Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Kraków: USŁUGA PRZEWOŻENIA POJEMNIKÓW ZAWIERAJĄCYCH KSIĘGI WIECZYSTE POMIĘDZY WYDZIAŁAMI KSIĄG WIECZYSTYCH A OŚRODKAMI MIGRACYJNYMI
KSIĄG WIECZYSTYCH
Numer ogłoszenia: 272303 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej , ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, woj. małopolskie, tel. 728 585 179, faks 12 4175665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEWOŻENIA POJEMNIKÓW ZAWIERAJĄCYCH KSIĘGI WIECZYSTE POMIĘDZY WYDZIAŁAMI KSIĄG WIECZYSTYCH A OŚRODKAMI MIGRACYJNYMI KSIĄG WIECZYSTYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych (zwanymi także wydziałami KW) a właściwymi im Ośrodkami Migracyjnymi Ksiąg Wieczystych (zwanymi także OMKW), realizowana na rzecz jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego. Przez jeden przewóz Zamawiający rozumie przewiezienie jednego pojemnika zawierającego księgi wieczyste na trasie pomiędzy dowolnym wydziałem KW a właściwym mu OMKW albo na trasie pomiędzy właściwym OMKW a przyporządkowanym do niego wydziałem KW. 2. Wykaz jednostek organizacyjnych sądownictwa na rzecz których zostanie zawarta umowa wraz z danymi adresowymi miejsc nadawania/odbioru ksiąg wieczystych oraz ze wskazaniem danych adresowych miejsc nadawania/odbioru ksiąg wieczystych wydziałów zamiejscowych jednostek sądownictwa - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Przewozy realizowane będą pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych, zwanymi dalej wydziałami KW, a właściwymi Ośrodkami Migracyjnymi Ksiąg Wieczystych, zwanymi dalej OMKW, zgodnie z właściwością określoną w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Dla realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni co najmniej 1000 sztuk jednoznacznie oznakowanych numerami pojemników do transportu ksiąg wieczystych, zwanych dalej pojemnikami, które dostarczone zostaną do wydziałów KW. Oprócz pojemników do przewozu ksiąg wieczystych, Wykonawca wraz z pierwszą dostawą dostarczy do jednostek sądownictwa i Ośrodków Migracyjnych Ksiąg Wieczystych o ile będzie taka potrzeba plomby jednorazowego użytku, listy przewozowe inne materiały eksploatacyjne stosowane przez Wykonawcę przy przewozie przesyłek. 5. Usługa przewożenia odbywać się będzie: a) w transportach regularnych - pomiędzy właściwymi Ośrodkami Migracyjnymi Ksiąg Wieczystych a wydziałami KW sądów rejonowych które nie zakończyły migracji, b) w transportach sporadycznych - pomiędzy właściwymi Ośrodkami Migracyjnymi Ksiąg Wieczystych a wydziałami KW sądów rejonowych, które zakończyły migrację. Wykaz wydziałów KW sądów rejonowych wyszczególniający jednostki w których zakończono migrację zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega, iż liczba wydziałów KW w których zakończono migrację może ulec zwiększeniu od momentu wszczęcia postępowania do momentu zawarcia umowy, a także w trakcie realizacji umowy, z uwagi na zakończenie migracji ksiąg wieczystych w poszczególnych jednostkach sądownictwa. 7. Zamawiający określił 10 zadań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych we Wrocławiu, 2) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Krośnie, 3) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Nisku, 4) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Górze Kalwarii, 5) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Słupsku, 6) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Łomży, 7) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Siedlcach, 8) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Elblągu, 9) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Gorzowie Wielkopolskim, 10) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Zielonej Górze. 8. a) Planowana, maksymalna ilość przewiezionych okresie realizacji umowy pojemników tj. pojemników które przewiezione zostaną na dowolnej trasie pomiędzy wydziałem KW a właściwym OMKW albo pomiędzy OMKW a przyporządkowanym mu wydziałem KW wynosi łącznie 15 000 sztuk. b) Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakup przedmiotu zamówienia w wielkości - 50 % łącznej ilości przewożonych pojemników określonej powyżej, co może być spowodowane brakiem zapotrzebowania na transport ksiąg wieczystych w określonej wielkości..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.12.00 - Usługi dostarczania paczek 60.16.10.00 - Usługi w zakresie transportu paczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1)formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2)odpowiednie pełnomocnictwa (w szczególności w sytuacjach określonych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział V pkt 3 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się następujące zmiany umowy: 1) zmiany zryczałtowanej ceny brutto przewozu jednego pojemnika zawierającego księgi wieczyste w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2) zmiany łącznej wartość brutto przedmiotu umowy, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 3) zmiany podmiotów na rzecz których zostanie zawarta umowa w przypadku dokonania zmian w strukturze organizacyjnej sądownictwa powszechnego; 4) zmiany danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian organizacyjnych dotyczących Wykonawcy; 5) zmiany adresowe miejsc nadania/odbioru pojemników zawierających księgi wieczyste w przypadku dokonania zmian organizacyjnych dotyczących wydziałów KW/Ośrodków Migracyjnych Ksiąg Wieczystych; 6) zmiany przyporządkowania danej jednostki sądownictwa do właściwości Ośrodka Migracyjnego Ksiąg Wieczystych wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów prawa; 7) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niemożności realizacji umowy w terminie określonym w umowie; 8) zmiany w zakresie statusu wydziału KW sądu rejonowego na wydział, w którym zakończono migrację zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 8 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czdsigb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie, ul. Farmaceutów 2, pokój nr 14 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym jest Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków reprezentowany przez Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków 1. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r. lub do dnia zrealizowania ilości przewozów określonej w pkt 1 ppkt 8 a) SIWZ, z zastrzeżeniem postanowień pkt 1 ppkt 8 b) SIWZ. 2. W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia/oświadczeń Zamawiającego termin określony w pkt. 1 może ulec przedłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 90 dni..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
- Remont dachu budynku Samorządowego Przedszkola nr 185 w Krakowie na os. Dywizjonu 303 49
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych w os. Willowym w rejonie budynków nr 21 - 27 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.