Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Chmielnik: Zakup wraz z dostawą: MIAŁ WĘGLOWY, WĘGIEL KAMIENNY GROSZEK,
WĘGIEL KAMIENNY KOSTKA.
KOD CPV 09111210 - 5
Zakup wraz z dostawą: MIAŁ WĘGLOWY, WĘGIEL KAMIENNY GROSZEK,
WĘGIEL KAMIENNY KOSTKA.
KOD CPV 09111210 - 5
Numer ogłoszenia: 271964 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku , Zrecze Duże 1A, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3544430, faks 041 3544430.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukchmielnik.hg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Usług komunalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą: MIAŁ WĘGLOWY, WĘGIEL KAMIENNY GROSZEK, WĘGIEL KAMIENNY KOSTKA. KOD CPV 09111210 - 5 Zakup wraz z dostawą: MIAŁ WĘGLOWY, WĘGIEL KAMIENNY GROSZEK, WĘGIEL KAMIENNY KOSTKA. KOD CPV 09111210 - 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą miału węglowego, węgla kamiennego groszek, węgla kamiennego kostka do Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku, w niżej wymienionych ilościach i parametrach: 1. Miał węglowy - ilość 300 ton - wartość opałowa minimum 24.000 kJ/kg - zawartość popiołu do 10 % - zawartość siarki do 0,6 % - wilgoć do 10 % 2. Węgiel kamienny groszek - ilość 700 ton - wartość opałowa minimum 28.000 kJ/kg - zawartość popiołu do 4 % - zawartość siarki do 0,60 % - wilgoć do 8 % - granulacja 8-25 mm 3. Węgiel kamienny kostka gat. I - ilość 50 ton - wartość opałowa minimum 28.000 kJ/kg -zawartość popiołu do 6 % -zawartość siarki do 0,6 % - wilgoć do 8 % Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamówienia niektórych produktów w ilościach większych ,aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych produktów w ilościach mniejszych, aniżeli określone w umowie) przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2. Miejsce wniesienia wadium : BS Chmielnik 05 8483 0001 2001 0007 3899 0001 3. Forma wnoszenia wadium: a) pieniądzu - PLN, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109,poz.1158, z póź.zm.) 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, jeżeli: a) upłyną termin związania ofertą b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert , - który został wykluczony z postępowania , - którego oferta została odrzucona, 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych przez Zamawiającego ( wzór umowy w załączeniu) b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Spełniają wymagania stawiane w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. Oferty nie spełniające warunków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części VII, Wykonawcy muszą do oferty dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: (kserokopia dokumentów poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).Pełnomocnictwa należy dołączyć w oryginale lub kopie poświadczone notarialnie. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że podpisze umowę na warunkach określonych przez Zamawiającego ( wzór umowy w załączeniu). 5) Oświadczenie Wykonawcy o związaniu ofertą z Zamawiającym przez 30 dni. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6) Dokument potwierdzający wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukchmielnik.hg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
26-020 CHMIELNIK skr. poczt. 24
Siedziba : ZRECZE DUŻE 1 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH 26-020 CHMIELNIK skr. poczt. 24 Siedziba : ZRECZE DUŻE 1 A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Chmielnik
- Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik
- "Sukcesywny zakup i dostawa produktów spożywczych do stołówek szkolnych Szkoły Podstawowej w Chmielniku z filią w miesiącach styczeń - czerwiec 2025 roku"
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla kamiennego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa opału do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2025 roku.
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.