eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynProdukty lecznicze, materia³y medyczne

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-10-18

Olsztyn: Produkty lecznicze, materia³y medyczne
Numer og³oszenia: 272773 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy , ul. ¯o³nierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Produkty lecznicze, materia³y medyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiaj±cego produktów leczniczych w asortymencie oraz ilo¶ciach podanych w za³±czniku nr 2 do SIWZ tj.: - Zadanie nr 1 - Paliwizumab 50mg (s.s + amp. 1 ml rozp.) - 20 fiolek - Zadanie nr 2 - Paliwizumab 100mg (s.s + amp. 1 ml rozp.) - 30 fiolek - Zadanie nr 3 - Klindamycyna 300mg inj. - 1200 amp. - Zadanie nr 4 - Piperacylina 2g inj. - 1500 fiol. - Zadanie nr 5 - Ceftazydym 1g inj. zarejestrowany ze wskazaniem do stosowania min. w zaka¿eniach nosa, gard³a, ucha i dróg moczowych - 1000 fiol. - Zadanie nr 6 - 2% Hailuronian sodu inj. 4 ml; ilo¶c kwasu hialuronowego w cyklu leczenia 80mg, osmolarno¶æ 280-330 mOsmol/l - 30 szt. Dopuszcza siê sk³adanie ofert równowa¿nych, tzn. zawieraj±cych taki sam sk³ad produktu, w takiej samej ilo¶ci i objêto¶ci w takiej samej postaci produktu, tej samej drodze podania i takie same wskazania terapeutyczne. W przypadku wystêpowania na rynku opakowania produktu (zamieszczonego w SIWZ ) posiadaj±cego inn± ilo¶æ sztuk w opakowaniu , nale¿y podaæ pe³ne ilo¶ci opakowañ zaokr±glone w górê..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.50.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia warunek posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, zamawiaj±cy ¿±da by wykonawca wykaza³, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego (nie dotyczy zadania nr 6). Je¿eli wykonawca nie bêdzie posiada³ takiego uprawnienia - nie spe³ni warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony przez wykonawcê za³. nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy wraz Opisem przedmiotu zamówienia - za³. nr 2 z podanymi cenami jednostkowymi i cena ³±czn± oferowanego produktu. 2. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty (je¶li dotyczy)

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Umowa, która bêdzie podpisana w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, bêdzie zawiera³a wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzglêdnieniem tre¶ci ofert. 2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy; 2.2 wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 2.3 zmiana terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej warto¶ci lub ilo¶ci przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza siê zmianê postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych ma³oistotnych postanowieñ do umowy je¿eli, konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcie umowy tj.: zakoñczenia produkcji oferowanego produktu, wyga¶niêcia rejestracji oferowanego produktu. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Przesy³aj±c na adres Szpitala jak w Sekcji Iww lub z³o¿yc w Sekretariacie Dyrektora Szpitala pok. nr 08 lub w Sekcji zamówieñ publicznych pok. nr 01..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Paliwizumab 50mg (s.s + amp. 1 ml rozp.) - 20 fiolek.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Paliwizumab 100mg (s.s + amp. 1 ml rozp.) - 30 fiolek.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Klindamycyna 300mg inj. - 1200 amp..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Piperacylina 2g inj. - 1500 fiol..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ceftazydym 1g inj. zarejestrowany ze wskazaniem do stosowania min. w zaka¿eniach nosa, gard³a, ucha i dróg moczowych - 1000 fiol..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2% Hailuronian sodu inj. 4 ml; ilo¶c kwasu hialuronowego w cyklu leczenia 80mg, osmolarno¶æ 280-330 mOsmol/l - 30 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.