Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Szczecinek: Wykonanie, dostawa i montaż okien z PCV w zasobach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o .
ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 272043 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o , ul. W. Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 374 12 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż okien z PCV w zasobach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż okien z PCV w zasobach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku wg. załączonego wykazu - załącznik do SIWZ. Zakres robót obejmuje: wykonanie, dostawa i wymiana stolarki okiennej z drewnianej na nową z PCV - szt. 71. Okna muszą być wyposażone w samoregulujący system wentylacyjny sterowany różnicą ciśnień po dwóch stronach okna oraz skrzydła okienne muszą zapewnić funkcję mikrowentylacji . Odtworzenie wyglądu stolarki okiennej wg. wymiarów i kształtów stolarki demontowanej ( istniejącej) - z zachowaniem istniejących podziałów i miejsca osadzenia stolarki . Wykonanie i montaż parapetów : wewnętrzne z płyty MDF ( białe ) o szerokości 30 cm i grubości nim. 20mm, zewnętrzne z blachy ocynkowanej płaskiej gr. 0,55mm , nie powlekanej o szerokości 21cm. Wykonanie robót murarsko - tynkarskich po zamontowaniu okien : malowanie ościeży ( wewnętrznych - dopuszcza się kolor biały ) i zewnętrznych w kolorach istniejących. Należy wykonać tynki wewnętrzne kat. III na zaprawie cementowo-wapiennej na ościeżach o szer. do 25cm. Na stykach ścian z cegły lub betonu z ościeżnicami wykonać tynki uzupełniające zwykle kategorii III. Tynki wewnętrzne należy malować dwukrotnie farbami emulsyjnymi . Parametry techniczne stolarki : okna z tworzyw PCV, profil trzykomorowy ( kolor biały ), jednoramowe , z okuciami obwiedniowymi, szyby klejone o współczynniku min k < 1. 3. Okna powinny posiadać stosowne atesty i świadectwa dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Okna muszą być wyposażone w samoregulujący system wentylacyjny sterowany różnicą ciśnień po dwóch stronach okna. Dopuszcza się wykonanie okien jako 2 - skrzydłowe ze szprosem ( w tym jedno skrzydło uchylno - rozwierne ) przy oknach 4 - ro skrzydłowch o wysokości do 1,50m. Okna 6 skrzydłowe do wysokości 1,50m wykonać jako 3 skrzydłowe ze szprosem ( w tym dwa skrzydła uchylno - rozwierne. Okna 6 skrzydłowe powyżej tej wysokości wykonać jak na rysunku . Należy wykonać na całej wysokości okna skrzydło jako uchylno-rozwierne z funkcją mikrowentylacji zachowując kształt architektoniczny lufcika. W każdym oknie jedno ze skrzydeł ma być uchylno - rozwierne -zapewniające funkcję mikrowentylacji. Likwidacja zdemontowanej stolarki leży w zakresie obowiązku Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 zamówienia z zakresu wykonania i wymiany stolarki okiennej , odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia każda na wartość nie mniejszą niż 70% wartość oferty , potwierdzone, że zostały wykonane należycie. 4. Posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualnych dokumentów stwierdzających członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa. Posiadanie wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( odpowiedzialność deliktowa oraz odpowiedzialność kontraktowa - wynikająca z niewykonania, zwłoki w wykonaniu bądź nienależytego wykonania zobowiązania ) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz , że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na temat karalności urzędujących członków władz Wykonawcy. Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( odpowiedzialność deliktowa oraz odpowiedzialność kontraktowa - wynikająca z niewykonania, zwłoki w wykonaniu bądź nienależytego wykonania zobowiązania ) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. A. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne . 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom z podaniem nazw i adresów podwykonawców. 4. Wycena indywidualna stolarki okiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.szczecinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykupić w punkcie kasowym ZGM TBS Szczecinek ul. Wyścigowa 11 sklep KPPD Vanessa i odebrać przy ul.Cieślaka6b lub złożyć pisemny wiosek o przesłanie za zaliczeniem pocztowym.Cena 15zł+koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.ul. Cieślaka 6b, 78-400 Szczecinek ( sekretariat pok.24).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sprzedaż (wraz z transportem) 300 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Wierzchowo
- Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na działalność Centrum Regionalnej Sieci Diagnostyczno-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku.
- Roboty w zakresie branży sanitarnej dotyczące przebudowy z nadbudową części istniejącego budynku w istniejącej kubaturze wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych przy ul. Cieślaka w Szczecinku.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania: ul. Orzegowska 25/29, ul. Oświęcimska 3a/6
- Budowa budynku garażowo-gospodarczego OSP w Brańszczyku
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- Modernizacja pionu żywienia Przedszkola Miejskiego nr 98 w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 4 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.