eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych dróg wojewódzkich położonych na terenie miastPuławy, Nałęczów i Dęblin oraz na odcinkach dróg nr 824, 826 i 830

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Puławy: Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych dróg wojewódzkich położonych na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin oraz na odcinkach dróg nr 824, 826 i 830
Numer ogłoszenia: 27199 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych dróg wojewódzkich położonych na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin oraz na odcinkach dróg nr 824, 826 i 830.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: oczyszczaniu pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów, Dęblin oraz na odcinkach dróg wojewódzkich nr 824 (od km 20+888 do km 22+453 m. Bochotnica), nr 826 (odc. Markuszów - Nałęczów od km 020 do km 1+100 i od km 3+155 do km 7+600), nr 830 (od km 39+362 do km 39+887 m. Wierzchoniów i od km 41+778 do km 41+ 927 m. Bochotnica) poprzez uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych wraz z odbiorem wytworzonych odpadów oraz koszeniu traw i usuwaniu zanieczyszczeń z terenów zielonych (trawniki) w obrębie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miast Puławy, Nałęczów, Dęblin wraz z odbiorem wytworzonych odpadów 1. Zamówienie obejmuje : 1) Zadanie nr 1 - miasto Puławy: a. Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 10 175 mb; 20 350 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 18 421 mb; 38 127 m2 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.) - 5 209 m2 4. Krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2012-2013 b) 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2013 c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2013 d) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie kwiecień - listopad 2013 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizacja zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług b. Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801, 824 i 851 na terenie miasta Puławy Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2013 r. na maksymalnej powierzchni 5,57 ha, wraz z wywozem pokosu 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2013 r. na maksymalnej powierzchni 5,57 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, liście) 3) Dwukrotne w okresie wrzesień - listopad 2013 r., na maksymalnej powierzchni 5,57 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, w szczególności liście) 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2013 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 5,57 ha wraz z wywozem 5) transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 7) realizacja zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 8) realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 9) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. 2) Zadanie nr 2 - miasto Nałęczów : a. Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 07 127 mb ; 14 254 m2 2. Chodniki (maks.) - 10 498 mb; 16 652 m2 3. Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2012/2013 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2013 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2013 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług b. Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 826 i 830 na terenie miasta Nałęczów Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2013 r. na maksymalnej powierzchni 3,18 ha wraz z wywozem pokosu 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2013 r. na maksymalnej powierzchni 3,18 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, liście) 3) Dwukrotne w okresie wrzesień - listopad 2013 r., na maksymalnej powierzchni 3,18 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, w szczególności liście) 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2013 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 3,18 ha wraz z wywozem 5) transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarka z wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 7) realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 8) realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 9) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. 3) Zadanie nr 3 - miasto Dęblin : a. Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 4 345 mb; 08 690 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks) - 6 281 mb; 14 717 m2 3. Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami oraz ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2012-2013 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2013 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2013. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług b. Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801 i 831 na terenie miasta Dęblin Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2013 r. na maksymalnej powierzchni 4,96 ha wraz z wywozem pokosu 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2013 r. na maksymalnej powierzchni 4,96 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, liście) 3) Dwukrotne w okresie wrzesień - listopad 2013 r., na maksymalnej powierzchni 4,96 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, w szczególności liście) 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2013 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 4,96 ha wraz z wywozem 5) transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarka z wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 7) realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 8) realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 9) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. 4) Zadanie nr 4 - odcinki dróg nr: 824, 826 i 830, w tym : 1. droga nr 824 ( m. Bochotnica), 2. droga nr 826 (Markuszów - Nałęczów), 3. droga nr 830 (m. Wierzchoniów, m. Bochotnica) a) Jezdnie (maks.) - 5 826 mb; 05 826 m2 b) Chodniki (maks.) - 8 331 mb; 14 477 m2 c) Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2012/2013 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarka z wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. 2. Szczegółowy opis i obmiar prac objętych usługą zawierają załączniki: H Przedmiar usług i załącznik I Opis przedmiotu zamówienia oraz pkt. III SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę dowolną ilość zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 275 342,76 zł netto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.13.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : a. Dla zadania nr 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) b. Dla zadania nr 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) c. Dla zadania nr 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) d. Dla zadania nr 4: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o.Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem: a. Aktualnej na dzień składania ofert decyzji starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych o kodach: 20 03 01, 20 03 03 i 20 02 01, z terminem ważności co najmniej do dnia 30 czerwca 2013 r. b. Aktualnego zaświadczenia - Prezydenta Miasta Puławy w zakresie zadania nr 1 / Burmistrza Miasta Dęblin w zakresie zadania nr 3 / Burmistrza Miasta Nałęczów w zakresie zadania nr 2 i 4 / Burmistrza Miasta Kazimierz Dolny w zakresie zadania nr 4 - o wpisie Wykonawcy do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości potwierdzającego odbieranie odpadów o kodach 20 03 01, 20 03 03 oraz 20 02 01, z terminem ważności co najmniej do dnia 30 czerwca 2013 r..

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: a. w przypadku zadań nr 1,2,3 co najmniej 1 usługę polegającą na mechanicznym (przy użyciu zamiatarek ulicznych) oczyszczaniu nawierzchni utwardzonych (jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, itp.), zlokalizowanych w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych/miejskich, osiedlowych, której wartość nie była mniejsza niż 20 000 zł brutto oraz co najmniej 1 usługę polegającą na koszeniu zieleni (trawniki, pobocza) zlokalizowanej przy ww. kategoriach dróg, której wartość nie była mniejsza niż 30 000 zł brutto, Wymagane wartości usług dotyczą również przypadku składania oferty na dowolną liczbę zadań. b. w przypadku zadania nr 4 co najmniej 1 usługę polegającą na mechanicznym (przy użyciu zamiatarek ulicznych) oczyszczaniu nawierzchni utwardzonych (jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, itp.), zlokalizowanych w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych/miejskich, osiedlowych, której wartość nie była mniejsza niż 6 000,00 zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na wykonanie zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta przetargowa (z ceną netto i podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym Formularzem cenowym (wzór - zał. A1). 2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy (wzór - zał. F). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (wzór - zał. J). 4) Dowód wpłaty wadium. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/y która/e nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/y podpisującą/e ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1. Zmianie terminu wykonania zlecanych zakresów usług w ramach umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających terminowe wykonanie usługi. 2. Zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 11 (cena 10,00zł) lub drogą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, pok. nr 12, otwarcie nastąpi w dniu 28.02.2013 r. o godz. 8:30 w pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 81 886 41 03, 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl . Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - inż. Tomasz Kwiatkowski, tel. 81 886 31 63, 2. W sprawach formalno - prawnych, związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak, Aleksandra Pijanowska - Sekcja techniczna, tel. 81 886 31 63. UWAGA! Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w innych sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81 886 41 03) lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl , zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa adres nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - miasto Puławy:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 10 175 mb; 20 350 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 18 421 mb; 38 127 m2 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.) - 5 209 m2 4. Krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2012/2013 b) 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2013 c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2013 d) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie kwiecień - listopad 2013 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizacja zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług b. Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801, 824 i 851 na terenie miasta Puławy Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2013 r. na maksymalnej powierzchni 5,57 ha, wraz z wywozem pokosu 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2013 r. na maksymalnej powierzchni 5,57 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, liście) 3) Dwukrotne w okresie wrzesień - listopad 2013 r., na maksymalnej powierzchni 5,57 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, w szczególności liście) 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2013 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 5,57 ha wraz z wywozem 5) transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 7) realizacja zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 8) realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 9) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. Szacunkowa wartość zadania wynosi125 950,51 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - miasto Nałęczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 07 127 mb ; 14 254 m2 2. Chodniki (maks.) - 10 498 mb; 16 652 m2 3. Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2012/2013 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2013 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2013 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług b. Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 826 i 830 na terenie miasta Nałęczów Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2013 r. na maksymalnej powierzchni 3,18 ha wraz z wywozem pokosu 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2013 r. na maksymalnej powierzchni 3,18 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, liście) 3) Dwukrotne w okresie wrzesień - listopad 2013 r., na maksymalnej powierzchni 3,18 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, w szczególności liście) 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2013 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 3,18 ha wraz z wywozem 5) transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarka z wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 7) realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 8) realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 9) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. Szacunkowa wartość zadania wynosi 68 918,90 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - miasto Dęblin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 4 345 mb; 08 690 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks) - 6 281 mb; 14 717 m2 3. Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami oraz ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2012/2013 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2013 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2013. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarką wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług b. Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801 i 831 na terenie miasta Dęblin Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2013 r. na maksymalnej powierzchni 4,96 ha wraz z wywozem pokosu 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2013 r. na maksymalnej powierzchni 4,96 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, liście) 3) Dwukrotne w okresie wrzesień - listopad 2013 r., na maksymalnej powierzchni 4,96 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników wraz z wywozem zebranych nieczystości (w tym: resztki roślinne, w szczególności liście) 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2013 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 4,96 ha wraz z wywozem 5) transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarka z wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 7) realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 8) realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 9) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. Szacunkowa wartość zadania wynosi 73 773,69 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - odcinki dróg nr: 824, 826 i 830, w tym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. droga nr 824 ( m. Bochotnica), 2. droga nr 826 (Markuszów - Nałęczów), 3. droga nr 830 (m. Wierzchoniów, m. Bochotnica) a) Jezdnie (maks.) - 5 826 mb; 05 826 m2 b) Chodniki (maks.) - 8 331 mb; 14 477 m2 c) Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2012/2013 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników na całej szerokości; 2. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4. transport oraz odbiór transportowanego odpadu, wytwórcą i posiadaczem którego staje się Wykonawca przejmując od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie przejętym odpadem. Wszelkie koszty związane z gospodarka z wytworzonym i przejętym odpadem ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6. realizację zleconego zakresu usług w terminie 4 dni od daty protokolarnego ich zlecenia 7. realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 8. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. Szacunkowa wartość zadania wynosi 6 699,66 zł netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.