Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Poznań: UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH (nr rejestru G/9/08)
Numer ogłoszenia: 27289 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, fax 061 8310242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH (nr rejestru G/9/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest załadunek, odbiór, transport i termiczna utylizacja odpadów medycznych. Kody odpadów: 180102; 180103; 180106, 180108. Wykonawcą usługi może być zakład utylizacji, któremu wydano pozwolenie na przekształcanie odpadów niebezpiecznych, dysponujący środkami transportu do przewozu odpadów niebezpiecznych, Zamawiający wymaga aby : 1) odbiór, transport oraz unieszkodliwienie termiczne odpadów medycznych było zgodne z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.(jednolity tekst Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251) z późniejszymi zmianami ( Dz. U. z 2007r. Nr 88 poz. 587), zgodnie z którą, zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych w inny sposób niż spalanie w termicznych spalarniach odpadów. 2) Wykonawca realizował zamówienie za pomocą środka transportu o ładowności nie większej niż 5 ton, ze względu na ograniczona przestrzeń dojazdu u Zamawiającego; 3) po każdorazowym odbiorze odpadów Wykonawca dostarczył karty przekazania odpadów do utylizacji, z wyszczególnieniem ilości oraz kodem. 4) miejsce utylizacji było jak najbliżej miejsca odbioru odpadów, tzn. siedziby Zamawiającego; 5) metody unieszkodliwiania odpadów medycznych spełniały trzy podstawowe warunki : - likwidacja zagrożenia infekcyjnego wszystkich odpadów wchodzących w skład specyficznych odpadów szpitalnych; - neutralizacja niebezpiecznych związków chemicznych pochodzących z niezużytych lub przeterminowanych lekarstw i odczynników chemicznych; - spopielenie (lub grzebanie) odpadów zawierających tkankę, przy czym powstały z tego procesu odpad nie powinien być identyfikowalny w formie. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy dwóch rodzajów worków w nw. ilościach: 1) Odpady medyczne o kodach 180102 oraz 180103 zwane odpadami zakaźnymi - kolor worka czerwony o wymiarach 50 x 60 cm - w ilości 4 000 sztuk/miesiąc; 2) Odpady medyczne o kodach 180106 oraz 180108 zwane odpadami specjalnymi - kolor worka żółty o wymiarach 50 x 60 cm - 2 000 sztuk/miesiąc, przy czym dokładną ilość Zamawiający będzie ustalał na bieżąco. Rodzaje odpadów, harmonogram wywozu oraz przewidywana ilość w ciągu 24 miesięcy : - odbiór zdemontowanych implantów - 1x w miesiącu - Zamawiający wymaga osobnego pojemnika na tego typu odpady (kod 180103) - 600 kg ; - odbiór leków cytotoksycznych, cytostatycznych oraz przeterminowanych - 1 x w miesiącu - (kod 180108) - 400 kg - chemikalia, w tym odczynniki zawierające substancje niebezpieczne (kod 180106) - 1 x w miesiącu - 400 kg; - części ciała i organy (kod 180102) - według zapotrzebowania - 200 kg; - pojemnik na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (kod 180102) - 1 x w tygodniu - 10 000 kg; - odbiór innych odpadów zawierających drobnoustroje i toksyny - 3 x w tygodniu. Tygodniowa ilość tych odpadów przekazanych do utylizacji 3 x 200 kg (kod 180103) - 62 400 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust.4ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami. 3) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 175 i 175A)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Kancelaria (pok.52)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.