To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Solec Kujawski: Zarządzanie projektem w oparciu o procedury określające tryb i zasady funkcjonowania Jednostki Realizującej Projekt pn.:Rekultywacja terenów przemysłowych po P.P Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim.
Numer ogłoszenia: 273246 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112387 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem w oparciu o procedury określające tryb i zasady funkcjonowania Jednostki Realizującej Projekt pn.:Rekultywacja terenów przemysłowych po P.P Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem są usługi związane z zarządzaniem Projektem w oparciu o procedury określające tryb i zasady funkcjonowania Jednostki Realizującej Projekt pn: Rekultywacja terenu przemysłowego po P.P. Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim. Zakres usług związanych z zarządzaniem Projektem, o którym mowa w §1, obejmuje następujące dziedziny: koordynację i nadzór nad procesem inwestycyjnym; realizację Projektu poprzez zarządzanie i wdrażanie rzeczowe oraz finansowe działania informacyjne, monitoring i sprawozdawczość; przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji Projektu i archiwizację danych,obsługę prawną działania w okresie trwałości Projektu. Szczegółowy wykaz usług związanych z zarządzaniem Projektem zawiera załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowy wykaz zadań i obowiązków przypisanych pracownikom Wykonawcy zawierają Procedury określające tryb i zasady funkcjonowania Jednostki Realizującej Projekt pn. Rekultywacja Terenów Przemysłowych Po Przedsiębiorstwie Państwowym Nasycalnia Podkładów Kolejowych w Solcu Kujawskim. Zał. Nr 8 do SIWZ. W ramach Projektu, o którym mowa w pkt.1, realizowane będzie zadanie mające na celu oczyszczenie środowiska gruntowo-wodnego, zanieczyszczonego głównie związkami z grupy fenoli oraz momo- i wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych, na powierzchni około 16,44 ha, stanowiącej obszar działek o numerach ewidencyjnych 678)5 i 678)10, przy zastosowaniu szeregu technologii fizyko- chemiczno- biologicznych do stopnia gwarantującego osiągnięcie efektu ekologicznego w następującym zakresie: osiągnięcie standardów jakości gleby i standardów jakości ziemi odpowiadających co najmniej standardom przewidzianym dla rodzaju gruntów grupy B grunty zabudowane i zurbanizowane z wyłączeniem terenów przemysłowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie standardów jakości gleby oraz standardów jakości ziemi Dz. U. z 2002 r. Nr 165, poz. 1359, przy wykazaniu w szczególności redukcji zawartości WWA, BTEX oraz fenoli przynajmniej do poziomu stężeń dopuszczalnych tj. dla wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych WWA do 20 mg)kg s.m., dla lotnych węglowodorów aromatycznych BTEX do 1 mg)kg s.m.,dla fenoli do 0,5 mg)kg s.m., III klasę czystości wód gruntowych pobranych ze studni kontrolnych i piezometrów zlokalizowanych na obszarze objętym rekultywacją..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Oś priorytetowa 2. Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi; działanie 2.2 Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrona brzegów morskich;.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.
- Regionalne Centrum Przedsiębiorczości Sp. z o.o., ul. Unii Europejskiej 4, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258300,00
Oferta z najniższą ceną: 258300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 688800,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.