Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Suwałki: Odbiór z terenu Suwałk w 2011 r. wyrobów budowlanych zawierających azbest
Numer ogłoszenia: 272469 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór z terenu Suwałk w 2011 r. wyrobów budowlanych zawierających azbest.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi odbiór, na zlecenie Miasta, w roku 2011 wyrobów budowlanych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Suwałk tj. ich załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych. Zgodnie z Regulaminem pomocy mieszkańcom miasta w usuwaniu wyrobów zawierających azbest, przyjętym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Suwałki mieszkańcy miasta mogą występować do Prezydenta Suwałk z wnioskiem o odbiór zdemontowanych (własnym kosztem) wyrobów azbestowych. Miasto Suwałki organizuje odbiór w ciągu 14 dni od zgłoszenia przygotowania wyrobów do transportu. W celu realizacji powyższego zadania wyłania się w niniejszym przetargu wykonawcę usług. Procedura realizacji przedmiotowego zamówienia wygląda następująco: 1.Po demontażu wyrobów zawierających azbest i przygotowaniu ich na palecie do odbioru właściciel lub zarządca zasobów mieszkaniowych informuje Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach o gotowości wyrobów do odebrania, 2.Wydział informuje o powyższym Wykonawcę (podmiot wyłoniony w przetargu), wraz z podaniem maksymalnej szacunkowej ilości odpadów, 3.Wykonawca (podmiot wyłoniony w niniejszym przetargu) odbiera wyroby (załadunek mechaniczny) w terminie 14 dni od zgłoszenia, W przypadku zakwestionowania ilości odpadów podanych w opisanej wyżej informacji rzeczywista ilość odpadów zostanie ustalona z Zamawiającym. 4.Po dostarczeniu wyrobów na składowisko odpadów niebezpiecznych Wykonawca przedstawia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach fakturę za wykonaną usługę wraz z kopią karty przekazania odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych oraz karty odbioru odpadów od ich wytwórcy, 5.Wydział weryfikuje fakturę, karty przekazania odpadów oraz wykaz posesji z których odebrano odpady z azbestem z podaniem ich ilości. Ilość odpadów do odbioru w ramach niniejszego zamówienia publicznego zależy od wniosków złożonych przez mieszkańców/zarządców zasobów mieszkaniowych. W 2008 r. usunięto azbest o łącznej wadze 189,48 Mg. W 2009 r. usunięto 286,79 Mg a w 2010 r, w przeciągu trzech kwartałów 182,41 Mg. Ilość odpadów do odbioru w 2011 r. szacowana jest na 200 ton.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu złożenia ofert Wykonawca wniesie jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 tys. PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215. W tym przypadku wadium uważa się za skuteczne wniesione jeżeli środki wpłyną na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest na teren całego kraju.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie tj. prowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odbioru wyrobów zawierających azbest.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym zmiany stawki podatku VAT, w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1, pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach Kancelaria Ogólna 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów"
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.