eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa oraz integracja z siecią monitoringu powietrza kontenera wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy sieci monitoringu powietrza w województwie podkarpackim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Rzeszów: Dostawa oraz integracja z siecią monitoringu powietrza kontenera wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy sieci monitoringu powietrza w województwie podkarpackim
Numer ogłoszenia: 273014 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116321 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz integracja z siecią monitoringu powietrza kontenera wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy sieci monitoringu powietrza w województwie podkarpackim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz integracja z siecią monitoringu powietrza kontenera wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy sieci monitoringu powietrza w województwie podkarpackim. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przywiezienia wykonanego kontenera na miejsce wskazane przez Zamawiającego, instalacja kontenera, w tym wykonanie instalacji przepustów dachowych urządzeń stacji, podłączenie istniejącego zasilania, uziemienie kontenera, instalacja sprzętu wewnątrz kontenera, podłączenie, uruchomienie, sprawdzenie, przełożenie z dotychczasowego kontenera analizatorów Thermo 43i, 42i, 48i oraz kalibratora CMK5 i systemu zbierania danych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia, na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) w przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa w miejscu instalacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany na urządzenie zastępcze na okres naprawy; 4) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych; 6) W przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres niezbędnych do wykonania prac zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.70.00 - Stacje pogodowe 38.12.80.00 - Akcesoria do przyrządów meteorologicznych 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EAS Envimet Polska sp. z o.o., ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126813,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126813,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127253,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.