Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Białystok: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 272039 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Białymstoku , ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 869 67 49, faks 0-85 869 6750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.bialystok.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku - wykonanych wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz.U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych z umundurowaniem używanym przez Straż Miejską w Białymstoku. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań, tj.: Zadanie Nr 1 - dostawa czapek letnich, służbowych i wyjściowych (czapki letnie - 50 sztuk, czapki służbowe - 35 sztuk, czapki wyjściowe - 35 sztuk). Zadanie Nr 2 - dostawa swetrów i szalików (swetry - 20 sztuk, szaliki - 20 sztuk). Zadanie Nr 3 - dostawa kurtek (kurtki uniwersalne - 50 sztuk, kurtki zimowe 3/4 - 25 sztuk). Zadanie Nr 4 - dostawa koszul (koszule z długim rękawem - 110 sztuk, koszule z krótkim rękawem - 150 sztuk). Zadanie Nr 5 - dostawa kamizelek służbowych (10 sztuk). Zadanie Nr 6 - dostawa koszulek polo (100 sztuk). Zadanie Nr 7 - dostawa obuwia męskiego i damskiego (buty zimowe służbowe męskie - 85 par, buty zimowe wyjściowe męskie - 40 par, półbuty służbowe męskie - 35 par, półbuty wyjściowe męskie - 50 par, półbuty służbowe damskie - 5 par). Zadanie Nr 8 - dostawa kozaków damskich (5 par). Zadanie Nr 9 - dostawa rękawiczek zimowych (30 par). Zadanie Nr 10 - dostawa elementów uzupełniających umundurowanie (pasy oficerskie - 25 sztuk, paski do spodni - 15 sztuk, saszetki na pas - 10 sztuk, krawaty bezpieczne - 30 sztuk). Zadanie Nr 11 - dostawa dresów sportowych i skarpet (dresy sportowe - 90 kompletów, skarpety letnie - 240 par, skarpety zimowe - 400 par). Zadanie Nr 12 - dostawa kurtek przeciwdeszczowych (70 sztuk). Zadanie Nr 13 - dostawa obuwia sportowego (90 sztuk). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składającego się na poszczególne zadania zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Opis zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ wskazuje ogólne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia. Uzyskanie pełnej wiedzy na temat elementów umundurowania, w szczególności w zakresie kolorystyki, fasonu oraz zastosowanych rozwiązań funkcjonalnych, wymaga zapoznania się ze wzorami, które dostępne są w siedzibie Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Składowej 11, pok. 309, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. 5. Zamawiający nie dysponuje zdjęciami sortów mundurowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6, 18.81.52.00-7, 18.44.33.20-5, 18.23.53.00-8, 18.22.32.00-0, 18.33.20.00-5, 35.11.34.00-3, 18.33.30.00-2, 18.42.40.00-7, 18.42.30.00-0, 18.42.50.00-4, 18.91.00.00-1, 18.41.21.00-1, 18.31.70.00-4, 18.21.10.00-1, 18.82.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Oświadczenie o składzie tkanin - w przypadku braku metek wszytych w przedmioty umundurowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.bialystok.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Białymstoku, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Straż Miejska w Białymstoku, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój 309 lub sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa czapek letnich, służbowych i wyjściowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapki letnie - 50 sztuk, czapki służbowe - 35 sztuk, czapki wyjściowe - 35 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa swetrów i szalików.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: swetry - 20 sztuk, szaliki - 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa kurtek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtki uniwersalne - 50 sztuk, kurtki zimowe 3/4 - 25 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa koszul.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszule z długim rękawem - 110 sztuk, koszule z krótkim rękawem - 150 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa kamizelek służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kamizelki służbowe - 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa koszulek polo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulki polo - 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - dostawa obuwia męskiego i damskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buty zimowe służbowe męskie - 85 par, buty zimowe wyjściowe męskie - 40 par, półbuty służbowe męskie - 35 par, półbuty wyjściowe męskie - 50 par, półbuty służbowe damskie - 5 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6, 18.81.52.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - dostawa kozaków damskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kozaki damskie - 5 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.52.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - dostawa rękawiczek zimowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki zimowe - 30 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - dostawa elementów uzupełniających umundurowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasy oficerskie - 25 sztuk, paski do spodni - 15 sztuk, saszetki na pas - 10 sztuk, krawaty bezpieczne - 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4, 18.42.30.00-0, 18.91.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - dostawa dresów sportowych i skarpet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dresy sportowe - 90 kompletów, skarpety letnie - 240 par, skarpety zimowe - 400 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.21.00-1, 18.31.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - dostawa kurtek przeciwdeszczowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtki przeciwdeszczowe - 70 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 - dostawa obuwia sportowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie sportowe - 90 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.82.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Stanisława Wyspiańskiego w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG
więcej: Peleryny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.