eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckZakup oprogramowania na potrzeby I Liceum Ogólnokształcącego w ramach projektupn.Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Puck: Zakup oprogramowania na potrzeby I Liceum Ogólnokształcącego w ramach projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego
Numer ogłoszenia: 273237 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puck , ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6734202, faks 058 6734191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania na potrzeby I Liceum Ogólnokształcącego w ramach projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania na potrzeby I Liceum Ogólnokształcącego w Pucku w ramach projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego Zamówienie obejmuje dostawę następujących programów: 1) Program do elektronicznej obsługi sekretariatu szkoły Program/narzędzie do obsługi sekretariatu szkoły, powinien zapewniać co najmniej realizację następujących funkcji: - obsługa w systemie operacyjnym Windows lub online, - prowadzenie ewidencji i kartoteki Ucznia, - tworzenie i drukowanie niezbędnych dokumentów obsługiwanych przez sekretariat szkoły (legitymacje, zaświadczenia, raporty, dane statystyczne, zestawienia), - możliwość budowania rejestrów osób, dokumentów i zdarzeń, - eksport danych do Systemu Informacji Oświatowej, - import/eksport danych z/do dowolnego systemu w formacie Standard Opisu Ucznia, - automatyczne wykonywanie kopii bazy danych, - bezpłatne, automatyczne aktualizacje, - współpraca z popularnymi systemami operacyjnymi, - integracja z programem do wypełniania świadectw i z programem do zarządzania biblioteką. Przedmiotem zamówienia jest również szkolenie w zakresie korzystania z programu do elektronicznej obsługi sekretariatu szkoły. 2) Program do sporządzania i drukowania świadectw szkolnych i arkuszy ocen Program/narzędzie do sporządzania i drukowania świadectw szkolnych i arkuszy ocen obsługi sekretariatu szkoły, powinien zapewniać co najmniej realizację następujących funkcji: - przygotowanie i wydruk kompletnych świadectw i arkuszy ocen, - wydruk świadectw na giloszach, - możliwość tworzenia wydruków i zestawień ocen, - import danych z dziennika elektronicznego i programu do obsługi sekretariatu (ocen, danych Ucznia, przedmiotów), - automatyczne wypełnianie świadectw ukończenia szkoły, - zapewnienie możliwości monitorowania procesu przygotowania i wydruku świadectw, - eksport i import plików z danymi Uczniów do/z innych programów w formacie Standard Opisu Ucznia, - sporządzanie i drukowanie statystyk, zestawień ocen i danych Uczniów, - automatyczne wykonywanie kopii bazy danych, - bezpłatne, automatyczne aktualizacje, - współpraca z popularnymi systemami operacyjnymi, - integracja z programem do obsługi sekretariatu oraz z programem do zarządzania biblioteką. - możliwość generowania świadectw i arkuszy ocen w postaci plików PDF, - zapewnienie bezpłatnej aktualizacji wzorów świadectw zgodnie z rozporządzeniem MEN. Przedmiotem zamówienia jest również szkolenie w zakresie korzystania z programu do sporządzania i drukowania świadectw szkolnych. 3) Program do zarządzania i obsługi biblioteki szkolnej Program do zarządzania biblioteką, zapewniający sprawną obsługę czytelnika i zbiorów bibliotecznych. Program powinien posiadać co najmniej następujące funkcje: - katalogowanie zbiorów bibliotecznych, - przygotowanie i wydruk kart bibliotecznych, - ewidencja wypożyczeń i zwrotów, - możliwość sprawdzania stanu konta Czytelnika czy statusu danej książki, - obsługa czytnika i generowanie kodów kreskowych; - możliwość przeprowadzenia kontroli zbiorów bibliotecznych, mającej na celu ustalenie stanu faktycznego zbiorów i ujawnienie braków (tzw. skontrum), - import danych uczniów z programu zarządzania sekretariatem i programu wydruku świadectw, - import danych bibliograficznych z serwera Biblioteki Narodowej, - możliwość generowania zbiorów bibliotecznych z przeznaczeniem na stronę www, - współpraca z popularnymi systemami operacyjnymi. 4) Program do zarządzania projektami MS Project Program do zarządzania projektami MS Project 2013 PRO PL Microsoft wraz z licencją na 3 stanowiska. 5) Program/narzędzie usprawniające organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej Program/narzędzie/system do zarządzania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, spełniający przynajmniej następujące wymagania: - obsługa w systemie operacyjnym Windows lub online, - generowanie raportów o dostępie do danych i dacie dostępu, - rozbudowane opcje nadawania uprawnień dostępu do danych, - możliwość tworzenia indywidualnych planów oraz systemów kształcenia i pomocy psychologiczno-pedagogicznej, - bazy danych wspomagające pomoc psychologiczno-pedagogiczną, - tworzenie i zarządzanie dokumentacją ucznia, - wsparcie Dyrekcji i Nauczycieli w procesie organizacji i realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Programy/narzędzia zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać wszystkie wymogi Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, określone w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis dostarczonych programów i narzędzi oraz dostęp do aktualizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 Ustawy PZP ustala się następujące przesłanki i okoliczności jakie muszą być spełnione w przypadku zmiany postanowień zawartej umowy na wykonanie zadania: 1)Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: a)termin realizacji robót ulega przedłużeniu w następujących sytuacjach: - w przypadku działania siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy, - wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) inne zmiany: - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa - możliwe powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazane w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, 2) Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek wykonawcy i zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja umowy, obniżenie kosztów oraz zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, c) zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wzór umowy zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84 -100 Puck, ul. Orzeszkowej 5, pokój nr 8, parter budynku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pucku Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.