eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraWykonanie inwentaryzacji szkicowej budynków przy ul. Podchorążych 3, Wrocławskiej 33 wraz z przygotowaniem zaświadczeń o samodzielności wyodrębnionych lokali oraz garaży na działce 41-20 przy ul. Wiejskiej w Jeleniej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Jelenia Góra: Wykonanie inwentaryzacji szkicowej budynków przy ul. Podchorążych 3, Wrocławskiej 33 wraz z przygotowaniem zaświadczeń o samodzielności wyodrębnionych lokali oraz garaży na działce 41-20 przy ul. Wiejskiej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 272441 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138911 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ", ul. Piłsudskiego 34, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6457350 (351), faks 075 6423110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji szkicowej budynków przy ul. Podchorążych 3, Wrocławskiej 33 wraz z przygotowaniem zaświadczeń o samodzielności wyodrębnionych lokali oraz garaży na działce 41-20 przy ul. Wiejskiej w Jeleniej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja szkicowa budynku, która powinna zawierać: 1. Stronę tytułową zawierającą tytuł opracowania, adres budynku, zamawiającego, jednostkę projektową, zdjęcie z ogólnym widokiem budynku od strony frontowej, datę opracowania. 2. Dane informacyjne uzyskane od zarządcy budynku i wynikające z ustaleń własnych dotyczące budynku oraz całej nieruchomości gruntowej, na której on stoi zawierające w szczególności: 2.1. Przedmiot opracowania 2.2. Zakres opracowania 2.3. Cel opracowania 2.4. Źródła informacji 2.5. Podstawy prawne 2.6. Dane ogólne, w których należy podać adres, rodzaj, funkcję, powierzchnię zabudowy, powierzchnię użytkową, kubaturę, rok budowy, numer działki. W przypadku zabudowy gospodarczej należy podać dane dla każdej z nich. 2.7. Charakterystykę, w której w sposób opisowy lub tabelaryczny należy podać jakie instalacje i jakie przyłącza posiada budynek oraz gdzie się znajdują, rodzaj i typ elementów konstrukcyjnych budynku, ocenę ogólnego stanu technicznego budynku. W przypadku zabudowy gospodarczej należy podać charakterystykę dla każdej z nich. 3. Szkic sytuacyjny nieruchomości gruntowej w skali dostosowanej do czytelności rysunku z zaznaczonymi zabudowaniami i wszelkimi obiektami znajdującymi się na działce z określeniem użytkownika i rodzajem przynależności. 4. Rzuty wszystkich kondygnacji (w tym piwnice i strychy, poddasza z wszelkimi występującymi poziomami) z wymiarowaniem pomieszczeń (w tym ogólnie dostępnych) i zestawieniem funkcji w tabeli dla każdego lokalu osobno. Lokale stanowiące całość funkcjonalną powinny być graficznie wyodrębnione (na przykład kolorem). 5. Charakterystykę lokali z wyszczególnioną strukturą i powierzchnią. 6. Protokoły z pomiarów dla każdego lokalu oddzielnie wraz z opisem pomieszczeń przynależnych. 7. Ustalenie udziałów dla poszczególnych lokali w nieruchomości wspólnej dla celów późniejszej sprzedaży, potwierdzonych przez osobę uprawnioną zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.97 r. tekst jedn. Dz. U. 261/2004 poz. 2603. Na końcu w formie tabelarycznej zestawienie udziałów. 8. Zaświadczenia o samodzielności lokali..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRONAX DEVELOPER SP. Z OO., ul. Przemyska 84, 54-030 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1647,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1647,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40016,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.