Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Kraków: Dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnych - systemu wspomagania słuchu dla osób słabosłyszących oraz projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 272110 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl [Administracja - Zamówienia Publiczne- Aktualne Postępowania]
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnych - systemu wspomagania słuchu dla osób słabosłyszących oraz projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnych - systemu wspomagania słuchu dla osób słabosłyszących oraz projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji; Projekt wykonania pętli indukcyjnych dla osób słabosłyszących został określony w załączniku nr 1B do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w szczególności należytego wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.wykazu głównych dostaw, 3.dowodów-dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz Oferta -Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełnioną Tabelę Parametry Techniczne Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1A do SIWZ - stanowiącą integralną część oferty. 3.Wypełniony druk Dokument Gwarancyjny - Załącznik nr 1C do SIWZ. 4.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a)dla osoby-osób podpisującej,cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). b)dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku: a)gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. b)zmiany adresu, pod który sprzęt ma być dostarczony, pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. c)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl [Administracja- Zamówienia Publiczne- Aktualne Postępowania]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Era inżyniera - pewna lokata na przyszłość jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System pętli indukcyjnej dla osób słabo słyszących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System pętli indukcyjnej dla osób słabo słyszących - szt.4 Miejsce instalacji: Sala A Wydział Rolniczo - Ekonomiczny, 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza 21. Sala 127 i 122 Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, 32-059 Kraków, Al. Mickiewicza 24-28 Sala 131 Biotechnologia - Studia Międzywydziałowe w budynku Wydziału Leśnego 31-425 Kraków, Al. 29 Listopada 46.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projektory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektory -szt.2 dla Katedry Inżynierii Wodnej i Geotechniki i Katedry Ekologii, Klimatologii i Ochrony Powietrza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Społeczna kampania reklamowa na temat uczenia się przez całe życie
- ZP.24.2025 Świadczenie usług medycznych zlecanych przez Policję na terenie województwa małopolskiego (KPP Zakopanem, KPP Wadowice, KMP w Tarnowie, KPP Miechów, KPP Proszowice, KPP Olkusz)
- Usługa sukcesywnego drukowania i dostawy różnych materiałów ulotnych na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi polegającej na bieżącym odchwaszczaniu i pielęgnacji terenów zielonych Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Modernizacja placu zabaw w Samorządowym Przedszkolu nr 78 w Krakowie przy al. Kasztanowej 6
- Przebudowa budynku w zakresie budowy wewnętrznej windy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK w ramach projektu pt. "Wyrównujemy szanse uczniów z obszaru gminy Zadzim",
- Utworzenie sal multimedialnych w obiekcie byłego Dworca PKP w Leśnej w ramach projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary-Gmina Leśna" - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Wiedza i umiejętności szansą dla naszej przyszłości"
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja szkoły w IV Liceum Ogólnokształcącym w Piotrkowie Trybunalskim
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.