Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Kalisz: Zakup energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 272173 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących w jego bezpośrednim zarządzie, wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. wynosi 217 948 kWh. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.Do obiektów Zamawiającego zawarte zostaną nowe umowy dystrybucji energii elektrycznej. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania wyżej wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 2 do projektu umowy). 5. Szacunkowe zapotrzebowanie energii podane w formularzu oferty oraz cena brutto za wykonanie całości zamówienia służy jedynie do porównania ofert i wyboru Wykonawcy na podstawie najkorzystniejszej z przedstawionych ofert. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy obliczane będzie według § 6 Istotnych postanowień umowy przy zachowaniu stałych cen jednostkowych brutto..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zawartą obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokowanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA-OPERATOR S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia), wraz z formularzem cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 2.Wypełnione oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy lub promesy umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA-OPERATOR S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku, o którym mowa w ust. XV pkt. 10). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności, do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów, o których mowa w ust. X pkt 2 ppkt 2. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy stanowią Rozdział 3 SIWZ. Zawarte w nim zapisy dotyczące obowiązków Wykonawcy określają stawiane w postępowaniu wymogi Zamawiającego, nawet jeśli nie są w tej specyfikacji wzmiankowane. 2.Zgodnie z art. 144 w/w ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1)zmiany jednostkowej ceny za kWh o kwotę wynikającą ze zmiany stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym oraz zmianami stawki podatku od towarów i usług - VAT. Warunkiem wprowadzenia zmian jest ustawowa zmiana podatku VAT lub ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, 2)zmiany na wniosek Zamawiającego ilości obiektów (punktów poboru) wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, która będzie dokonywana na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków umowy, 3)zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 1. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron, w szczególności przedłużająca się procedura zamiany sprzedawcy. 4) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 3.Wszelkie zmiany do Umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 5 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu,Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu,Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz,kancelaria ogólna nr pokoju 8-9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Kępno ul. Wyczółkowskiego, gm. Kępno
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Dostawa testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów i drobnego sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą automatycznego aparatu oraz podłoży do posiewów krwi
- Rozszerzenie licencji oprogramowania Axence nVision o moduł DataGuard oraz zakup wsparcia technicznego dla modułów Network, Inventory, Users, HelpDesk, DataGuard
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
- Dostawy energii elektrycznej
- Dostawa energii elektrycznej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na zrekultywowanej części składowiska odpadów Barycz
- "Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A."
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.