Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Pakość: Dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie usług w celu realizacji inwestycji pod nazwą: Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Radłowskiej w Pakości
Numer ogłoszenia: 272905 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie usług w celu realizacji inwestycji pod nazwą: Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Radłowskiej w Pakości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a/ dostawę kostki betonowej szarej K4 o grubości 6 cm (przewidywana ilość - 1980m2). b/ dostawę kostki betonowej czerwonej K4 o grubości 6 cm (przewidywana ilość - 35m2). c/ dostawę betonu B 7,5 (przewidywana ilość 145m3 d/ dostawę obrzeży betonowych szarych 6x20x100 (przewidywana ilość 525 szt.) e/ dostawę obrzeży betonowych szarych 8x25x100 (przewidywana ilość 30 szt.) f/ dostawa cementu workowanego (przewidywana ilość 1 tona) g/ dostawę piasku zwykłego ( przewidywana ilość 95 ton) h/ dostawę piasku płukanego (przewidywana ilość 25 ton) i/ usługi koparką (przewidywana ilość 60 h) j/ transport ciężarowy do 75 ton (przewidywana ilość 75 h).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00 - Cement 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.40.00 - Beton 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: a/ dostawę kostki betonowej szarej K4 o grubości 6 cm (przewidywana ilość - 1980m2). b/ dostawę kostki betonowej czerwonej K4 o grubości 6 cm (przewidywana ilość - 35m2). d/ dostawę obrzeży betonowych szarych 6x20x100 (przewidywana ilość 525 szt.) e/ dostawę obrzeży betonowych szarych 8x25x100 (przewidywana ilość 30 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe i Prefabrykacji Betonów KAMAL Sp. z o.o., ul. Inowrocławska 12, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58781,70
Oferta z najniższą ceną: 58781,70 / Oferta z najwyższą ceną: 70775,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: c/ dostawę betonu B 7,5 (przewidywana ilość 145m3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INSTALPAK S.C. JÓZEF I STANISŁAW SIEMBAB
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INSTALPAK S.C. JÓZEF I STANISŁAW SIEMBAB
- INSTALPAK Stanisław Siembab ,, ul. Mikołaja 25, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24969,00
Oferta z najniższą ceną: 24969,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24969,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: f/ dostawa cementu workowanego (przewidywana ilość 1 tona)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JASTRZEMBSKI KRYSTIAN HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH PAK-BUD
jakie przetargi wygrała firma
JASTRZEMBSKI KRYSTIAN HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH PAK-BUD
- Hurtownia Materiałów Budowlanych PAK-BUD Krystian Jastrzembski, Rybitwy 25 c, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450,00
Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: g/ dostawę piasku zwykłego ( przewidywana ilość 95 ton) h/ dostawę piasku płukanego (przewidywana ilość 25 ton)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kopalnia Kruszywa LUDKOWO 1 S.C. A.Siembab K.Gębala, Ludkowo 16, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2189,40
Oferta z najniższą ceną: 2189,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2453,85
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: i/ usługi koparką (przewidywana ilość 60 h)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowo-Budowlano-Komunalne Ireneusz Reimus, ul. Różana 31, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3270,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4022,40
Oferta z najniższą ceną: 4022,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6273,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: j/ transport ciężarowy do 75 ton (przewidywana ilość 75 h)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług i Handlu KOBRA-TRANS Zbigniew Gad , 88-170 Pakość, Jankowo 38, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5535,00
Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6918,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia, jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych . Ponadto wartość zamówienia 96000 zł co stanowi 25 006,51 euro jest mniejsza niS kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych . Uzasadnienie prawne: art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- "Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie gminy Tuszów Narodowy w terminie od 01.01.2025r., do 31.12.2026r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych imiennych"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Gajdowe zarządzanego przez Nadleśnictwo Rudziniec w roku 2025
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.