To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-27
Kutno: Dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy
ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 oraz sprzątanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy
ul. Grunwaldzkiej 85
Numer ogłoszenia: 272203 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257031 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 3554780, faks 24 3554784.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 oraz sprzątanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór i sprzątanie obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 oraz dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Bitwy pod Kutnem 25, na którym przechowywane będą pojazdy usunięte z dróg z powiatu kutnowskiego w świetle art. 130a ust. 1 i 2 ustawy prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami). 1. Usługi w zakresie dozoru obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 wykonywane będą: - w dni robocze od godz. 1530 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 4016 godzin), - w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godziny 730 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 2736 godzin), - w przypadku dozorowania obiektu przy ul. Grunwaldzkiej 85 w sezonie zimowym ilość godzin dozorowania może być mniejsza o ilość godzin dyżuru pełnionego przez pracowników Obwodu Drogowego. Zakres usług związanych z dozorem obiektów został określony w Załącznikach Nr 6, 7 i 8 do SIWZ, które będą stanowiły integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 6 - Regulamin zakresu czynności i obowiązków strażników-dozorców zatrudnionych na posterunku w Obwodzie Drogowym w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85. Załącznik Nr 7 - Regulamin czynności i obowiązków strażników - dozorców zatrudnionych na posterunku w Starostwie Powiatowym w Kutnie przy ul. Bitwy pod Kutnem 25. Załącznik Nr 8 - Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego. 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatni, sanitariów o łącznej powierzchni 110,4 m2 w obiektach Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń przy ul. Grunwaldzkiej 85 Starostwa Powiatowego w Kutnie wykonywane będą: - w dni robocze - 2 godziny dziennie (po godzinach pracy biura) - łącznie 502 godz. Zakres sprzątania : - pokoje biurowe - 5 pomieszczeń, - szatnia pracowników - 1 pomieszczenie, - sanitariaty - 3 pomieszczenia, - korytarze - 2 pomieszczenia. Szczegółowy zakres czynności: - codziennie: czyszczenie podłóg, odkurzanie wykładzin, foteli, krzeseł, mycie drzwi, czyszczenie i usuwanie kurzu z powierzchni biurek, parapetów, pulpitów, telefonów, mycie i dezynfekcja sanitariatów, opróżnianie koszy na śmieci; - trzy razy w roku: mycie okien, czyszczenie żaluzji; - wykonawca zabezpieczy środki i materiały do sprzątania oraz mydło, papier toaletowy dla pracowników Wydziału Drogownictwa. Zakres usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń przy ul. Grunwaldzkiej 85 Starostwa Powiatowego w Kutnie został określony w Załączniku Nr 9 do SIWZ, który będzie stanowił integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 9 - Zakres sprzątania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM SERVICE SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MM SERVICE SECURITY" SP. Z O.O.
- MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75233,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83742,93
Oferta z najniższą ceną: 83742,93 / Oferta z najwyższą ceną: 165391,43
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno gm. Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Pustostanu - budynku admin. w trakcie przekształcania na kancelarię - Szklarki ul. Ceglana 4A
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.