Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Sanok: Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych
Numer ogłoszenia: 27207 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 59, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4647800, faks 013 4648862.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów drogowych i kruszyw w ilościach jak poniżej: 1) Zadanie 1 Pospółka 0-63 mm ilość 2.000 m3 (3.400 ton) dostawy realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2015 transportem wykonawcy; 2) Zadanie 2 Piasek płukany 0-2 mm ilość 1.500 m3 (2.400 ton) dostawy realizowane w okresie od dnia 01.09.2015 r. do 30.11.2015 r. transportem wykonawcy; 3) Zadanie 3 Grys kamienny 2-8 mm ilość 500 ton dostawy realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2015 r. transportem wykonawcy; 4) Zadanie 4 Tłuczeń sortowany 31,5 - 63 mm ilość 2.000 ton dostawy realizowane sukcesywnie, transportem wykonawcy w okresie od dnia 01.06.2015 r. transportem wykonawcy zgodnie z harmonogramem: po 500 ton w kolejnych miesiącach; 5) Zadanie 5 Kliniec 4 - 31,5 mm ilość 3.000 ton dostawy realizowane sukcesywnie, transportem wykonawcy w okresie dnia podpisania umowy transportem wykonawcy zgodnie z harmonogramem: po 500 ton w kolejnych miesiącach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oferta sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz 2.pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych załączonych dokumentów 3.formularze cenowe dla zadań zgodnie z wyborem wykonawcy, sporządzone wg wzorów zawartych w załącznikach nr od 2.1 do 2.5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jana Pawła II 59
38-500 Sanok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 11:00, miejsce: SPGK Sp. z o.o.Sanok ul. Jana Pawła II 59 38-500 Sanok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Pospółka 0-63 mm ilość 2.000 m3 (3.400 ton).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2015 transportem wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Piasek płukany 0-2 mm ilość 1.500 m3 (2.400 ton).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy realizowane w okresie od dnia 01.09.2015 r. do 30.11.2015 r. transportem wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Grys kamienny 2-8 mm ilość 500 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2015 r. transportem wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Tłuczeń sortowany 31,5 - 63 mm ilość 2.000 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy realizowane sukcesywnie, transportem wykonawcy w okresie od dnia 01.06.2015 r., zgodnie z harmonogramem: po 500 ton w kolejnych miesiącach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Kliniec 4 - 31,5 mm ilość 3.000 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy realizowane sukcesywnie, transportem wykonawcy w okresie dnia podpisania umowy zgodnie z harmonogramem: po 500 ton w kolejnych miesiącach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- "Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny"
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: przetargi w Sanoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.