Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Kielce: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na promocji miasta Kielce przez zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w czasie zagranicznych turniejów międzynarodowych w piłce ręcznej mężczyzn w roku 2014,
Numer ogłoszenia: 272598 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na promocji miasta Kielce przez zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w czasie zagranicznych turniejów międzynarodowych w piłce ręcznej mężczyzn w roku 2014,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1)uczestnictwa zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w zagranicznych turniejach międzynarodowych, 2)używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 3)umieszczenia na strojach sportowych zawodników uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 4) umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 5)przeprowadzenia akcji promującej miasto Kielce w trakcie turnieju Eurotournoi w Strasbourgu (Francja) poprzez organizację stoiska i kolportaż materiałów reklamujących miasto, 6)udziału zawodników KS Vive Targi Kielce w wydarzeniach organizowanych przez miasto Kielce, 7)kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych i portalach społecznościowych itp. 8)informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIELECKIE STOWARZYSZENIE SPORTOWE ISKRA KIELCE
jakie przetargi wygrała firma
KIELECKIE STOWARZYSZENIE SPORTOWE ISKRA KIELCE
- KLub Sportowy VIVE Targi Kielce, ul. Robotnicza 5, 25-701 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 503500,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Sport to jeden z podstawowych i ważniejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców (publiczności, konsumentów) nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Kielce przez zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w czasie zagranicznych turniejów międzynarodowych w piłce ręcznej mężczyzn w roku 2014. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.). Promocja i marketing poprzez sport spełnia oczekiwania Miasta w kwestii kreowania odpowiedniego wizerunku Kielc, odpowiedniego pozycjonowania miasta na mapie kraju poprzez zewnętrzną promocję, jaką jest udziału kieleckich zawodników KS VIVE Targi Kielce w zagranicznych turniejach międzynarodowych rozgrywanych w Niemczech i Francji. Promocja Miasta Kielce poprzez sport stanowi również bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również może stanowić impuls do odwiedzenia Kielc w celach turystycznych. Wykorzystanie zarówno wizerunku kieleckiej drużyny w piłce ręcznej mężczyzn, jak i piłki ręcznej jako dyscypliny sportu, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Kielce w przypadku meczy międzynarodowych również poza jego granicami. Klubu Sportowy VIVE Targi Kielce to jedenastokrotny zdobywca Mistrza Polski oraz jedenastokrotny triumfator w Pucharze Polski. Jako pierwsza polska drużyna piłkarzy ręcznych awansowali do Finału Four EHF Liga Mistrzów 2012/2013. Drużyna KS Vive Targi Kielce została pierwszą klubową drużyną w XXI wieku która osiągnęła podium Pucharu Mistrzów w piłce ręcznej, zajmując trzecie miejsce. Klub Sportowy VIVE Targi Kielce jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest promocja Miasta Kielce poprzez sport podczas udziału w międzynarodowych turniejach w piłce ręcznej mężczyzn. Drużyna VIVE Targi Kielce cieszy się ogromną popularnością i jest rozpoznawalna zarówno w Polsce, jak również poza jej granicami. Popularność ww. Klubu przekłada się na medialność i zainteresowanie nie tylko telewizji ale również i dziennikarzy prasowych i radiowych w tym, z uwagi na międzynarodowy charakter turnieju, również zagranicznych. Daje to gwarancje należytego wykonania usług promocyjnych podczas międzynarodowych turniejów. Szeroki zakres oddziaływania promocyjnego w trakcie meczów ww. meczów jest szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta. Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych KS VIVE Targi Kielce jest jedynym wykonawcą, który z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym może świadczyć usługi związane z promocją Miasta Kielce poprzez sport podczas międzynarodowych turniejów w piłce ręcznej mężczyzn rozgrywanych w Niemczech w dniach 8-10 sierpnia 2014 r. oraz we Francji w dniach 28-31 sierpnia 2014r. a także dzięki pozytywnemu wizerunkowi jest w stanie zagwarantować długofalowe efekty promocyjne.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- KWP w Kielcach,ul. Kusocińskiego 51-budowa nowej siedziby na potrz.Zarz. w Kielcach CBZC w syst.modułów 3D w trybie zapr. i wyb.-wykonanie zasilania podstawowego i rezerwowego, kabel śred.napięcia15kV
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Piły w roku 2025 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Usługi w zakresie promocji - kampania promocyjna na automatach paczkowych
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.