eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka OpatowskaWywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łęka Opatowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-05

Łęka Opatowska: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łęka Opatowska
Numer ogłoszenia: 273292 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęka Opatowska , ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7814520, 7814536, faks 0-62 7814521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łęka Opatowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych stałych z co najmniej 1200 posesji prywatnych z terenu Gminy Łęka Opatowska (12 wsi sołeckich) tj. co najmniej 74.520 kg miesięcznie zgodnie z harmonogramem załączonym do umowy. 2. Wywóz odpadów gromadzonych w koszach ulicznych i na przystankach autobusowych na terenie Gminy Łęka Opatowska oraz jednostek Urzędu Gminy (urząd gminy, biblioteki, ośrodki kultury i sportu przy salach wiejskich) zgodnie z harmonogramem załączonym do umowy. 3. Składowanie odpadów na legalnym wysypisku śmieci. 4. Wyposażenie na czas trwania umowy w pojemniki na odpady o pojemności 120l - 468szt i 240l - 622szt (zapotrzebowanie na dzień 29.08.2011r.) posesji objętych wywozem odpadów. W przypadku zwiększenia ilości posesji obsługiwanych, dostarczenie wskazanego pojemnika po otrzymaniu informacji od pracownika Referatu Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Łęka Opatowska w terminie 7 dni. 5. Odbiór, transport i zagospodarowanie surowców wtórnych z 18 zestawów do segregacji. 6. Ustawienie na czas trwania umowy we wskazane miejsca na terenie Gminy Łęka Opatowska 15 zestawów pojemników do segregacji (Papier, Plastik, Szkło) [3 zestawy stanowią własność Gminy]. Zbiórka tych odpadów 3 razy w miesiącu (około 50m3 miesięcznie) lub w przypadku wcześniejszego zapełnienia po telefonicznej informacji od pracownika Referatu Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej. 7. Uruchomienie na terenie gminy punktu zbiórki zużytych baterii, sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 8. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, problemowych i zużytych opon w systemie wystawki przed posesje i zagospodarowanie ich trzy krotnie w okresie trwania umowy po uzgodnieniu z wykonawcą. Do odpadów problemowych zaliczamy: - zużyty sprzęt elektryczny (sprzęt RTV i AGD, komputery, żelazka suszarki itp.), - baterie i akumulatory, - lampy fluorescencyjne oświetleniowe, - odpady zawierające rtęć, - opakowania po farbach i rozpuszczalnikach, - resztki farb i rozpuszczalników w opakowaniach, - zużyte oleje silnikowe, przekładniowe oraz hydrauliczne w opakowaniach, - zużyte filtry olejowe, - zaolejone czyściwo, - folie budowlane i folie wykorzystywane w rolnictwie. 9. Zobowiązania wykonawcy: - wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania harmonogramów, - w dniu następnym po terminie wywozu odpadów Zamawiający może przeprowadzić kontrolę wykonania zadania, z którego sporządzi notatkę służbową, - wykonawca zobowiązany jest do posprzątania rozsypanych śmieci podczas opróżniania pojemników na odpady komunalne i odstawić na miejsca z których zostały zabrane, - wykonawca zobowiązany jest do posprzątania po każdorazowym opróżnianiu pojemników terenu wokół miejsca ustawienia zestawów do segregacji surowców wtórnych, - wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Urzędowi Gminy potwierdzonego rejestru odbiorców do dnia 10 każdego miesiąca po wykonaniu usługi, - wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia mienia w czasie wykonywania usługi (np. uszkodzenia pojemników, chodników, jezdni, ogrodzenia, itp.) 10. Ceny w ofercie należy podać następująco: a. miesięczne ryczałtowe wynagrodzenie za wywóz odpadów komunalnych stałych nie zmienne przez okres obowiązywania umowy i nie zależnie od zmiany opłaty marszałkowskiej, w wynagrodzeniu zawierać ma się również: - zbiórka odpadów wielkogabarytowych, problemowych i zużytych opon w systemie wystawki przed posesje i zagospodarowanie ich trzy krotnie w okresie trwania umowy; - odpadów gromadzonych w koszach ulicznych i na przystankach autobusowych; - odpadów z jednostek Urzędu Gminy (urząd gminy, biblioteki, ośrodki kultury i sportu przy salach wiejskich); - odbiór z punktu zbiórki zużytych baterii, sprzętu elektrycznego i elektronicznego. b. wynagrodzenie za wywóz 1m3 odpadów segregowanych. c. wynagrodzenie za wywóz 1kg zużytych baterii i 1Mg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Uwaga Po wybudowaniu Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Olszowej odpady winny być dostarczane do w/w zakładu. Ponieważ Gmina Łęka Opatowska przystąpiła do porozumienia międzygminnego dotyczącego budowy w/w zakładu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leka-opatowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łęka Opatowska 63-645 Łęka Opatowska ul. Akacjowa nr 4 pok. nr 108 - 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łęka Opatowska 63-645 Łęka Opatowska ul. Akacjowa nr 4 w sekretariacie pok. 102..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.