To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-19
Szklarska Poręba: ODBUDOWA KŁADKI DLA PIESZYCH PRZEZ RZEKĘ KAMIENNĄ W CIĄGU UL. I. KRASIŃSKIEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE.
Numer ogłoszenia: 273149 - 2008; data zamieszczenia: 19.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 217087 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, fax 075 7547724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA KŁADKI DLA PIESZYCH PRZEZ RZEKĘ KAMIENNĄ W CIĄGU UL. I. KRASIŃSKIEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbudowa kładki dla pieszych przez rzekę Kamienną w ciągu ul. I. Krasińskiego w Szklarskiej Porębie uszkodzonej w wyniku powodzi , zlokalizowanej w km 23+452 rzeki Kamiennej, w ciągu ulicy I. Krasińskiego w Szklarskiej Porębie. Zakres rzeczowy : -wykonanie Projektu wykonawczego uszczegółowiającego Projekt budowlany i uzgodnienie go z inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz ( wyciąg z PB ): -wykonanie rozbiórki istniejącej konstrukcji obiektu -rozebranie betonowych fragmentów podpory prawobrzeżnej -rozebranie w całości podpory lewobrzeżnej -zabezpieczenie i podwieszenie rury osłonowej i istniejących kabli elektroenergetycznych i teletechnicznych -wykonanie nowej, żelbetowej ławy (nisza podłożyskowa) na wychodni skalnej -wykonanie nowego przyczółka lewobrzeżnego posadowionego na wychodni skalnej wraz z drenażem za przyczółkiem -wykonanie zamurowania kamieniem kawern w pionowej wychodni skalnej i ustabilizowanie w podobny sposób luźnych bloków skalnych -wymiana łożyska podpór na nowe -wykonanie nowego przęsła obiektu o konstrukcji stalowej z kształtowników walcowanych -wykonanie nowego pokładu drewnianego, opierzenia oraz drewnianych elementów architektonicznych z drewna bongossi -wykonanie obustronne balustrady drewniano-stalowe -wykonanie nawierzchni z kostki z betonu wibroprasowanego na pochylni po stronie lewobrzeżnej -wykonanie korekty dojazdu do posesji zlokalizowanej po stronie lewobrzeżnej -wykonanie ubezpieczenia skarpy nasypu pochylni po stronie lewobrzeżnej -wykonanie korekty dojścia do kładki (schodów terenowych) po stronie prawobrzeżnej -umocnienie skarpy obu brzegów (kamień naturalny wtopiony w warstwę betonu) -rozebranie i odtworzenie ogrodzenia celem dojazdu dźwigu i umożliwienia transportu konstrukcji przęsła. Dane ogólne ( wyciąg z PB ): Konstrukcję nośną kładki stanowią dwa dźwigary belkowe z kształtowników walcowanych HEA450 połączone poprzecznicami z kształtowników walcowanych I260. Poprzecznice zaprojektowano w rozstawie 1600 mm. Górną powierzchnię kładki ukształtowano podobnie jak dźwigary główne w łuku poziomym. Spód projektowanej konstrukcji przęsła znajduje się na rzędnej 652,38, tj. wyższej niż spód konstrukcji istniejącej. Niweleta na obiekcie ukształtowana jest w łuku kołowym o promieniu kołowym R = 100 m. Podstawowe parametry techniczne obiektu po odbudowie -długość całkowita kładki L = 18.46 m -długość całkowita konstrukcji przęsła Lp = 13.13 m -rozpiętość w świetle ścian podpór Lo = 11.00 m -rozpiętość teoretyczne w osiach łożysk Lt = 12.75 m -światło pionowe pod obiektem hhw= 4.90 m -szerokość całkowita przęsła B = 3.29 m -szerokość chodnika bj = 2.00 m -wysokość konstrukcyjna kładki hk = 0.54 m Ogólne dane materiałowe: -beton konstrukcji B30 F150 W8 (C25/30) -beton do umocnienia brzegów rzeki B20 -kamień granit szary -stal zbrojeniowa A-IIIN (RB500W) -stal konstrukcji nośnej S355J2G3 (18G2A) -drewno bongossi fmk powyżej lub równe 140 Mpa Kładkę zaprojektowano na obciążenie 4,0 kN/m2 (400 kg/m2) wg PN-85/S-10030...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 460621.78 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum : Lider - Przedsiebiorstwo Melioracji i Inżynierii Środowiska EKO-MEL sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 10, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 460621.78
- Oferta z najniższą ceną: 460621.78 oferta z najwyższą ceną: 460621.78
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch mostów pieszo-rowerowych nad rzeką Wieprz oraz rzeką Świnka w Łęcznej
- Budowa trasy pieszo-rowerowej w dolinie Czarnego - etap III w ramach Projektu Drogą drewna - wśród zabytków architektury drewnianej i dziedzictwa przyrodniczego w Wiśle i Rużomberoku
więcej: Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.