eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszczacŚwiadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych dla dzieci i osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Piszczac: Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych dla dzieci i osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu
Numer ogłoszenia: 272309 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Włodawska 8, 21-530 Piszczac, woj. lubelskie, tel. 83 377 80 86, faks 88 377 80 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piszczac.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych dla dzieci i osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych dla dzieci i osób z zaburzeniami psychicznymi w tym usług specjalistycznych dla dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu, w tym: Część I: Usługa nr I - Piszczac Drugi: Usługi opiekuńcze zwykłe (1 osoba, liczba godzin 312); Część II: Usługa nr II - Piszczac-Kolonia: Usługi opiekuńcze zwykłe (1 osoba, liczba godzin 552); Część III: Usługa nr III - Kościeniewicze: Usługi opiekuńcze zwykłe (1 osoba, liczba godzin 504); Część IV: Usługa nr IV - Piszczac: Usługi opiekuńcze zwykłe (1-2 osoby, liczba godzin 504); Część V: Usługa nr V - Chotyłów: Usługi opiekuńcze zwykłe (1 osoba, liczba godzin 428); Część VI: Usługa nr VI - Piszczac I: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i wspierające - 1 osoba, liczba godzin 105); Część VII: Usługa nr VII - Piszczac II: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i wspierające - 1 osoba, liczba godzin 105); Część VIII: Usługa nr VIII - Piszczac III: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i wspierające - 1 osoba, liczba godzin 105); Część IX: Usługa nr IX - Piszczac IV: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i wspierające - 1 osoba, liczba godzin 105); Część X: Usługa nr X - Kolonia Piszczac: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i wspierające - 1 osoba, liczba godzin 100); Część XI: Usługa nr XI - Połoski: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu oraz fizjoterapia - 1 osoba, liczba godzin 315); Część XII: Usługa nr XII - Zalutyń: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu oraz fizjoterapia - 1 osoba, liczba godzin 210); Część XIII: Usługa nr XIII - Piszczac i Ortel Królewski Drugi: Usługi opiekuńcze specjalistyczne (zajęcia terapeutyczno-rehabilitacyjne i wspierające - 3 osoby, liczba godzin 948). Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera zał. nr 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ - pkt 1 oświadczenia);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej dwie usługi opiekuńcze odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i posiadają dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie; Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ - pkt 2 oświadczenia);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ - pkt 3 oświadczenia);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ - pkt 3 oświadczenia);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ - pkt 4 oświadczenia);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W związku z brakiem możności dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) ewentualnego zwiększenia liczby usługobiorców, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty jest niższa od tej kwoty (przy uwzględnieniu ceny ofertowej 1 godziny usługi wybranego Wykonawcy), b) zmniejszenia z przyczyn obiektywnych liczby godzin usług lub osób objętych usługami. 2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci z autyzmem usługi te świadczyły osoby wymienione w ofercie posiadające wymagane kwalifikacje. Wyjątek stanowi jedynie sytuacja niemożliwa do przewidzenia (np. choroba osoby wykonującej usługi), w związku z czym dopuszcza się świadczenie usług opiekuńczych przez inną, wskazaną przez wykonawcę osobę posiadającą kwalifikacje wymagane w SIWZ przez zamawiającego i za jego pisemną zgodą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piszczac.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszczacu (Urząd Gminy), ul. Włodawska 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszczacu (Urząd Gminy), ul. Włodawska 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.