To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Warszawa: Sukcesywna dostawa stali.
Numer ogłoszenia: 272783 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 489030 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia, ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa stali..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa stali atestowanej zgodnej z obowiązującymi normami dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa. 2.Miejscem dostarczenia jest siedziba zakładu Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Kwiatowa 13. 3.Realizacja zamówienia odbywać się będzie w ramach sukcesywnych dostaw, na podstawie każdorazowo składanego zamówienia telefonicznie, faxem lub e-mailem w terminie 3 (trzech) dni od złożenia zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 12:00 przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wyjątkiem jest dostawa blachy gr. 1,5 ciętej na wymiar - w tym przypadku okres oczekiwania na realizację zamówienia wynosi 14 dni kalendarzowych. 4.Zamawiający informuje, że ilości stali wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Formularzu oferty. Zakupy stali dokonane w trakcie realizacji umowy mogą różnić się ilościowo od tych podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna ich wartość nie przekroczy całkowitej ceny podanej w wybranej ofercie. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 1A. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 7.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9.Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36 ust. 4 Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie (Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 10. Określenie przedmiotu zamówienia ze Wspólnym Słownikiem zamówień:Kod CPV 14622000-7- stal..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00 - Stal .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MIRRA MIROSŁAW MYSZKE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MIRRA MIROSŁAW MYSZKE
- Przedsiębiorstwo Handlowe Mirra Sebastian Myszke, ul. Siostry Faustyny 19, 80-180 Kowale, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116233,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111590,51
Oferta z najniższą ceną: 111590,51 / Oferta z najwyższą ceną: 115607,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.