Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-05
Parczew: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Parczew
Numer ogłoszenia: 273222 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parczew , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551237, 3551236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.parczew.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Parczew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Nr 1 w Parczewie Część 1 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa (10 osób) x 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 2 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa (10 osób) x 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 3 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa (10 osób) x 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 4 zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 1 grupa (8 osób) 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 5 zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 1 grupa (8 osób) 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 6 zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3 grupy (po 4 osoby w każdej grupie) x 60 godz./gr. = 180godz. (60 godz. w 2011r. i 120 godz. w 2012r.) Część 7 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wadami postawy 2 grupy (po 5 osób w każdej grupie) x 60 godz./gr. = 120 godz. (40 godz. w 2011r. i 80 godz. w 2012r.) Część 8 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wadami postawy 2 grupy (po 5 osób w każdej grupie) x 60 godz./gr. = 120 godz. (40 godz. w 2011r. i 80 godz. w 2012r.) Część 9 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (10 osób) x 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 10 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (10 osób) x 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 11 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (10 osób) x 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Zadanie nr 2. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Część 12 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa (8 osób) x 30 godz./gr. = 30 godz. (10 godz. w 2011r. i 20 godz. w 2012r.) Część 13 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa (8 osób) x 30 godz./gr. = 30 godz. (10 godz. w 2011r. i 20 godz. w 2012r.) Część 14 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa (8 osób) x 30 godz./gr. = 30 godz. (10 godz. w 2011r. i 20 godz. w 2012r.) Część 15 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa (8 osób) x 30 godz./gr. = 30 godz. (10 godz. w 2011r. i 20 godz. w 2012r.) Część 16 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa (8 osób) x 30 godz./gr. = 30 godz. (10 godz. w 2011r. i 20 godz. w 2012r.) Część 17 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa (8 osób) x 30 godz./gr. = 30 godz. (10 godz. w 2011r. i 20 godz. w 2012r.) Część 18 zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 1 grupa (6 osób) x 60 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 19 zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3 grupy (po 4 osób w każdej grupie) x 30 godz./gr. = 90godz. (30 godz. w 2011r. i 60 godz. w 2012r.) Część 20 specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (dogoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych w stopniu głębokim 2 grupy (po 2 osoby w każdej grupie) x 80 godz./gr. = 160 godz. (70 godz. w 2011r. i 90 godz. w 2012r.) Część 21 specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (muzykoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych w stopniu głębokim 2 grupy (po 2 osoby w każdej grupie) x 40 godz./gr. = 80 godz. (30 godz. w 2011r. i 50 godz. w 2012r.) Część 22 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (12 osób) x 36 godz./gr. = 36 godz. (12 godz. w 2011r. i 24 godz. w 2012r.) Część 23 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (12 osób) x 36 godz./gr. = 36 godz. (12 godz. w 2011r. i 24 godz. w 2012r.) Część 24 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (12 osób) x 36 godz./gr. = 36 godz. (12 godz. w 2011r. i 24 godz. w 2012r.) Część 25 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (12 osób) x 36 godz./gr. = 36 godz. (12 godz. w 2011r. i 24 godz. w 2012r.) Część 26 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 1 grupa (12 osób) x 36 godz./gr. = 36 godz. (12 godz. w 2011r. i 24 godz. w 2012r.) Zadanie nr 3. Zajęcia dodatkowe w Zespole Placówek Szkolnych w Przewłoce Część 27 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2 grupy (po 4 osoby w każdej grupie) x 30 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 28 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grup (po 4 osoby w każdej grupie) x 30 godz./gr. = 60 godz. (20 godz. w 2011r. i 40 godz. w 2012r.) Część 29 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 1 grupa (6 osób) x 30 godz./gr. =30 godz. (10 godz. w 2011r. i 20 godz. w 2012r.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania prowadzących zajęcia z dogoterapi: (część 20) Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Aktualne dokumenty wymagane dla psa terapeutycznego. Weryfikacja tego warunku na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. Wymagania prowadzących zajęcia z muzykoterapi: (część 21) Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Weryfikacja tego warunku na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. Wymagania dla pozostałych prowadzących zgodne z: (część 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,22,23,24,25,26,27,28,29) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400).Weryfikacja tego warunku na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania prowadzących zajęcia z dogoterapi: (część 20) Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Aktualne dokumenty wymagane dla psa terapeutycznego. Weryfikacja tego warunku na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. Wymagania prowadzących zajęcia z muzykoterapi: (część 21) Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Weryfikacja tego warunku na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. Wymagania dla pozostałych prowadzących zgodne z: (część 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,22,23,24,25,26,27,28,29) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400).Weryfikacja tego warunku na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parczew.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Parczewie
ul. Warszawska 24
21-200 Parczew
pokój Nr 19 /II piętro/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 16 /I piętro/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT REALIZOWANY JEST ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007-2013, PRIORYTET IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH; DZIAŁANIE 9.1 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH W SYSTEMIE OŚWIATY; PODDZIAŁANIE 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE RÓŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.