eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźModernizacja i rozbudowa lokalnej infrastruktury informatycznej..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Łódź: Modernizacja i rozbudowa lokalnej infrastruktury informatycznej..
Numer ogłoszenia: 272502 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238042 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa lokalnej infrastruktury informatycznej...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa lokalnej infrastruktury informatycznej wraz z jej wdrożeniem w siedzibie Zamawiającego tj. Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi, ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8; 91-348 Łódź, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Rozbudowa szkieletu sieci. 2. Rozbudowa okablowania strukturalnego. 3. Gwarancja działania firewalla - przedłużenie kontraktów wsparcia dla systemu ochrony łącza do Internetu UWAGA! W załączniku 1a opisane są minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące specyfikacji technicznej urządzeń, oraz wymagania w zakresie realizacji umowy dotyczące gwarancji, dostawy, montażu, instalacji i konfiguracji urządzeń. Jednocześnie załącznik 1a stanowi formularz cenowy. Zamawiający wymaga by cena oferty obejmowała wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zarazem w formularzu cenowym w każdej pozycji należy podać wartości uwzględniające wszelkie koszty z nią związane - Wykonawca może zaproponować produkt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone przez Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń (załącznik nr 1a - formularz cenowy). (Wymagane parametry) należy traktować jako parametry graniczne minimalne. Ich niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty. - Wykonawca oświadcza, że sprzęt oraz oprogramowanie dostarczane w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony. - Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol) bez naruszania opakowania. - Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego (magazynu IMP) na koszt i ryzyko Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego. - Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. Protokół zostanie podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie Protokołu nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia ukończenia instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego. - Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone. - W przypadku gdy zaoferowany i dostarczony przez Wykonawcę przedmiot niniejszej umowy spowoduje uszkodzenia lub utratę gwarancji sprzętu komputerowego lub dotychczasowej infrastruktury Zamawiającego, koszty naprawy ponosi Wykonawca po uprzednim przedstawieniu ekspertyzy wykonanej przez właściwy organ np. niezależny serwis stwierdzający, iż powstałe uszkodzenia związane są z zastosowaniem niewłaściwego sprzętu komputerowego/dostarczonych urządzeń/oprogramowania. - Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego (karty gwarancyjnej) na dostarczony przedmiot niniejszej umowy. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę oraz zapisy określone w załączniku nr 1a (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad/usterek w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych; b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego (Wykonawca zobowiązuje się powiadomienia Zamawiającego o przyczynach uzasadniających przedłużenie terminu dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego w dniu upływu terminu, o którym mowa w ppkt. a); c) w przypadku braku możliwości usunięcia wady w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z parametrami sprzętu odebranego od Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. - Wymienione powyżej zobowiązania Wykonawcy dotyczące czynności gwarancyjnych obejmujących poszczególne elementy przedmiotu zamówienia ulegają zmianie, jeśli ustanawia je Załącznik nr 1a - Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego pokrywa Wykonawca. - Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. - Każdy Wykonawca ma prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego celem zapoznania się z zakresem i specyfiką przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają wcześniejszego uzgodnienia telefonicznego z Zamawiającym (p. mgr inż. Jacek Maciaszczyk tel. 42 63 14 693 w dniach poniedziałek - piątek w godz. 09:00 - 14:00). - Uznaje się, że każdy Wykonawca, który nie skorzysta z uprawnienia do przeprowadzenia wizji lokalnej, a następnie złoży ofertę, dokonał właściwej oceny i posiada właściwą wiedzę wystarczającą do złożenia prawidłowej i zobowiązującej oferty, zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz wszystkich jej załączników. - Wskazana cena w ofercie Wykonawcy jest ceną stałą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intacto Sp. z o. o., Brukowa 6/8 lok. 43a, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99829,26

  • Oferta z najniższą ceną: 99829,26 / Oferta z najwyższą ceną: 99829,26

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.