To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-17
Ogłoszenie nr 27210 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Krotoszyn: Zakup i dostawa laptopów (18 szt.)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie współfinansowane w ramach w projektu pt. Akademia zawodu. Praktyka i kompetencje zawodowe dla uczniów szkół powiatu krotoszyńskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży - tryb konkursowy.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8066
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
25085475400000, ul.
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
10,
63700
Krotoszyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 254 256, faks
627 253 423, e-mail
przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa laptopów (18 szt.)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Or. 272.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:akup i dostawa laptopów (18 szt.) w projekcie pt. Akademia zawodu. Praktyka i kompetencje zawodowe dla uczniów szkół powiatu krotoszyńskiego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży - tryb konkursowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ 2.3. Oferowany sprzęt nie może być starszy niż z rocznika 2016. Wykonawca zobowiązuje się, do dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, w pełni zmontowanego, fabrycznie nowego (bez śladu wcześniejszego użytkowania), pełnowartościowego w pierwszym gatunku, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych oraz wolnych od wad technicznych i prawnych. Nie dopuszcza się sprzętu używanego, recertyfikowanego, repakowanego. 2.4. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 2.5. Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 2.6. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie. 2.7. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 2.8. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 2.9. Oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia winno być dostarczone na nośniku danych wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 2.10. Podstawowy (minimalny) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od daty odbioru. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, jednak nie więcej niż dodatkowe 24 miesiące. Łączny okres gwarancji nie może przekraczać 48 miesięcy. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (pkt.XIV niniejszej SIWZ). 2.11. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także norm lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza produkty/rozwiązania równoważne. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach technicznych takich samych lub wyższych w stosunku do produkowanych przez producentów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.12. W przypadku wątpliwości Zamawiającego dotyczącego spełniania przez oferowany produkt - laptopy, oprogramowanie - wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania na etapie badania i oceny ofert każdego z wykonawców do dostarczenia sprzętu i/lub oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie Zamawiającego do bezpłatnego wypożyczenia na okres co najmniej 5 dni roboczych zaoferowanego w ofercie sprzętu i/lub oprogramowania. Testowanie zaoferowanego sprzętu i/lub oprogramowania przeprowadzane będzie przez pracowników Zamawiającego. Niesprawność któregokolwiek elementu dyskwalifikuje sprzęt i/lub oprogramowania, w takiej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunki SIWZ. 2.13. Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.14. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.15. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, nie dopuszcza się sprzętu używanego, recertyfikowanego, repakowanego. 2.16. Do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis danych technicznych oferowanego sprzętu, w tym podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, typ, model - dane identyfikujące dany produkt), oraz dokonanie opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja załącznika Nr 1 winna być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie opisanie proponowanego produktu w sposób potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. "zgodnie ze specyfikacją", "TAK" itp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
48219300-9,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31394.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 28986,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.