eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinBudowa sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem na skrzyżowaniu ulic Ku Słońcu-Santocka oraz remont ulicy Ku Słońcu na odcinku od ulicy Karola Miarki do ronda Lucjana Gierosa w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-01

Szczecin: Budowa sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem na skrzyżowaniu ulic Ku Słońcu-Santocka oraz remont ulicy Ku Słońcu na odcinku od ulicy Karola Miarki do ronda Lucjana Gierosa w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 272472 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231826 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem na skrzyżowaniu ulic Ku Słońcu-Santocka oraz remont ulicy Ku Słońcu na odcinku od ulicy Karola Miarki do ronda Lucjana Gierosa w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem na skrzyżowaniu ulic Ku Słońcu-Santocka oraz remontem ulicy Ku Słońcu na odcinku od ulicy Karola Miarki do ronda Lucjana Gierosa w Szczecinie. 2. Kod CPV: 45233150-5 - roboty w zakresie regulacji ruchu 45231400-9 - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45233140-2 - roboty drogowe 45231300-8 - roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 3. Zakres zamówienia został szczegółowo określony specyfikacjach technicznych oraz dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie następujących robót: a) roboty ziemne i przygotowawcze, b) roboty torowe, c) odwodnienie korpusu drogowego, d) podbudowy i nawierzchnie, e) roboty instalacyjne, studnie kanalizacyjne, wpusty deszczowe, f) linie kablowe zasilające, g) kanalizacje kablowe sygnalizacji, h) montaż osprzętu sygnalizacji świetlnej, i) roboty wykończeniowe, j) urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 4. Zawartość dokumentacji projektowej: Dokumentacja projektowa pn.: Budowa sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem na skrzyżowaniu ulic Ku Słońcu-Santocka oraz remont ulicy Ku Słońcu na odcinku od ulicy Karola Miarki do ronda ks. Lucjana Gierosa w Szczecinie, opracowana przez Pracownię Projektową TRASKO, Al. Wojska Polskiego 99, 70-483 Szczecin, na którą składa się: a) projekt wykonawczy branży drogowej wraz z opisem technicznym, b) projekt organizacji ruchu, c) projekt organizacji ruchu na czas budowy, d) projekt branży elektrycznej wraz z opisem technicznym, e) projekt branży sanitarnej wraz z opisem technicznym, f) specyfikacje techniczne z branży drogowej, elektrycznej i sanitarnej, g) przedmiary robót z branży drogowej, elektrycznej i sanitarnej. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dopuszcza się zlecanie robót podwykonawcom. Zakres robót powierzonych podwykonawcom należy określić w ofercie, 2) zastosowania materiałów posiadających stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz przekazania dokumentów Zamawiającemu, 3) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 4) udokumentowania zagospodarowania odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - w przypadku powstania odpadów podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia, 5) pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie swojej siedziby, nr NIP, REGON, telefonu, rachunku bankowego, 6) przedłożenia zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż dzień przekazania placu budowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego z którego wynikać będzie kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót. Harmonogram winien uwzględnić zapewnienie Wykonawcy o doprowadzeniu do pełnej przejezdności ulicy Ku Słońcu w obu kierunkach, w okresie od dnia 23.10.2010 do dnia 02.11.2010 r., z uwagi na przygotowania do obchodów Dnia Wszystkich Świętych. 6. Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z § 6 i § 7 umowy. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie z definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej, podając producenta i nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry, w formie odrębnego oświadczenia które należy dołączyć do oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.50-5, 45.23.14.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4060407,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4951219,17

  • Oferta z najniższą ceną: 4951219,17 / Oferta z najwyższą ceną: 4951219,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.