eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Budowa kanalizacji burzowej i chodnika w ciągu drogi gminnej przy ul. Parkowej w miejscowości Ryczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Spytkowice: Budowa kanalizacji burzowej i chodnika w ciągu drogi gminnej przy ul. Parkowej w miejscowości Ryczów
Numer ogłoszenia: 272808 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swpytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji burzowej i chodnika w ciągu drogi gminnej przy ul. Parkowej w miejscowości Ryczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji burzowej i chodnika w ciągu drogi gminnej przy ul. Parkowej w miejscowości Ryczów Prace obejmować będą : 1.1 Roboty rozbiórkowe 1) rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm - 23,00 m 2) rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm - 90,00 m 3) rozebranie ścieków z elementów betonowych o gr. 20 cm - 65,00 m 1.2 Kanalizacja burzowa 4) wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład - 563,700 m3 5) drenaż - podsypka filtracyjna z piasku w gotowym suchym wykopie - 48,900 m3 6) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zew.315/9,2 mm - 365,00 m 7) kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zew.500 mm - 30,00 m 8) przykanaliki z rur kielichowych PVC o śr. nom. 200/5,9 mm - 22,00 m 9) drenaż - podsypka filtracyjna z piasku w - 114,100 m3 10) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 11 szt. 11) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 2000 mm - 1 szt. 12) studzienki ściekowe betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 10 szt. 13) zasypywanie wykopów - 377,300 m3 14) wywóz ziemi na odległość do 1 km - 142,090 m3 15) rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - 45,010 m3 16) wykopy oraz przekopy - 415,080 m3 1.3 Krawężniki i obrzeża poszerzenie jezdni plac postojowy 17) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - 966,00 m3 18) wywóz ziemi na odległość do 1 km - 202,510 m3 19) podbudowa z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 15 cm (warst. dolna) - 336,00 m2 20) podbudowa z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 8 cm (warst dolna) - 336,00 m2 21) ława pod krawężniki betonowa zwykła - 34,400 m3 22) krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm - 410,00 m 23) ława pod obrzeża betonowa zwykła - 6,150 m3 24) obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm - 410,00 m 25) podbudowa z kruszywa łamanego o gr. po zagęszczeniu 8 cm (war a górna) - 770,00 m2 26) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 cm - 710,00 m2 27) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8 cm - 60,00 m2 28) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa gr. po zagęszczeniu 4 cm - 509,900 m2 29) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa gr. po zagęszczeniu 3 cm - 509,900 m2 2 Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa tj: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.95.33.00 - Chodniki 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń zasada spełnia nie /spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 robotę budowlaną (na kwotę co najmniej 200,000 brutto) odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu zasada spełnia nie /spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , którzy posiadają wymagane uprawnienia do wykonania działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek tj, uprawnień drogowych i aktualnego zaświadczenia potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa dot. kierownika budowy.Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia nie /spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy uproszczony - załącznik nr 2 do SIWZ (dwa miejsca poprzecinku )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do Dziennika Budowy termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) zmiana terminu może nastąpić również w przypadkach o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pz p tj, wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się koniecznie na skutek sytuacji nie możliwych wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. c) zmiany osób wyznaczonych do: kierowania budową i nadzorowania robót,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.