eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoWybór organizatora obozu młodzieżowego nad morzem w Bułgarii.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Radomsko: Wybór organizatora obozu młodzieżowego nad morzem w Bułgarii.
Numer ogłoszenia: 27255 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Sokola 4, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 0-44 683 20 25, fax 0-44 683 20 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór organizatora obozu młodzieżowego nad morzem w Bułgarii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie obozu młodzieżowego nad morzem w Bułgarii w 14 dniowym turnusie w miesiącu lipcu 2008r. zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.) i warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Uczestnikami obozu letniego nad morzem będzie 90 obozowiczów - młodzież w wieku od 12 do 17 lat, kadra wychowawcza: 6 wychowawców, 1 kierownik i 1 ratownik. 3. Wymagania dotyczące zakwaterowania: 1) Miejsce przeznaczone na pobyt uczestników obozu winno znajdować się w Bułgarii w jednej z dwóch miejscowości tj. Burgas albo Złote Piaski 2) Zakwaterowanie w Bułgarii w budynku murowanym - hotel o minimum ** (dwugwiazdkowym) standardzie w maksymalnej odległości od morza do 1 km, posiadający bazę rekreacyjno-sportową, 3) Pokoje 2,3,4 osobowe z samodzielną łazienką (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) wyposażone w łóżka jednoosobowe, szafy, stoliki, krzesła i pościel. 4. Warunki wyżywienia - zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) podczas pobytu w Bułgarii oraz 2 posiłki (śniadanie, obiadokolacja) i suchy prowiant podczas przejazdów tranzytowych. 5. Wymagania dotyczące kadry. 1) Wykonawca zatrudni kadrę wskazaną przez Zamawiającego tj.: 6 wychowawców, 1 kierownika i 1 ratownika, Uwaga: Wychowawców, kierownika i ratownika zapewnia Zamawiający ale ich wynagrodzenie w wysokości nie mniejszej niż 600,00 zł brutto na osobę pokrywa Wykonawca. 6. Wymagania dotyczące programu kulturalno-oświatowego (KO). Wykonawca zapewnia program KO w czasie trwania obozu w 14 dniowym turnusie obejmujący co najmniej: 1) zorganizowanie zwiedzania co najmniej 1 miejscowości atrakcyjnej turystycznie w czasie podróży (dojazdu) do Bułgarii lub podczas pobytu w Bułgarii, 2) korzystanie z bazy rekreacyjno-sportowej w hotelu zakwaterowania w Bułgarii. 7. Opieka medyczna. Wykonawca zapewni: 1) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska, lekarz na dyżurze telefonicznym), 2) dostęp do lekarstw podstawowych oraz przepisanych przez lekarza na placówce. Uwaga: koszty związane z zakupem leków i leczenia ponosi Wykonawca. 8. Ubezpieczenie. Wykonawca dokona ubezpieczenia NNW (następstwa nieszczęśliwych wypadków) i KL (kosztów leczenia) wszystkich uczestników obozu (90 obozowiczów oraz kadry: 6 wychowawców, 1 kierownika i 1 ratownika) na czas trwania całego 14 dniowego turnusu (pobyt na obozie wraz z przejazdami). 9. Wykonawca dokona zgłoszenia placówki wypoczynku do właściwego Kuratorium Oświaty nie później niż 14 dni przez rozpoczęciem turnusu. 10. Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników obozu (90 obozowiczów oraz kadrę: 6 wychowawców, 1 kierownika i 1 ratownika). 11. Dojazd i powrót. Wykonawca zapewni transport w obie strony sprawnymi technicznie autokarami wysokiej klasy turystycznej z klimatyzacją, WC przystosowanymi do przewozu osób i bagażu na długich trasach o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba wszystkich uczestników wypoczynku (90 obozowiczów oraz kadra: 6 wychowawców, 1 kierownik i 1 ratownik).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego Oryginalny kod CPV: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci Kod CPV wg słownika 2008: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w tym wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł., w tym co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu wypoczynku letniego nad morzem dla co najmniej 70 dzieci i(lub młodzieży o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł; Uwaga: za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się usługi polegające na zorganizowaniu wypoczynku letniego nad morzem dla dzieci i (lub młodzieży tj. kolonii lub obozów w co najmniej 14 dniowych turnusach 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III.2) pkt III.1. niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w(w warunki. Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt I: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.); 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 zł., w tym co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu wypoczynku letniego nad morzem dla co najmniej 70 dzieci i lub młodzieży o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje); III.2 Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5,6,7 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 8 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. 1) ppkt 3,5,6,7- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. III.3.2 Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Sokola 4, 97-500 Radomsko. Przekazanie SIWZ w formie papierowej jest bezpłatne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny ul. Sokola 4, 97-500 Radomsko - pokój nr 6 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.03.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.