Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Nowy Sącz: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135
Numer ogłoszenia: 272720 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 dla 10 osób bezrobotnych w ramach I edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do uzyskania uprawnień spawacza w metodzie MAG 135. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a) Opracowanie programu szkolenia zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy (wykłady) oraz pracowni spawalniczej wyposażonej w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie części teoretycznej szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.) niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) oraz minimum 10 stanowisk spawalniczych do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia. e) Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z opracowanym programem oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Po pozytywnym zdaniu egzaminu absolwenci szkolenia muszą otrzymać książkę spawacza oraz Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza metodą 135 - wersja europejska. f) Prowadzenie dokumentacji kursu tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia; anonimowych ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego. Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia. kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. h) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz lub Powiat Nowosądecki. W przypadku szkolenia poza miastem Nowy Sącz w cenie szkolenia należy uwzględnić koszty przejazdu uczestników szkolenia. b) Czas trwania szkolenia - maksymalnie 22 dni robocze. c) Liczba godzin szkoleniowych wynosi 145 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia w tym zajęcia teoretyczne 25 godzin, zajęcia praktyczne 12 godzin. W ostatnim dniu szkolenia musi być przeprowadzony egzamin w obecności Egzaminatora Instytutu Spawalnictwa. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 18.00. d) Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki e) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż. f) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (z zachowaniem sposobu reprezentacji) Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniającego do przeprowadzenia szkolenia w specjalności objętej zamówieniem oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego na dany rok kalendarzowy wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 8 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym faktu posiadania aktualnego wpisu do RIS.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia dla co najmniej 10 osobowej grupy kursowej z zakresu spawania metodą MAG 135 z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonaniai podmiotów, na rzecz których zostały wykonane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert i załączy dowody, że zostały wykonane należycie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie sal i bazy sprzętowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) przedstawi, iż na czas realizacji szkolenia (zamówienia) będzie dysponował przynajmniej 10 stanowiskami spawalniczymi wyposażonymi w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu oraz odpowiednią salą szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć teoretycznych dla grupy 10 osób. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko spawalnicze. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 5 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże minimum dwie osoby wyznaczone do przeprowadzenia szkolenia. Część praktyczną szkolenia musi prowadzić osoba/osoby posiadająca uprawnienia spawacza w metodzie 135. Powyższe informacje muszą wynikać z przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (według Załącznika nr 6). Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 6 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (z zachowaniem sposobu reprezentacji) Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniającego do przeprowadzenia szkolenia w specjalności objętej zamówieniem. B. oświadczenie o aktualnym wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - b) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń z zakresu spawania metodą MAG 135 - 20
- 3 - c) Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytacja zgodna z kierunkiem szkolenia) - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem miejsca szkolenia oraz kadry dydaktycznej. Usługa ma być wykonywana przez osoby wskazane w Załączniku nr 6 do oferty oraz w miejscu wskazanym w Załączniku nr 5 do SIWZ Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa w następujących sytuacjach: a) Na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonej czynności; b) Na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ. Zmiana miejsca szkolenia będzie możliwa po pisemnym przedstawieniu nowych warunków oraz akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz pokój nr 8 tj. Biuro Obsługi Klienta ( parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Samozatrudnienie Umiejętności Praca -POKL 6.1.3.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.