eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie i dostawa pamięci USB na potrzeby Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy do celów reklamowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Warszawa: Wykonanie i dostawa pamięci USB na potrzeby Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy do celów reklamowych
Numer ogłoszenia: 273169 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa pamięci USB na potrzeby Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy do celów reklamowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa pamięci USB na potrzeby Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy do celów reklamowych. Oferowane materiały do celów reklamowych muszą być trwałe i odporne na ścieranie wykonanych oznakowań, estetycznie i starannie wykonane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: dla części nr 1 - 5.000,00 zł dla części nr 2 - 2.500,00 zł dla części nr 3 - 2.600,00 zł dla części nr 4 - 2.000,00 zł dla części nr 5 - 3.000,00 zł dla części nr 6 - 4.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.1.2) SIWZ wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące wykonanie i dostawę pamięci USB do celów reklamowych o wartości zamówienia nie niższej niż 25.000 PLN brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • próbki, opisy lub fotografie

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12 SIWZ oraz złożył wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 SIWZ i pkt 13 SIWZ, a w szczególności z zapisem pkt 13.3. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Pani Magdalena Bielawska tel.: (022) 656 65 37 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Pani Ewa Krawczyk - Włoś tel.: (022) 443-14-15 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36, IV piętro, sala nr 16, 00-960 Warszawa w dniu 12.10.2010 r. o godzinie 10:00.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - Trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
    • 3 - Ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 17 00-095 Warszawa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy ul. Senatorskiej 36, IV piętro, pok. nr 17, 00-950 Warszawa.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pamięć USB - kształt i wielkość karty kredytowej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć USB - kształt i wielkość karty kredytowej - 5000 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pamięć USB w smyczy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć USB w smyczy - 2500 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pamięć USB w kształcie syrenki (wg projektu).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć USB w kształcie syrenki (wg projektu) - 2000 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pamięć USB -wygląd klasyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć USB - metalowa kostka - 2000 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pamięć USB - metalowa kostka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć USB - metalowa kostka - 2000.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw 5 pamięci USB - Kolekcja Warszawska.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 5 pamięci USB - Kolekcja Warszawska - 1500 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.