To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Warszawa: Usługa utrzymania czystości w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12 - strefa ograniczonego dostępu
Numer ogłoszenia: 272509 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262008 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12 - strefa ograniczonego dostępu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w gmachu obejmuje czynności wykonywane codziennie (w dni pracy Ministerstwa Finansów), okresowo oraz prace porządkowe wykonywane w miarę potrzeb. 1) Czynności wykonywane codziennie (w dni pracy Ministerstwa Finansów): a) pokoje biurowe (wraz z salami konferencyjnymi): czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek wraz z pulpitami, szaf, szafek, półek i innego sprzętu biurowego, odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, parkietu, wykładziny PCV - w zależności od rodzaju posadzki, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, b) ciągi komunikacyjne: odkurzanie, mycie i polerowanie podłóg kamiennych i wykładziny PCV zastrzeżeniem, że do konserwacji mogą być stosowane tylko i wyłącznie preparaty obojętne chemicznie, które po zastosowaniu pozostawiają na powierzchni warstwę ochronną, a konserwowane powierzchnie będą polerowane profesjonalną maszyną jednotarczową), odkurzanie i czyszczenie podłóg pokrytych parkietem, wykładziną dywanową i PCV - technika czyszczenia dostosowana do rodzaju podłogi, mycie wewnętrznych otworów przeszklonych - ścianek i drzwi, z zastrzeżeniem, iż technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju zabudowy szyb, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, wycieranie z kurzu mebli stojących na korytarzach, c) pomieszczenia sanitarne i socjalne: mycie i dezynfekcja umywalek, zlewozmywaków, urządzeń sanitarno-higienicznych - kompaktów wc, pisuarów, baterii umywalkowych, zaworów pisuarowych itp., czyszczenie elementów stałego wyposażenia - luster, koszy, pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, szafek i taboretów, kloszy oświetleniowych, mycie terakoty i glazury, bieżące uzupełnianie kratek ściekowych płynem/wodą, uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w każdej kabinie oraz ręczników papierowych i mydła w płynie w każdej łazience, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, 2) Czynności wykonywane okresowo: a) pokoje biurowe wraz z salami konferencyjnymi, wycierania parapetów, listew ściennych i przypodłogowych, drzwi i listew technicznych - 1 raz w tygodniu, mycie zdemontowanych opraw oświetleniowych - w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2 razy w roku, odkurzanie tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu, mycie na mokro parapetów, drzwi, klamek, szyldów, futryn - 1 raz w tygodniu, doczyszczanie miejsc trudno dostępnych (np. powierzchni między biurkami, szafami itp.). - 1 raz w tygodniu, mycie okien - nie mniej niż 2 razy w roku b) ciągi komunikacyjne: mycie okładzin kamiennych (ściany, kolumny) - 2 razy w roku, odkurzanie mebli tapicerowanych stojących na korytarzach - 1 raz w tygodniu, pastowanie i froterowanie parkietów - 1 raz w miesiącu, mycie koszy na śmieci - 1 raz w tygodniu, czyszczenie osłon (koryt) instalacji elektrycznych i komputerowych umieszczonych na ścianach korytarzy - 1 raz na 2 miesiące, mycie okien - nie mniej niż 2 razy w roku c) pomieszczenia sanitarne i socjalne: mycie zdemontowanych opraw oświetleniowych - w uzgodnieniu z Zamawiającym 2 razy w roku, odkurzanie kratek wentylacyjnych - 1 raz w tygodniu, mycie drzwi w zależności od potrzeb. 2) Prace porządkowe wykonywane w miarę potrzeb, na odrębne pisemne zlecenie Zamawiającego. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi - 2256 m2, w tym : ciągi komunikacyjne -ok. 63pokoje biurowe wraz z salami konferencyjnymi, łazienki, pomieszczenia socjalne-kuchenki - ok. 1625 m2, 15 łazienek, 7 kabin prysznicowych, 11 małych podajników papieru toaletowego, 2 duże podajniki papieru toaletowego, 8 dozowników mydła w płynie oraz 16 podajników ręczników papierowych,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVER GRUPA EVER HOLDING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EVER GRUPA EVER HOLDING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- EVER GRUPA SP. z o.o., ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 198925,44
Oferta z najniższą ceną: 198925,44 / Oferta z najwyższą ceną: 297375,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.