Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-09-02
Tarnów: Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych
Numer og³oszenia: 271948 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. ma³opolskie, tel. 14 63 10 341, faks 14 6310337.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zakres rzeczowy oraz ilo¶ci i parametry okre¶la Formularz Cenowy stanowi±cy Za³acznik Nr 1 do SIWZ. Sprawa AE/ZP-27-59/11..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00 - Materia³y medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt IV.2.2 SIWZ tj. wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie, a wykaz bêdzie zawiera³ co najmniej 1 dostawê zwi±zan± z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonaln± do przedmiotu zamówienia, tj. odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.O¶wiadczenie, i¿ Wykonawca posiada niezbêdne dokumenty dopuszczaj±ce oferowany asortyment do obrotu i u¿ywania na terenie RP o których mowa w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 Nr 107 poz. 679 z pó¼. zm.), które przed³o¿y Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie. 2.O¶wiadczenie, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymogi okre¶lone w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ oraz oferowane zgodnie z Za³±cznikiem Nr 1 do SIWZ. 3. Wype³niony i podpisany Za³±cznik Nr 1 do SIWZ okre¶laj±cy wymagane i oferowane parametry przedmiotu zamówienia. 4. Materia³y, ulotki informacyjne dotycz±ce oferowanego przedmiotu zamówienia. 5. po 1 szt. próbki asortymentu ujêtego w pozycjach 1 i 2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zamierza zrealizowaæ zamówienie si³ami w³asnymi, a w przypadku podzlecenia czê¶ci zamówienia nale¿y (w pkt IV.3 Formularza Ofertowego) wskazaæ czê¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z tre¶ci± specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrze¿eñ i akceptuje ogólne warunki umowy ujête w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunku dotycz±cego sytuacji finansowej polega na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26. ust. 2b ustawy wymaga siê za³±czenia do oferty orygina³u lub kopii informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których podmioty te posiadaj± rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub ich zdolno¶æ kredytow±, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert na kwotê, któr± Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegaj±c na zasobach innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.6. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego og³oszenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Z uwzglêdnieniem punktu XIV ppkt. 4 SIWZ oraz art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówieñ publicznych, zmiany umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty s± dopuszczalne w przypadku : a) zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, b) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakoñczenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia, c) zast±pienia przedmiotu umowy w czê¶ci lub w ca³o¶ci produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zmiany numerów katalogowych produktu, e) zmian wielko¶ci opakowania oraz wynikaj±cych z tej zmiany ilo¶ci opakowañ z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny zawartej w umowie, f) obni¿enia ceny, g) nieistotnych postanowieñ umowy np. zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obs³uguj±cego Wykonawcê lub Zamawiaj±cego h) w przypadku braku mo¿liwo¶ci pozyskania produktu bêd±cego przedmiotem umowy na skutek okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennia nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, i) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu bêd±cego przedmiotem umowy na podstawie decyzji w³a¶ciwych w³adz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 11..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13. pokój nr 13 - Sekretariat..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa i rozbudowa ulicy ¬ródlanej w Koszycach Ma³ych
- ¦wiadczenie na rzecz Powiatowego Urzêdu Pracy w Tarnowie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich zwrotów
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodp³atny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepe³nosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c±.
wiêcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzêtu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów miêdzykrêgowych wraz z dzier¿aw± aparatu.
- Leki ogólne, ¶rodki spo¿ywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa ró¿nych artyku³ów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupe³nienie
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Dostawa ob³o¿eñ i bielizny jednorazowego u¿ytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OB£O¯EÑ CHIRURGICZNYCH, ¦RODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO U¯YTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.