Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-14
Zielona Góra: Aktualizacja oprogramowania emisyjnego oraz oprogramowania do rotacji utworów audio
Numer ogłoszenia: 272411 - 2013; data zamieszczenia: 14.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze "Radio Zachód" S.A. , ul. Kukułcza 1, 64-472 Zielona Góra, woj. lubuskie, faks 68 4555594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja oprogramowania emisyjnego oraz oprogramowania do rotacji utworów audio.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest aktualizacja oprogramowania emisyjnego oraz oprogramowania do rotacji utworów audio. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Część I - Aktualizacja oprogramowania emisyjnego wraz z wdrożeniem i szkoleniem oraz wsparcie techniczne na 3 lata Część II - Aktualizacja oprogramowania do rotacji utworów audio Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz zgodnie z Informacjami dodatkowymi zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.10.00-6, 80.51.10.00-9, 72.26.50.00-0, 72.25.32.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę w zakresie Części I zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 17.300 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi wykazać się: a) składając ofertę na Część I zamówienia - wykonaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego łącznie w ramach jednego kontraktu/umowy na - dostawie oprogramowania emisyjnego wraz z jego wdrożeniem u zamawiającego, szkoleniem pracowników zamawiającego oraz świadczeniem wsparcia technicznego przez okres min. jednego roku od udzielenia zamówienia, o wartości zamówienia co najmniej 500 tyś. złotych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie b) składając ofertę na Część II zamówienia - wykonaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego łącznie w ramach jednego kontraktu/umowy na - dostawie oprogramowania do edycji dźwięków wraz z jego wdrożeniem u zamawiającego - o wartości zamówienia co najmniej 40 tyś. złotych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) składając ofertę na Część I zamówienia wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 tyś. PLN (pięćset tysięcy PLN). b) składając ofertę na Część II zamówienia wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 tyś. PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN). Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy -Specyfikacja techniczna oferowanego oprogramowania -Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) zmiany warunków płatności, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) dla Części I zamówienia skrócenie terminu przewidzianego na wdrożenie (31.12.2014 r.), oraz zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia (31.12.2017 r.), w przypadku zaistnienia warunków technicznych (skuteczne rozstrzygnięcie postępowania dotyczącego dostawy serwerów) umożliwiających zamawiającemu wcześniejsze wezwanie do gotowości do instalacji, przy zachowaniu 36 miesięcznego okresu przewidzianego na wsparcie techniczne. d) dla Części II zamówienia skrócenie terminu przewidzianego na wdrożenie (31.12.2014 r.), w przypadku zaistnienia warunków technicznych (skuteczne rozstrzygnięcie postępowania dotyczącego dostawy serwerów) umożliwiających zamawiającemu wcześniejsze wezwanie do gotowości do instalacji. 2 Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radiozachod.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze
Radio Zachód S.A.
65-472 Zielona Góra
ul. Kukułcza 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 12:00, miejsce: w sekretariacie lub przesłać na adres: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze Radio Zachód S.A. 65-472 Zielona Góra ul. Kukułcza 1 Polska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja oprogramowania emisyjnego wraz z wdrożeniem i szkoleniem oraz wsparcie techniczne na 3 lata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest aktualizacja oprogramowania emisyjnego wraz z wdrożeniem i szkoleniem oraz wsparcie techniczne na 3 lata Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz zgodnie z Informacjami dodatkowymi zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.10.00-6, 80.51.10.00-9, 72.26.50.00-0, 72.25.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktualizacja oprogramowania do rotacji utworów audio.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest aktualizacja oprogramowania do rotacji utworów audio. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz zgodnie z Informacjami dodatkowymi zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.10.00-6, 80.51.10.00-9, 72.26.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
więcej: Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.