Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Otwock: Dostosowanie pomieszczeń znajdujących się w budynku D Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku na potrzeby utworzenia oddziału dla Dzieci wentylowanych
Numer ogłoszenia: 27329 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 778 26 00, 22 778 26 25, faks 22 778 26 26, 22 778 26 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowgo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń znajdujących się w budynku D Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku na potrzeby utworzenia oddziału dla Dzieci wentylowanych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń znajdujących się w budynku D Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku na potrzeby utworzenia oddziału dla Dzieci wentylowanych. W zakres prac remontowych wchodzi: przebudowa i remont pomieszczeń znajdujących się w budynku D, dostawa i montaż wykładziny podłogowej, dostawa modułów nad łóżkowych, dostawa materiałów elektroinstalacyjnych, dostawa materiałów hydraulicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 39.71.50.00 - Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przebudowa pomieszczeń znajdujących się w budynku D na potrzeby oddziału Dzieci Wentylowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARTBUD Jacek Michalak, ul. Źródlana 16a, 04-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113060,37
Oferta z najniższą ceną: 113060,37 / Oferta z najwyższą ceną: 113060,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż wykładziny podłogowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAFMAR Rafał Tkacz, ul. Szymanów 2A 1/9, 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22416,75
Oferta z najniższą ceną: 22416,75 / Oferta z najwyższą ceną: 22416,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa modułów nad łóżkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSEL, ul. Sienkiewicza 23, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12908,85
Oferta z najniższą ceną: 12908,85 / Oferta z najwyższą ceną: 12908,85
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bargo Sp. z o. o., ul. Piłsudskiego 16, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17439,64
Oferta z najniższą ceną: 17439,64 / Oferta z najwyższą ceną: 17439,64
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa materiałów hydraulicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F. H. U. ASAN Radosław Skrzeszewski, ul. Kościelna 29a, 05-480 Karczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15807,42
Oferta z najniższą ceną: 15807,42 / Oferta z najwyższą ceną: 15807,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) ze względu na konieczność dokończenia remontu pomieszczeń przeznaczonych na odział Dzieci wentylowanych, na który obowiązuje kontrakt z NFZ od września 2012 roku. Po przekształceniu ZP ZOZ w Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Zarząd podjął decyzję o jak najszybszym dokończeniu prac remontowych w celu uruchomienia wyżej opisanego oddziału. Niedokończenie remontu w terminie do 15 marca 2013 roku, może spowodować nałożenie kar przez NFZ.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Odpady komunalne
- Dostawy 22 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
- Dostawa opakowań i artykułów jednorazowych dla działu żywienia przez okres 24 miesięcy
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części
- Dostawa pojemnika do transportu materiałów promieniotwórczych typu B(U)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ZOZ w miejscowości Świeszyno
- Dobudowa budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - Przebudowa i adaptacja dla potrzeb CUS
- Rozbudowa Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Mieszka I w Stargardzie (III)
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie na siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wąbrzeźnie i Centrum Wsparcia Rodziny
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.