eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZadanie ARemont i konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 5 Zadanie BKonserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Zielona Góra: Zadanie A: Remont i konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 5 Zadanie B: Konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6
Numer ogłoszenia: 271964 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, faks 068 3220155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie A: Remont i konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 5 Zadanie B: Konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie A: Remont i konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 5 Zadanie B: Konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6 2.Szczegółowy zakres robót w zakresie Zadania A, Zadania B określa dokumentacja projektowa, rysunki poglądowe wraz z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia - Rozdz. III, IV, V SIWZ. 3.Wykonawca uwzględnia: 1)uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenu i odtworzeniem elementów uszkodzonych, m.in. np.: wskutek poruszania się sprzętu budowlanego po nawierzchni drogowej, 2)zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz do postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie ma obowiązku wskazania terenu niezbędnego do urządzenia placu budowy oraz terenu do składowania materiałów i postoju maszyn i urządzeń, a koszty związane z ewentualnym ich urządzeniem ponosi Wykonawca, 3)uzyskanie zgody na pobór wody i energii w określonym miejscu i we własnym zakresie, ponoszenie wszelkich kosztów związanych ze zużyciem wody i energii, 4)wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5)przedłożenie harmonogramu wykonania prac w dniu podpisania umowy. 4.W przypadku realizacji Zadania B Wykonawca, który zaproponował w swojej ofercie zamienną oprawę oświetleniowa niż wskazaną przez Zamawiającego, będzie on zobowiązany do jej uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze. 5.W przypadku realizacji Zadania B Wykonawca będzie zobowiązany do informowania Inspektora Nadzoru o gotowości do systemowego czyszczenia wykładziny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20% zamówienia podstawowego - w zakresie rzeczowym obejmujacym wszystkie rodzaje robót konserwacyjnych i remontowych objętych zamówieniem podstawowym

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.21.90-5, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.26.19.10-6, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.26.21.10-5, 45.44.10.00-0, 45.26.26.00-7, 45.31.23.10-3, 45.31.23.11-0, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-7, 71.35.50.00-1, 71.35.52.00-3, 90.91.13.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem udokumentowanymi referencjami albo oświadczeniem o należytym wykonaniu zamówienia dla każdego z zadań dla Zadania A: w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze i złożoności tj. w zakresie wykonania 1 zadania polegającego realizacji robót budowlanych wykończeniowych o min. wartości 100.000,00 zł brutto; dla Zadania B w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze i złożoności tj. w zakresie wykonania 1 zadania polegającego realizacji robót budowlanych wykończeniowych o min. wartości 100.000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków z uwzględnieniem art. 26 ust.3 ustawy pzp otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego ofertę jako Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 4 pzp wykluczonego - uznaje się za odrzuconą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - Kierownika budowy z uprawnieniami wykonawczymi branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem na budynkach zabytkowych dla Zadania A, Zadania B. - osoba posiadająca uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych, instalacji i sieci (D i E) dla Zadania A, Zadania B Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z póżn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174). Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków z uwzględnieniem art. 26 ust.3 ustawy pzp otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego ofertę jako Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 4 pzp wykluczonego - uznaje się za odrzuconą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy na załączniku nr 1, Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji budynków Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Pl. Słowiański 6, Pl. Słowiański 5 wg załącznika nr 7 potwierdzone przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy szczegółowy, zestawienie R,M,S. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1.terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji zadania możliwa będzie w następujących przypadkach: a)wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn nienależących od Zamawiającego lub Wykonawcy, c)wstrzymania wykonania usług na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, z przyczyn innych, niż związane z błędnym sposobem realizacji wykonania zamówienia przez Wykonawcę, użyciem przez niego wadliwych rozwiązań technicznych, czy też naruszeniem przez Wykonawcę przepisów prawa, d)wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, które nie były możliwe do przewidzenia po przeanalizowaniu wykonania zamówienia, e)ponad przeciętne opóźnienie organów administracji w wydaniu decyzji lub uzgodnień koniecznych do zakończenia prawidłowego wykonania projektu, f)wystąpienia w trakcie wykonywania usług niekorzystnych warunków atmosferycznych, które w znaczny sposób opóźniłyby zakończenie prac. 2.sposobu wykonania prac, w tym zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych, o ile będą one prowadzić do zastosowania rozwiązań co najmniej równoważnych lub korzystniejszych pod względem materiałowym, technicznym, technologicznym, funkcjonalnym. Zmiany dokonywane będą każdorazowo w drodze zgodnych oświadczeń woli stron, sporządzonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem spełnienia szczególnych wymogów przewidzianych przepisami prawa, 3.przedstawicieli stron, 4.zlecania robót podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany umowy dotyczącej zlecania robót podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości usług stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 5.zmiany podatku od towarów i usług VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Zielona Góra Plac Słowiański 1 65-958 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy Zielona Góra Pl. Słowianski 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sadu Okręgowego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A: Remont i konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie A: Remont i konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 5 2.Szczegółowy zakres robót w zakresie Zadania A, określa dokumentacja projektowa, rysunki poglądowe wraz z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia - Rozdz. III, IV, V SIWZ. 3.Wykonawca uwzględnia: 1)uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenu i odtworzeniem elementów uszkodzonych, m.in. np.: wskutek poruszania się sprzętu budowlanego po nawierzchni drogowej, 2)zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz do postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie ma obowiązku wskazania terenu niezbędnego do urządzenia placu budowy oraz terenu do składowania materiałów i postoju maszyn i urządzeń, a koszty związane z ewentualnym ich urządzeniem ponosi Wykonawca, 3)uzyskanie zgody na pobór wody i energii w określonym miejscu i we własnym zakresie, ponoszenie wszelkich kosztów związanych ze zużyciem wody i energii, 4)wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5)przedłożenie harmonogramu wykonania prac w dniu podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.21.90-5, 45.44.30.00-6, 45.26.12.10-9, 45.26.19.10-6, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.26.21.10-5, 45.26.25.00-6, 45.26.26.00-7, 45.31.23.10-3, 45.31.23.11-0, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B: Konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie B: Konserwacja budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6 2.Szczegółowy zakres robót w zakresie Zadania B określa dokumentacja projektowa, rysunki poglądowe wraz z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia - Rozdz. III, IV, V SIWZ. 3.Wykonawca uwzględnia: 1)uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenu i odtworzeniem elementów uszkodzonych, m.in. np.: wskutek poruszania się sprzętu budowlanego po nawierzchni drogowej, 2)zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz do postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie ma obowiązku wskazania terenu niezbędnego do urządzenia placu budowy oraz terenu do składowania materiałów i postoju maszyn i urządzeń, a koszty związane z ewentualnym ich urządzeniem ponosi Wykonawca, 3)uzyskanie zgody na pobór wody i energii w określonym miejscu i we własnym zakresie, ponoszenie wszelkich kosztów związanych ze zużyciem wody i energii, 4)wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5)przedłożenie harmonogramu wykonania prac w dniu podpisania umowy. 4.W przypadku realizacji Zadania B Wykonawca, który zaproponował w swojej ofercie zamienną oprawę oświetleniowa niż wskazaną przez Zamawiającego, będzie on zobowiązany do jej uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze. 5.W przypadku realizacji Zadania B Wykonawca będzie zobowiązany do informowania Inspektora Nadzoru o gotowości do systemowego czyszczenia wykładziny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.11.00-8, 45.43.21.11-5, 45.44.21.90-5, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.26.19.10-6, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.26.21.10-5, 45.44.10.00-0, 45.26.25.00-6, 45.26.26.00-7, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 31.52.00.00-7, 71.35.50.00-1, 71.35.52.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.