Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Warszawa: Dostawa samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej
Numer ogłoszenia: 272972 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest dostawa samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej w planowanej ilości 8 szt. w wersji nadwozia hatchback /AB/, kombi /AC/ lub wielozadaniowy /AF/. 2.Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy były: a) fabrycznie nowe, z bieżącego roku produkcji dla dostawy, w pełni sprawne, b) wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, c) posiadały wykonany przez Wykonawcę przegląd zerowy, potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy pojazdów i zakupu wyposażenia, określonego w SIWZ, b) wykonania projektu zabudowy pojazdu, c) uzgadniania na bieżąco z Zamawiającym sposobu i miejsca montażu w pojeździe wyposażenia, a w szczególności instalacji zasilania urządzeń łączności radiowej, d) udzielania konsultacji w zakresie napraw pojazdów, w tym porad technicznych związanych z ich eksploatacją i naprawą. 4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczone pojazdy min. 24 miesięcznej rękojmi oraz gwarancji odpowiednio, na: 1) podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu - min. 100.000 km lub min.24 miesiące, 2) bez limitu kilometrów na: a) powłokę lakierniczą - min. 36 miesięcy (bez wyłączeń), b) perforację elementów nadwozia - min. 72 miesiące, c) sygnalizację uprzywilejowania w ruchu, na urządzenia sygnalizacji dźwiękowej i świetlnej błyskowej oraz dodatkowe wyposażenie - min. 24 miesiące, - liczonych od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru pojazdu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie przeglądów w okresie gwarancji o której mowa w pkt. 4, zgodnie z wymaganiami producenta - przy zachowaniu stałej ceny za przegląd określonej przez Wykonawcę w ofercie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 2100,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu lub wykonywaniu głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykazać się dostawą min. 5 pojazdów specjalnych (zgodnie z definicją zawartą w art. 2 pkt. 36 ustawy z dnia 20.06.1997 r. prawo o ruchu drogowym, (tj. DZ. U. z 2012 r. poz. 1137)/, zrealizowaną w ramach jednej umowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane pojazdy bazowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: 1) wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy wystawiony zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz.1137) lub świadectwo zgodności WE o którym mowa w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 385/2009 z dnia 7 maja 2009r. zastępującym załącznik IX do dyrektywy 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady ustanawiającej ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (dyrektywy ramowej) (Dz.Urz. UE L 118 z 13.05.2009 z późn. zm.), potwierdzający, że oferowany pojazd bazowy spełnia podstawowe parametry techniczne, w tym w szczególności: a) rozstaw osi; b) zasadę działania silnika; c) pojemność skokową silnika; d) rodzaj paliwa; e) maksymalną moc netto silnika; f) rodzaj nadwozia. 2) próbniki co najmniej trzech oferowanych kolorów nadwozia, zgodne z zapisem załącznika nr 2 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. III.4.1 może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykorzystania zasobów innego podmiotu, a także zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w okresie trwania umowy zmianę umowy w zakresie stacji serwisowej wskazanej w załączniku nr 2 do umowy, pod warunkiem spełniania przez stację warunków wskazanych w § 6 ust. 4 pkt. 2) umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z ww strony lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2 Warszawa, opłata 41,05 zł. przelew na rachunek 75 1010 1010 0056
5622 3100 0000..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 , 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu typu PICK-UP w policyjnej wersji nieoznakowanej
- Dostawa pojazdu typu SUV w policyjnej wersji nieoznakowanej
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
więcej: Radiowozy policyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.