To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-01
Łaziska Górne: Dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 272448 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247988 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 3, ul. Powstańców 6, 43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 737 01 17, faks 32 737 01 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przez dostawę poczęstunku należy rozumieć dostarczenie artykułów spożywczych zestawionych w 5 rodzajach zestawów wyszczególnionych w Formularzu ofertowym. Ilość uczniów uczestniczących w zajęciach i korzystających z poczęstunku wynosi 340 osób, podzielonych na 10 - cio osobowe grupy. Każda grupa uczestniczy 1 raz w tygodniu w dwugodzinnych zajęciach. W poszczególnych szkołach ilość uczniów objętych projektem wynosi: 1.Szkoła Podstawowa nr 1 - 80 uczniów ( 8 grup) 2.Szkoła Podstawowa nr 5 - 40 uczniów ( 4 grupy) 3.Szkoła Podstawowa nr 6 - 60 uczniów ( 6 grup) 4.Gimnazjum nr 1 - 50 uczniów ( 5 grup) 5.Gimnazjum nr 3 - 70 uczniów ( 7 grup) 6.Zespół Szkół im. Piastów Śląskich- 40 uczniów ( 4 grupy). Poczęstunek dostarczany będzie sukcesywnie przez okres ok. 31 tygodni, od daty 13.09.2010r. do 19.06.2011 r. Dokładne godziny dostarczenia posiłków zostaną ustalone z zamawiającym po doprecyzowaniu szczegółowego harmonogramu zajęć. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy dostarczenie zestawów wybranych przez zamawiającego na dany tydzień w następujących przewidywanych ilościach: 1 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 7 tygodni = nie więcej niż 2380 szt. 2 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 6 tygodni = nie więcej niż 2040 szt. 3 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 6 tygodni = nie więcej niż 2040 szt. 4 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 6 tygodni = nie więcej niż 2040 szt. 5 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 6 tygodni = nie więcej niż 2040 szt. Razem ilość poczęstunków, zestawionych w zestawach nie przekroczy 10 540 szt. przez cały okres trwania umowy. Poczęstunek będzie musiał być dostarczany w okresie trwania umowy w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych pomiędzy 14.00 a 18.00, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.55.13.00 - Jogurt 03.22.21.11 - Banany 03.22.23.21 - Jabłka .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MINI-MARKET TIP-TOP Sabina Kleinert, ul. Marii Konopnickiej 1, 43-173 Łaziska Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47263,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51680,00
Oferta z najniższą ceną: 51680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51680,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków jadalnych oraz kiszonek dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Banany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.