eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych, dostawa środków piorących oraz wyrobów pralniczych i innych artykułów do utrzymania czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-24

POZYCJA 27234

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych, dostawa środków piorących oraz wyrobów pralniczych i innych artykułów do utrzymania czystości

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, do kontaktów: mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Siezdiba Zamawiajacego, Dział Zamówień Publicznych, mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 90 88, fax 061 854 90 88, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych, dostawa środków piorących oraz wyrobów pralniczych i innych artykułów do utrzymania czystości. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych, dostawa środków piorących oraz wyrobów pralniczych i innych artykułów do utrzymania czystości m. in. preparaty myjące, środki piorące, środki myjąco - dezynfekujące do myjki do naczyń, mydło w płynie, papier toaletowy, worki foliowe na odpady, dozowniki do mydła, formalina, worki do zwłok .. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego, Magazyn Ogólny. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra Oryginalny kod CPV: 24.51.32.00 - Preparaty piorące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.10.00 - Preparaty piorące 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: przetarg powyżej 60.000 Euro - 23 pakiety. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4.140,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy potwierdzą spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty zgodnie z Rozp. PRM w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzajacych spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcówz dnia 7.04.2004; 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 us. 1 pkt. 1-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3) aktualna informację z Krajowego Rejestru KLarnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystwione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalego z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;5) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie ;6) dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem.Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotu i przedmiotu zawarte w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% jakość - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.07.2006, cena - 40.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, sala wykładowa, III piętro, wejście D.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.