To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Łęczna: DOSTAWA ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW I TUSZY I ART. CHEMII GOSPODARCZEJ (ZADANIE NR 3) DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.272.4.10.2013.
Numer ogłoszenia: 273229 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229081 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7526400, faks 81 7526464.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW I TUSZY I ART. CHEMII GOSPODARCZEJ (ZADANIE NR 3) DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.272.4.10.2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę art. biurowych (zadanie Nr 1), eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy i art. chemii gospodarczej (zadanie nr 3) do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz. CPV: 22800000-8, od 24950000-8 do 24960000-1, od 30000000-0 do 30217334-8. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w części szczegółowej formularzy ofertowych dla poszczególnych zadań. 2. Podane w formularzach szczegółowych poszczególnych zadań - wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania ilości i wielkości opakowania do wymaganej przez Zamawiającego wielkości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 3. Dostawa oraz płatności za wymienione w formularzu ofertowym dla zadań od 1 do 3 artykuły odbywać się będzie raz w miesiącu przez Zamawiających jednostkowych wymienionych w dziale 1, ust. 1, punkt 1 do 5 siwz. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiających jednostkowych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w zadaniu Nr 2 przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji tonerów i tuszy, zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14.12.2012r r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późniejszymi zmianami) lub recykling na swój koszt i potrzeby - wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów uznawanych jako niebezpieczne. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (zadanie Nr 2): materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, opakowania nie uszkodzone, kompatybilne z posiadanymi urządzeniami, by nie utracić posiadanej gwarancji (Zamawiający posiada drukarki i kserokopiarki na gwarancji, sprzęt zakupiony za środki pomocowe UE z określonym 5-letnim okresem trwałości projektu oraz drukarki i kserokopiarki własności Ministerstwa Transportu, do których zgodnie z umową użyczenia musi stosować tonery oryginalne). Weryfikacja zgodności będzie odbywała się w trakcie każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych zgodnie z udzieloną gwarancją na urządzenia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2014, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2014, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1, 30.00.00.00-0, 30.27.17.33-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa art. biurowych (zadanie Nr 1), do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ghaj Plus Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59597,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72050,61
Oferta z najniższą ceną: 72050,61 / Oferta z najwyższą ceną: 72050,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści"
- "Przebudowa drogi powiatowej 1714L w msc. Piaseczno"
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Budowa dwóch mostów pieszo-rowerowych nad rzeką Wieprz oraz rzeką Świnka w Łęcznej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- Świadczenie dostaw materiałów papierniczych i biurowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.