eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówmodernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Technologia Uzdatniania Wody



Ogłoszenie z dnia 2006-05-24

POZYCJA 27288

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Technologia Uzdatniania Wody Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Marek Olejnik, ul. Naruszewicza 18, 35-055 Rzeszów, tel. +48 017 8536728, fax +48 017 8509658, +48 017 8535483, e-mail: sekretariat@mpwik.rzeszow.pl, www.mpwik.rzeszow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Technologia Uzdatniania Wody. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zakładu uzdatniania wody pitnej w zakresie technologii uzdatniania wody pitnej, zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC "żółta książka" (Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999r. -SIDIR). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Uzdatniania Wody Zwięczyca ul. Jarowa, Gmina Boguchwała, woj. podkarpackie. Kod NUTS: 3.18.24.63. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamawiający określa zakres prac dla modernizacji istniejącego Zakładu Uzdatniania Wody w Zwięczycy dla zaopatrzenia w wodę pitną aglomeracji rzeszowskiej. Wymagany zakres prac: budowa bloku ozonowania pośredniego i filtrów węglowych, w tym: - pomieszczenie ozonatorów, - komory ozonowania, - blok filtrów węglowych - podfiltrowe zbiorniki wody czystej - pompownia wody do płukania filtrów węglowych - komory kontaktowe środka dezynfekującego - stację transformatorowo rozdzielcza 15/6/0.4 kV - dyspozytornia budowa zbiornika wody czystej /niechlorowanej/ dla ZUW I o pojemności 1100 m3 budowa zbiornika wody czystej /niechlorowanej/ dla ZUW II o pojemności 1400 m3 modernizacja pompowni I niskiego ciśnienia (wymiana agregatów pompowych) dla ZUW I przebudowa istniejącej pompowni pomp płucznych na pompownię pośrednią - przewałową i płuczną dla ZUW I z budową wewnętrznych rurociągów - kolektorów ssących i tłocznych przebudowa istniejącej pompowni pomp płucznych na pompownię pośrednią - przewałową i płuczną dla ZUW II z budową wewnętrznych rurociągów - kolektorów ssących i tłocznych budowa rurociągów technologicznych, w tym: - rurociągi tłoczne z pompowni pośrednich ZUW I i ZUW II do nowego bloku technologicznego - rurociągi wody czystej z nowego bloku technologicznego do ZUW I i ZUW II budowa rurociągu i pompowni strefowej "Boguchwała" modernizacja pompowni II wysokiego ciśnienia (wymiana agregatów pompowych) ZUW I modernizacja pompowni II wysokiego ciśnienia (wymiana agregatów pompowych) ZUW II remont i modernizacja chlorowni wraz z montażem instalacji do wytwarzania ClO2 modernizacja 8 komór filtrów żwirowych (wymiana drenażu oraz złoża) ZUW I modernizacja 8 komór filtrów żwirowych (wymiana drenażu oraz złoża) ZUW II wyposażenie filtrów pospiesznych ZUW I w armaturę z napędem elektrycznym i urządzenia pomiarowe oraz automatyczne sterowanie, budowa studni rozdziałowej w galerii rurociągów filtrów ZUW I uzbrojenie filtrów pospiesznych ZUW II w armaturę z napędem elektrycznym i urządzenia pomiarowe oraz automatyczne sterowanie; wyposażenie 15 osadników w 24 zgarniacze (18 zgarniaczy w ZUW I i 6 zgarniaczy w ZUW II) do ciągłego usuwania osadu budowa zewnętrznych rurociągów technologicznych roztworów dezynfekujących (wody chlorowej, dwutlenku chloru,); automatyzacja procesu koagulacji w ZUW Zwięczyca II oraz wykonanie instalacji do przygotowania (roztwarzania) i dawkowania flokulanta adaptacja pomieszczeń biurowych na pracownię bakteriologiczną i technologiczną wraz z wyposażeniem laboratoryjnym drogi dojazdowe, chodniki i place dojazdowe do nowych i modernizowanych obiektów remont istniejących dróg, zniszczonych transportem i sprzętem budowlanym w trakcie trwania budowy; przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej i c.o. budowa podziemnej komory zasuw dla magistrali "0" i III z wymianą zasuw o napędzie ręcznym i elektrycznym oraz pomiarem ciśnienia. kompleksowe sterowanie, automatyka wizualizacja procesów technologicznych ZUW wraz z wizualizacją w CD obiektów gospodarki osadowej Efektem pracy Stacji Uzdatniania Wody po rozbudowie i rozruchu technologicznym będzie: Uzyskanie wody do celów konsumpcyjnych, która składem odpowiadać będzie wskaźnikom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.11.2002 r. (Dz. U. Nr 203 poz. 1718) w każdych warunkach, z zastrzeżeniem wskaźnika mętności, który powinien wynosić poniżej 1,0 NTU dla wody uzdatnionej po filtrach pospiesznych. Poprawa niezawodności pracy Stacji Uzdatniania Wody poprzez zastosowanie: falowników, nowoczesnej aparatury kontrolno pomiarowej oraz sterującej, urządzeń podtrzymujących napięcie, nowoczesnych technologii uzdatniania wody, nowoczesnych urządzeń (pompy, napędy, armatura, rurociągi, materiały). Obniżenie energochłonności produkcji wody. Zapewnienie ciągłej pracy i założonej efektywności uzdatniania wody w zmiennych warunkach (stany powodziowe rz. Wisłok - wysoka mętność i barwa ujmowanej wody surowej, zmienne rozbiory dobowe, i in.). Szacunkowa wartość bez VAT: 19 457 500,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 1 500 000,00 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, płatnościdokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Szczególnych Kontraktu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi złożyć dokumenty określone przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004r.Nr71,poz 645) Potwierdzające, że Wykonawca: Spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). A) Na potwierdzenie statusu prawnego Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), oraz 5) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, przedmiotowy dokument może być złożony przez prawidłowo umocowanego pełnomocnika działającego w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). B) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 1) Dokumenty Przedłożone przez Wykonawcę muszą potwierdzać, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: Eksperci 2,3,5: - odpowiednie ,wymagane w pkt III.2.3) ogłoszenia, uprawnienia, tj. decyzję o nadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie ; - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (dz. u. z 2003r. nr 207, poz. 2016; ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz.u. z 2005r. nr 96, poz. 817;ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt. III.2.3 ogłoszenia. C) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) Dokumenty określone w pkt III.2.3 D) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich sytuacja ekonomiczna i finansowa łącznie): Dokumenty określone w pkt III.2.2 Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1), ppkt. A)1), A)3) i A).4), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1), ppkt. A)1), A)2) A)3) i A).4) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonej za zgodność zgodnie z zasadami reprezentacji UWAGA : Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego potwierdzonej za zgodność z oryginałem zgodnie z zasada reprezentacji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt III.2 ogłoszenia. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wszelkie pełnomocnictwa winny być złożone w formie oryginałów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających wniosek wspólny) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających wniosek wspólny) zobowiązani są przedłożyć informację banku, w którym posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej; 3. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających wniosek wspólny) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w ogłoszeniu, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszystkich innych danych finansowych. 1. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres przychód netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 60 mln. PLN 2. Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości, co najmniej 20 mln. PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 20 mln. PLN. 3. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego; 2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3 . Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach (licząc od daty publikacji tego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) zaprojektowanych i zrealizowanych robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że roboty i usługi zostały wykonane należycie ( przedmiotowe dokumenty muszą zawierać: nazwę zadania, datę wykonania zadania, nazwę i adres zleceniodawcy zadania, wartość zadania, informacje o należytym wykonaniu zadania). W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w ogłoszeniu, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszystkich innych danych finansowych. 1. posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, ( licząc od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości, co najmniej 70 osób i co najmniej 10 osób personelu kierowniczego. 2. wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1) Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy, musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (liczonych od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) co najmniej jednej ukończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w charakterze przedstawiciela wykonawcy lub menedżera projektu, zrealizowanej według warunków kontraktowych FIDIC . 2) Ekspert 2 - Projektant branży sanitarnej, posiadający uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, osoba proponowana na to stanowisko musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (liczonych od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) co najmniej jednego ukończonego projektu budowlanego dla zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych o wydajności min. 20 000 m/d. Za ukończony projekt budowlany Zamawiający uważa projekt który uzyskał pozwolenie na budowę. 3) Ekspert 3 - Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający uprawnienia do projektowania o specjalności konstrukcyjno- budowlanej, osoba proponowana na to stanowisko musi wykazać się co najmniej 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej 4) Ekspert 4 - Technolog uzdatniania wody/specjalista ds. rozruchów - osoba proponowana na to stanowisko musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (liczonych od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) rozruchu na co najmniej jednej ukończonej budowie lub rozbudowie zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych o wydajności min. 20 000 m?/d lub wykonaniem rozruchu na co najmniej jednej ukończonej budowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 20 000 m/d 5) Ekspert 5 - Kierownik Budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń, osoba proponowana na to stanowisko musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (liczonych od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) co najmniej jednej ukończonej budowy lub rozbudowy obiektów zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych o wydajności min. 20 000 m/d. lub co najmniej jednej ukończonej budowy lub rozbudowy obiektów oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 20 000 m/d Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza pełnienia więcej niż jednej funkcji Eksperta przez jedną osobę wskazaną do realizacji zamówienia , 3. W wymaganym okresie (5 lat licząc od daty publikacji tego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zaprojektował i wykonał w ramach jednego zmówienia minimum jedną budowę lub rozbudowę zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych przy użyciu filtrów węglowych z ozonowaniem o wydajności min. Q=20 000m. sześc./d i wartości zamówienia nie mniejszej niż 40 mln. PLN (bez podatku VAT) wg warunków Fidic. 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 82 - 86468 z dnia 28.04.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. A) Dla warunku określonego w pkt III.2.2) 1. ogłoszenia podczas oceny warunków udziału w postępowaniu za każdy dodatkowe 10 mln PLN przychodu ze sprzedaży netto w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie będzie przyznane 10 pkt, Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie togo warunku 20 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 20% B) Dla warunku określonego w pkt III.2.2) 2 ogłoszenia W przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każdy dodatkowy 1 mln PLN posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej będzie przyznany 1 pkt, Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie tego warunku 5 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 15%; C) Dla warunku określonego w pkt III.2.2) 3 ogłoszenia. W przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każdy dodatkowy 1 mln PLN wartości ubezpieczenia powyżej 15 mln PLN będzie przyznany 1 pkt, Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie togo warunku 5 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 15%; D) Dla warunku określonego w pkt III.2.3)1 ogłoszenia w przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każdą dodatkowo zatrudnioną osobę będzie przyznany 0,25 pkt, a za każda osobę wykazaną jako personel kierowniczy 0,5 pkt. Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie togo warunku 10 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 10 % E) Dla warunku określonego w pkt III.2.3)3 ogłoszenia W przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każde dodatkowo wykonane w wymaganym okresie zamówienie z zakresu: - W wymaganym okresie (5 lat licząc od daty publikacji tego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zaprojektował i wykonał w ramach jednego zamówienia minimum jedną budowę lub rozbudowę zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych przy użyciu filtrów węglowych z ozonowaniem o wydajności min. Q=20 000m sześc./d i wartości zamówienia nie mniejszej niż 40 mln. PLN (bez podatku VAT) wg warunków Fidic zostanie przyznane 20 pkt. Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie tego warunku 60 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 40%. Dla innych warunków udziału w postępowaniu nie wymienionych powyżej Zamawiający przyjmuje wagę procentową warunku 0% , Zamawiający nie będzie oceniał tych warunków podczas wyboru ograniczonej ilości Wykonawców. Sposób oceny kryteriów wyboru ograniczonej liczby wykonawców Jeżeli liczba Wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określono w ogłoszeniu Zamawiający zgodnie z Art. 51 ust 2 Ustawy pzp zaprosi do składania ofert tych wykonawców którzy zdobyli największą sumę pkt przyznanych przez Zamawiającego wg , wyżej określonych kryteriów. Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wniosków zostanie wyliczona wg formuły: Ostateczna ocena wniosku =suma ilości punktów przyznanych dla w/w warunków (ilość pkt dla danego warunku x waga procentowa dla tego warunku ) W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określono w pkt IV.1.2 ogłoszenia, a co najmniej dwóch z Wykonawców posiada taka samą liczbę pkt, Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu , Wykonawcę któremu przyznano większą ilość pkt w kryterium doświadczenie Wykonawcy wg pkt III.2.3).3 ogłoszenia. Zamawiający będzie przeliczał pkt do dwóch miejsc po przecinku. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/040-I. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności "Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej" nr 2003/PL/16/P/PE/040. 4) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia w pkt II.3) uwzględnia: Termin zakończenia robót do dnia 30.06.2008 i okres zgłaszania wad -12 miesięcy od dnia wydania świadectwa wykonania, do dnia 30.06.2009. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.