Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Konin: Wybór rzeczoznawcy majątkowego
Numer ogłoszenia: 27298 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór rzeczoznawcy majątkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do określenie wartości nieruchomości gruntowych i zabudowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia, zamiany, ustanowienia prawa użytkowania wieczystego, prawa trwałego zarządu oraz rozwiązania użytkowania wieczystego; określenie wartości nieruchomości dla ustalenia ceny sprzedaży na rzecz jej użytkownika wieczystego; w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu; w celu ustalenia renty planistycznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r.nr 261, poz.2603 ze zmianami ) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie szacowania nieruchomości wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 50 operatów szacunkowych rocznie. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: minimum dwiema osobami dla każdej z części (A i B) , posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21.sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm. ), 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy realizacji zamówienia - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. nr 207, poz.2112). 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz ( ilość) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie operatów szacunkowych oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych prac 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał je jako osoby, którymi będzie dysponował. -wyciąg z centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych w postaci zaświadczenia z Ministerstwa Infrastruktury lub wydruku ze strony internetowej poświadczony przez wykonawcę ( rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 lutego 2008r.w sprawie nadania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami (Dz. U. Nr 31 poz. 189). -świadectwo uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, 4. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy realizacji zmówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 21 września 2004r w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. nr 207, poz.2112). 5.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp 6.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 33,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 24.02.2009r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Koninie,Plac Wolności 1 (pokój nr 303).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego - część A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.określenie wartości nieruchomości zabudowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia i zamiany oraz ustanowienia trwałego zarządu, 2.określenie wartości nieruchomości gruntowych przeznaczonych do zbycia, nabycia i zamiany oraz w celu ustanowienia i rozwiązania prawa użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, 3.określenie wartości nieruchomości gruntowej dla ustalenia ceny jej sprzedaży na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego, 4.określenie wartości nieruchomości gruntowej wraz z urządzeniami trwale związanymi z gruntem i nasadzeniami. 5.Określenie wartości nieruchomości gruntowej zabudowanej garażami w celu zbycia lub ustanowienia prawa użytkowania wieczystego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego - część B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, 2.Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze zmianą w planie zagospodarowania przestrzennego/renta planistyczna/, 3.Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów zabudowanych garażami, 4.Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.