Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Zielona Góra: ZAD.A: Zakup i dostawa kserokopiarek
ZAD.B: Zakup i dostawa drukarek i faksów
ZAD.C: Zakup i dostawa szaf przemysłowych przeznaczonych do montażu serwerów i osprzętu sieciowego
Numer ogłoszenia: 272799 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, fax. 068 3220155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAD.A: Zakup i dostawa kserokopiarek ZAD.B: Zakup i dostawa drukarek i faksów ZAD.C: Zakup i dostawa szaf przemysłowych przeznaczonych do montażu serwerów i osprzętu sieciowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD.A: Zakup i dostawa kserokopiarek, w tym: 1)Kserokopiarka A3 czarno-kolorowa w ilościach 3 szt, dla: -Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 1 - 1 szt (Odział Kadr - 1 szt) -Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 5 - 1 szt (Oddział Gospodarczy - 1 szt) -Sądu Rejonowego Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 24 - 1 szt, 2)Kserokopiarka A3 czarno-biała w ilościach 5 szt. dla: -Sądu Rejonowego Świebodzin, Park Chopina 3 - 1 szt, -Sądu Rejonowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 2 - 2 szt, (VII Wydział Sąd Grodzki, Pl. Słowiański 5 - 1 szt) (II Wydział Karny, Pl. Słowiański 2 - 1 szt) -Sąd Okręgowy Zielona Góra, Pl. Słowiański 6 - 2 szt (IX Wydział Ubezpieczeń Społecznych- 1 szt) (I Wydział Cywilny Sekcja Rozwodów - 1 szt.) ZAD.B: Zakup i dostawa drukarek i faksów 1) Drukarka A4 czarno-biała w ilościach 4 szt. dla: -Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 6 - 4 szt (I Wydział Cywilny - 1 szt.) ( Biuro Podawcze - 1 szt.) (Oddział Informatyczny - 2 szt) 2) Fax Biurowy w ilościach 2 szt dla: -Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 1 - 1 szt, (Sekretariat Wydziału Penitencjarnego - 1 szt.) -Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 5 - 1 szt, (Oddział Gospodarczy - 1 szt.) ZAD.C: Zakup i dostawa szaf przemysłowych przeznaczonych do montażu serwerów i osprzętu sieciowego, w tym dla Sądu Rejonowego Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 24 - 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 31.21.33.00 - Szafy kablowe 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, dokumentami w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia dla Zadania A: w zakresie dostawy kserokopiarek, dla Zadania B: w zakresie dostawy drukarek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty na załączniku nr 1 wraz z formularzem cenowym na załączniku nr 1a. 2.Dane Wykonawcy na załączniku nr 2. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że zaproponowane programy komputerowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: 6.Wykaz zrealizowanych zamówień, dokumentami w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej dwóch o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia dla Zadania A: w zakresie dostawy kserokopiarek, dla Zadania B: w zakresie dostawy drukarek - Załącznik nr 4. 6.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Załącznik nr 5. 7.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a)zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika (osoba fizyczna) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty.) b)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
Plac Słowiański 1
65-958 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy Zielona Góra, Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD.A: Zakup i dostawa kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD.A: Zakup i dostawa kserokopiarek, w tym: 1)Kserokopiarka A3 czarno-kolorowa w ilościach 3 szt, dla: - Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 1 - 1 szt (Odział Kadr - 1 szt) - Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 5 - 1 szt (Oddział Gospodarczy - 1 szt) - Sądu Rejonowego Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 24 - 1 szt, 2)Kserokopiarka A3 czarno-biała w ilościach 5 szt. dla: - Sądu Rejonowego Świebodzin, Park Chopina 3 - 1 szt, - Sądu Rejonowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 2 - 2 szt, (VII Wydział Sąd Grodzki, Pl. Słowiański 5 - 1 szt) (II Wydział Karny, Pl. Słowiański 2 - 1 szt) - Sąd Okręgowy Zielona Góra, Pl. Słowiański 6 - 2 szt (IX Wydział Ubezpieczeń Społecznych- 1 szt) (I Wydział Cywilny Sekcja Rozwodów - 1 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD.B: Zakup i dostawa drukarek i faksów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD.B: Zakup i dostawa drukarek i faksów 1)Drukarka A4 czarno-biała w ilościach 4 szt. dla: - Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 6 - 4 szt (I Wydział Cywilny - 1 szt.) ( Biuro Podawcze - 1 szt.) (Oddział Informatyczny - 2 szt) 2) Fax Biurowy w ilościach 2 szt dla: - Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 1 - 1 szt, (Sekretariat Wydziału Penitencjarnego - 1 szt.) - Sądu Okręgowego Zielona Góra, Pl. Słowiański 5 - 1 szt, (Oddział Gospodarczy - 1 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.31.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAD.C: Zakup i dostawa szaf przemysłowych przeznaczonych do montażu serwerów i osprzętu sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD.C: Zakup i dostawa szaf przemysłowych przeznaczonych do montażu serwerów i osprzętu sieciowego, w tym dla: - Sądu Rejonowego Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 24 - 2 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.33.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Naprawy, konserwacja i wykonanie oznakowania pionowego, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania: Roboty w zakresie naprawy oznakowania pionowego dróg.
- Wykonywanie usług pocztowych w roku 2025 na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2025 ROKU
- Usługa rzecznika patentowego w zakresie uzyskiwania i utrzymywania ochrony patentowej wynalazków zgłoszonych do Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO).
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM I AUDIOWIZUALNY
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanym w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Rajcza" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.