To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Zagórz: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Zagórz
Numer ogłoszenia: 273093 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365554 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 13 4622962, faks 13 4633062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Zagórz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Zagórz realizowanym przez Gminę Zagórz w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr: WND-POKL.09.01.02-18-055-12. Zamówienie obejmuje usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych oraz dostawę pomocy dydaktycznych Część I 2.1. Przedmiot zamówienia. 2.1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Nr WND-POKL.09.01.02-18-055-12 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Zagórz finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmującą przeprowadzenie zajęć logopedycznych według poniższego zestawienia: Zadanie nr 1 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Św. Kazimierza w Zagórzu, ul. Piłsudskiego 70, 38 - 540 Zagórz; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w roku szkolnym 2012-2013 (42 godz. w 2012 r. i 48 godz. w 2013 r.), zajęcia w 3 grupach -12 uczniów. Zadanie nr 2 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Łukowem, Łukowe 65, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w roku szkolnym 2012-2013 (28 godz. w 2012 r. i 32 godz. w 2013 r.), zajęcia w 2 grupach - 8 uczniów. Zadanie nr 3 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Czaszynie, Czaszyn 191, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (14 godz. w 2012 r. i 16 godz. w 2013 r.) 1 grupa - 3 uczniów. Zadanie nr 4 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy - 90 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (42 godz. w 2012 r. i 48 godz. w 2013 r.) zajęcia w 3 grupach - 10 uczniów. Zadanie nr 5 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, Zahutyń 111, 38 - 500 Sanok; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (14 godz. w 2012 r. i 16 godz. w 2013 r.) 1 grupa - 4 uczniów. Zadanie nr 6 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Porażu, Poraż 45, 38 - 540 Zagórz; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (28 godz. w 2012 r. i 32 godz. w 2013 r.) zajęcia w 2 grupach - 8 uczniów. Razem: 360 godzin, 168 godz. zajęć w 2012 r. i 192 godz. zajęć w 2013 r. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 60 minutom. 2.1.3. Zamawiający wymaga aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się od poniedziałku do piątku na terenie szkoły. Prowadzący zajęcia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentowanie realizowanych zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych (obejmującego harmonogram oraz zakres zadania ) i przedstawienie go do akceptacji dyrektorowi szkoły; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 roku; c) dokumentowanie zajęć (dzienników zajęć, list obecności); d) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) promocja i ewaluacja - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; f) przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni , w której prowadzi się zajęcia g) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ. Część II 2.2. Przedmiot zamówienia. 2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Zagórz finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.2.2. Rodzaj oraz ilości pomocy wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce w pogrupowanych pakietach dla każdej szkoły oddzielnie według załącznika nr 5 tj. do następujących szkół: 1) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Św. Kazimierza w Zagórzu, ul. Piłsudskiego 70, 38 - 540 Zagórz; 2) Szkoła Podstawowa w Łukowem, Łukowe 65, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 3) Szkoła Podstawowa w Czaszynie, Czaszyn 191, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 4) Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 5) Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, Zahutyń 111, 38 - 500 Sanok; 6) Szkoła Podstawowa w Porażu, Poraż 45, 38 - 540 Zagórz 2.2.3. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi edukacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FOTO - VIDEO Piotr Kobiałka, Zahutyń 280, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17820,00
Oferta z najniższą ceną: 17820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JT Mebel Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152978,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184391,48
Oferta z najniższą ceną: 184391,48 / Oferta z najwyższą ceną: 252284,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZAGÓRZ
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw z zestawem sprawnościowym linowym oraz sprawnościowym typu street work przy Szkole Podst. w miejscowości Tarnawa Dolna
- "Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o."
- "Dostawa pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Usług technicznych Sp. z o.o. w Zagórzu."
więcej: przetargi ZAGÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.