińczów w 2025 roku
- Dostawa żywności do Przedszkola Nr 3 w Pińczowie, ul. Hugona Kołłątaja 8, 28-400 Pińczów w 2025 roku
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.