eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywna dostawa materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Spr. znakDZP/CM/242/3-177/ZP/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Spr. znak: DZP/CM/242/3-177/ZP/13
Numer ogłoszenia: 271943 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Spr. znak: DZP/CM/242/3-177/ZP/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Sukcesywną dostawę materiałów partiami, na podstawie składanych zamówień faxem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia CM, poprzedzonych pisemnym zapotrzebowaniem wystawionym przez pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM w terminie do 2 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. 2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia (niezależnie od wartości zamówionego artykułu) do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM, ul. Kopernika 19 C w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-14:00. 3.Rozładunek towaru i wniesienie w miejsce przeznaczenia odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 4.Zapewnienie bezpiecznego opakowania materiałów zabezpieczającego przed zniszczeniem. 5.Dostarczane przez Wykonawcę materiały, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 5/6 terminu ważności okresu przydatności określonego przez producenta oraz muszą posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności lub okres ważności. 6.Na materiały nieobjęte określonym terminem przydatności wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji jakości. 7. Zapewnienie nieodpłatnej wymiany wadliwego asortymentu w terminie trzech dni od zgłoszenia reklamacji na piśmie. W przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonych materiałów w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym wykorzystanie ich zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwą ilość materiałów na wolne od wad, spełniając wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego. 8.Wadliwą ilość materiałów Wykonawca wymienni na własny koszt, pokrywając koszty zwrotu reklamowanego, wadliwego towaru do Wykonawcy oraz koszty dostarczenia wymienionych materiałów do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych materiałów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych materiałów. 9.W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 10.W przypadku dostarczenia towaru z ukrytymi wadami fizycznymi, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego asortymentu w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 11.Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto. 12.Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie dostarczy on w wyznaczonym terminie partii asortymentu będącej przedmiotem zamówienia, po upływie 7 dni kalendarzowych Zamawiający ma prawo zakupu tego asortymentu we własnym zakresie, na koszt Wykonawcy. 13.W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji danego materiału wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez wykonawcę pisemnej zgody zamawiającego. 14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W zakresie asortymentów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwę handlową, nazwę producenta, tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli zamawiający będzie miał wątpliwości czy zaproponowane przez wykonawców rozwiązanie jest równoważne, wykonawca będzie musiał udowodnić równoważność oferowanych produktów przedkładając np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizykalnych i parametrów materiałów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ i materiałów oferowanych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie, tzn.wykonali należycie przynajmniej jedną dostawę (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, polegające na: dostawie materiałów budowlanych, na kwotę, co najmniej 30 000 zł każde zamówienie. Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania ofert na materiały równoważne - dokumenty potwierdzające równoważność, zgodnie z pkt. 3.2 ppkt 14 SIWZ (świadectwa jakości lub karty materiałowe)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 244.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.