Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-15
Maziarnia Strzelecka: Obsługa kotłowni centralnej nadleśnictwa w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 272429 - 2013; data zamieszczenia: 15.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Maziarnia Strzelecka, woj. lubelskie, tel. 82 5683210, faks 82 5683225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/strzelce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kotłowni centralnej nadleśnictwa w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kotłowni centralnej nadleśnictwa w 2014 roku - obsługa 2 kotłów wodnych na paliwa stałe (drewno i węgiel) o mocy powyżej 50 KW. Usługa obejmuje: a) wytworzenie i dostarczenie do wszystkich obiektów podłączonych do kotłowni centralnej: ciepłej wody w sposób ciągły przez okres trwania umowy, ciepła w sezonie grzewczym poprzez utrzymanie właściwej temperatury na kotle według temperatur zewnętrznych; b) przygotowanie 900 m3 drewna do spalenia poprzez porąbanie i pocięcie własna piłą; c) dowóz drewna opałowego i węgla z placu składowego przed kotłownią do kotłowni; d) wywóz i składowanie odpadów z procesu spalania; e) czyszczenie kotłów; f) utrzymanie porządku na placu składowym; g) utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń kotłowni, socjalnych, urządzeń sanitarnych, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej; h) wykonywanie innych czynności niezbędnych dla prawidłowej pracy kotłowni. 2. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca świadczenia usługi i urządzeń kotłowni w dni robocze w godz. 9.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu z osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia do 20%. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje, że zamówienie uzupełniające będzie udzielane w częściach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) na cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w np. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620) 4. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Chelm 19 2030 0045 1110 0000 0010 3650. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Wadium w formie niepieniężnej (poręczenia i gwarancje), oryginał dokumentu należy złożyć w kasie nadleśnictwa, zaś jego kopię dołączyć do oferty lub załączyć oryginał do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Dokument wadialny powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w np. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 lit a) poniżej; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie po otrzymaniu wniosku - Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności przez niego jest krótszy - w tym okresie, wykonał (świadczył) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze zamawianej , tj. usłudze obsługi kotłowni (kotły wodne o mocy powyżej 50 KW) na paliwa stałe przez okres minimum 6 miesięcy dla jednego Zamawiającego w ramach jednej umowy, z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają wymagane aktualne świadectwo kwalifikacji do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji dla urządzeń, instalacji i sieci określonych w załączniku nr 1 Grupa 2, pkt 1) i 10) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
b) Wykonawca korzystający z wiedzy, doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących: a) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, b) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Formularz ceny oferty. 4. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian i uzupełnień zapisów umowy. Zmiany mogą dotyczyć: terminów realizacji przedmiotu umowy, zakresu usług, wprowadzenia nieistotnych zmian w stosunku do treści oferty, korzystnych dla Zamawiającego, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego mających wpływ na termin realizacji zamówienia, w szczególności: a)opóźnienia przekazania przez Zamawiającego kotłowni z wyposażeniem i zapleczem, b)wstrzymanie przez Zamawiającego świadczenia usług ze względów organizacyjnych lub finansowych, 3.Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian: a)odstąpienie od wykonania części usług, które obejmowało zamówienie a tym samym obniżenie wartości umowy, jeżeli ze względów technologicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, a wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, b)zmianę wartości umowy wynikającej z ustawowej zmiany podatku VAT, c)zmianę podmiotu trzeciego [podwykonawcy] na etapie realizacji zamówienia, jeżeli ten realizuje usługi w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami, a Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu opierał się na jego zasobach, oraz nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. d)losowej przyczyny zmiany osoby lub osób przewidzianych do wykonania zamówienia ze strony Wykonawcy z zastrzeżeniem że nowa osoba która będzie wykonywała przedmiot umowy, musi wykazać że posiada wymagane kwalifikacje do wykonywania powierzonych jej czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_strzelce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Białopole, pok. nr 9 na wniosek za odpłatnością w wysokości 6,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Białopole, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- KR-01/27/24, Utrzymanie gotowości eksploatacyjnej budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Obsługa kotłowni zlokalizowanej na terenie ZPD LP w Lęborku w roku 2025
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.