To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Łęczna: DOSTAWA ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW I TUSZY I ART. CHEMII GOSPODARCZEJ (ZADANIE NR 3) DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.272.4.10.2013.
Numer ogłoszenia: 273229 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229081 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7526400, faks 81 7526464.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW I TUSZY I ART. CHEMII GOSPODARCZEJ (ZADANIE NR 3) DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.272.4.10.2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę art. biurowych (zadanie Nr 1), eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy i art. chemii gospodarczej (zadanie nr 3) do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz. CPV: 22800000-8, od 24950000-8 do 24960000-1, od 30000000-0 do 30217334-8. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w części szczegółowej formularzy ofertowych dla poszczególnych zadań. 2. Podane w formularzach szczegółowych poszczególnych zadań - wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania ilości i wielkości opakowania do wymaganej przez Zamawiającego wielkości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 3. Dostawa oraz płatności za wymienione w formularzu ofertowym dla zadań od 1 do 3 artykuły odbywać się będzie raz w miesiącu przez Zamawiających jednostkowych wymienionych w dziale 1, ust. 1, punkt 1 do 5 siwz. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiających jednostkowych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w zadaniu Nr 2 przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji tonerów i tuszy, zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14.12.2012r r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późniejszymi zmianami) lub recykling na swój koszt i potrzeby - wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów uznawanych jako niebezpieczne. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (zadanie Nr 2): materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, opakowania nie uszkodzone, kompatybilne z posiadanymi urządzeniami, by nie utracić posiadanej gwarancji (Zamawiający posiada drukarki i kserokopiarki na gwarancji, sprzęt zakupiony za środki pomocowe UE z określonym 5-letnim okresem trwałości projektu oraz drukarki i kserokopiarki własności Ministerstwa Transportu, do których zgodnie z umową użyczenia musi stosować tonery oryginalne). Weryfikacja zgodności będzie odbywała się w trakcie każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych zgodnie z udzieloną gwarancją na urządzenia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2014, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2014, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1, 30.00.00.00-0, 30.27.17.33-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa art. biurowych (zadanie Nr 1), do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ghaj Plus Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59597,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72050,61
Oferta z najniższą ceną: 72050,61 / Oferta z najwyższą ceną: 72050,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców
- Instalacja odpylania hali sortowni odpadów komunalnych na terenie Działu Utylizacji Odpadów Stara Wieś-Stasin gm. Łęczna
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla SP ZOZ w Łęcznej
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Zespole Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej
- "Dostawa energii elektrycznej dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Łęczyńskiego w 2025 roku"
- Usługa transportowa - przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2025
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie.
- Dostawa chemii gospodarczej z podziałem na 3 zadania
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących, dostawa materiałów biurowych, nośników danych.
- Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i materiałów do oznaczeń radionuklidów dla WEiP - DE-dzp.272-563/24
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.